Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 - Медичні матеріали (НК 024:2019 - 14085 - Разова ендотрахейна трубка; НК 024:2019 - 14085 - Разова ендотрахейна трубка; НК 024:2019 -43998 - Затискач для пуповини, одноразового використання; НК 024:2019-14202 - Шлунково-кишкова трубка; НК 024:2019 36044 Набір для ентерального харчування, для немовлят; НК 024:2019-34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення; НК 024:2019 – 12170. Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; НК 024:2019-34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення; НК 024:2019-32172-Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань; НК 024:2019 45245 - Аспіраційна канюля, одноразового застосування; НК 024:2019- 10759 Катетер пупковий; НК 024:2019 – 34926 - Катетер сечовідний загального призначення; НК 024:2019-63095 -Шприц / голка загального призначення; НК 024:2019-58919 - Сечоприймач закритий переносний, стерильний; НК 024:2019-34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення; НК 024:2019-34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення)
Очікувана вартість
74 820,00 UAH
UA-2020-11-30-000899-a 1f17ea9276ba4b918b0cd5bd010f8c95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бажецька Анастасія Олександрівна

+380432660177 ks_nch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 02011031
Місцезнаходження: 21028, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46
Контактна особа: Бажецька Анастасія Олександрівна
+380432660177
ks_nch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 11:46
Очікувана вартість: 74 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 748,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
14085 - Разова ендотрахейна трубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30 шт
14085 - Разова ендотрахейна трубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 шт
43998 - Затискач для пуповини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141120-7 — Затискачі, шовні матеріали, лігатури
300 шт
14202 - Шлунково-кишкова трубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141641-5 — Зонди
200 шт
36044 Набір для ентерального харчування, для немовлят
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери
150 шт
34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери
700 шт
12170. Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
150 шт
34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери
600 шт
32172-Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
150 шт
45245 - Аспіраційна канюля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141220-8 — Канюлі
150 шт
10759 Катетер пупковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери
100 шт
34926 - Катетер сечовідний загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери
1000 шт
63095 -Шприц / голка загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
600 шт
58919 - Сечоприймач закритий переносний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 шт
34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери
150 шт
34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 12:22
проект 74820.doc
30 листопада 2020 12:22
тд 74820.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 74 750,20
UAH з ПДВ
74 750,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КСН ІНТЕРНЕШНЛ 74 760,00
UAH з ПДВ
74 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 09:56
Електронний підпис
22 грудня 2020 09:56
документи.pdf
22 грудня 2020 09:56
public_doc (3).pdf
22 грудня 2020 09:56
public_doc (3).p7s
16 грудня 2020 11:19
Електронний підпис
16 грудня 2020 11:19
технічна частина1.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:19
технічна частина2.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:19
відповідність.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:19
Цінова.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:19
ст17.PDF.p7s
16 грудня 2020 11:19
проект дог.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:19
документи.pdf.p7s
16 грудня 2020 11:19
дог і ГЛ.pdf.p7s

Публічні документи

16 грудня 2020 10:15
Цінова пропозиція (4).pdf
16 грудня 2020 10:15
тех.завдання.pdf
16 грудня 2020 10:15
Документи учасника 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

ТОВ КСН ІНТЕРНЕШНЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
Переможець 74 750,20
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
74 750,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 14:55
File0002.PDF зміни до договору
22 лютого 2021 14:51
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:57
File0005.PDF зміни до договору
06 січня 2021 10:55
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:38
File0003.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:14
договір укладений
29 грудня 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 915
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 915
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 915
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 85 581,16
UAH (в тому числі ПДВ 13 321,21 UAH)