Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Дрібне канцелярське приладдя) 30190000-7» - 21 найменувань (231 шт.)(Папір ксероксний «Future» - 5 шт., файл А4 з оргаментом – 3 упак., клей-олівець 35 гр AMOS – 24 шт., клей ПВА 100 гр з суперковпачком – 2 шт., обкладинка для зошитів 100 мкр – 10 шт., ручка OIL PRO – 6 шт., ручка кулькова Axent Milagro – 10 шт., Маркер перманентний 2846 – 5 шт., книга канцелярська 96 арк – 4 шт., книга А4 ламінована 192арк, офсет – 1 шт., зошит для нотаток – 5 шт., папір газетний А4 пл. 45 (500арк) – 2 шт., папка на 2 кільця – 4 шт., календар настільний трикутний – 1 шт., стрижень кульковий 107 мм – 100 шт., стержень кульковий 143 мм – 20 шт., ручка кулькова Axent Milagro – 10 шт., штемпельна фарба Kores 27 мл – 3 шт., олівець – 10 шт., коректор з пензликом – 4 шт., стрічка клеюча прозора 24*30 – 2 шт. ).
Очікувана вартість
3 288,55 UAH
UA-2020-11-30-000525-c 5639d54df8754c7980ee1829c3710fd6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко Людмила Михайлівна

380978834039 romny_srb@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Захарченко Людмила Михайлівна
380978834039
romny_srb@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
231 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Дрібне канцелярське приладдя) 30190000-7» - 21 найменувань (231 шт.)(Папір ксероксний «Future» - 5 шт., файл А4 з оргаментом – 3 упак., клей-олівець 35 гр AMOS – 24 шт., клей ПВА 100 гр з суперковпачком – 2 шт., обкладинка для зошитів 100 мкр – 10 шт., ручка OIL PRO – 6 шт., ручка кулькова Axent Milagro – 10 шт., Маркер перманентний 2846 – 5 шт., книга канцелярська 96 арк – 4 шт., книга А4 ламінована 192арк, офсет – 1 шт., зошит для нотаток – 5 шт., папір газетний А4 пл. 45 (500арк) – 2 шт., папка на 2 кільця – 4 шт., календар настільний трикутний – 1 шт., стрижень кульковий 107 мм – 100 шт., стержень кульковий 143 мм – 20 шт., ручка кулькова Axent Milagro – 10 шт., штемпельна фарба Kores 27 мл – 3 шт., олівець – 10 шт., коректор з пензликом – 4 шт., стрічка клеюча прозора 24*30 – 2 шт. ).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлену продукцію проводяться в залежності від реального фінансування з бюджету згідно рахунку та накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 листопада 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГЛУЩЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
#2781914706
Переможець 3 288,55
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 10:39

Документи

30 листопада 2020 10:39
Електронний підпис
30 листопада 2020 10:38
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:44
договір 753.pdf укладений
30 листопада 2020 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 288,55
UAH (в тому числі ПДВ 548,09 UAH)