Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт кабінету № 1А та приміщення гардеробу у будівлі (літ. «Л-6» – новий корпус) комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 25» Харківської міської ради, розташованої за адресою: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Руставелі, 14 ( код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ДБН А2.2-3:2014 )
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-11-30-000880-a 1fdae2ab20434b9792bbacb6d9bcc896
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоконь Наталя Миколаївна

0952151784 JURISTCENTR@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003445
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, 61050, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ РУСТАВЕЛІ, будинок 14
Контактна особа: Білоконь Наталя Миколаївна
0952151784
JURISTCENTR@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 12:02
Початок аукціону: 14 грудня 2020 12:03
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт кабінету № 1А та приміщення гардеробу у будівлі (літ. «Л-6» – новий корпус) комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 25» Харківської міської ради, розташованої за адресою: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Руставелі, 14 ( код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ДБН А2.2-3:2014 )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, Харків, Руставелі,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на рахунок виконавця з відтермінуванням оплати до 15 банківських днів з дати виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 12:18
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЕДОТОВА ОЛЕНА СТЕПАНІВНА 190 000,00
UAH з ПДВ
169 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІ ЕРИДУ БІЛДІНГ" 189 696,00
UAH з ПДВ
181 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 14:39
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:03
інші документи.pdf.p7s
08 грудня 2020 14:03
додаток 4.pdf.p7s
08 грудня 2020 14:03
додаток 3.pdf.p7s
08 грудня 2020 14:03
додаток 2.pdf.p7s
08 грудня 2020 14:03
додаток 1.pdf.p7s
08 грудня 2020 14:03
інші документи.pdf
08 грудня 2020 14:03
додаток 4.pdf
08 грудня 2020 14:03
додаток 3.pdf
08 грудня 2020 14:03
додаток 2.pdf
08 грудня 2020 14:03
додаток 1.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 16:56
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:51
Довідка щодо ліцензії.pdf
08 грудня 2020 16:51
цінова пропозиція.pdf
08 грудня 2020 16:51
статутні.pdf
08 грудня 2020 16:51
проект договора.pdf
08 грудня 2020 16:51
листи-згоди.pdf
08 грудня 2020 16:51
кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФЕДОТОВА ОЛЕНА СТЕПАНІВНА

ПП "КОМПАНІ ЕРИДУ БІЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЕДОТОВА ОЛЕНА СТЕПАНІВНА
#2741514203
Переможець 169 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 15:08

Документи

14 грудня 2020 15:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФЕДОТОВА ОЛЕНА СТЕПАНІВНА
#2741514203
169 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2020 15:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:24
додаткова угода № 1 від 22.12.2020 до договору № 81Ф від21.12.2020 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:16
договір № 81Ф від21.12.2020,.pdf укладений
21 грудня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною об’єму та видів робіт без зміни вартості за договором підряду №81Ф від 21.12.2020 р. (№ закупівлі UA-2020-11-30-000880-a) про закупівлю робіт за предметом- Поточний ремонт кабінету № 1А та приміщення гардеробу у будівлі (літ. «Л-6» – новий корпус) комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 25» Харківської міської ради, розташованої за адресою: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Руставелі, 14 ( код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ДБН А2.2-3:2014 ), прийнято рішення про внесення змін до договору на підставі п.3.ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 81Ф
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 169 000,00
UAH