Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Дрібне канцелярське приладдя) 30190000-7» - 21 найменувань (231 шт.)(Папір ксероксний «Future» - 5 шт., файл А4 з оргаментом – 3 упак., клей-олівець 35 гр AMOS – 24 шт., клей ПВА 100 гр з суперковпачком – 2 шт., обкладинка для зошитів 100 мкр – 10 шт., ручка OIL PRO – 6 шт., ручка кулькова Axent Milagro – 10 шт., Маркер перманентний 2846 – 5 шт., книга канцелярська 96 арк – 4 шт., книга А4 ламінована 192арк, офсет – 1 шт., зошит для нотаток – 5 шт., папір газетний А4 пл. 45 (500арк) – 2 шт., папка на 2 кільця – 4 шт., календар настільний трикутний – 1 шт., стрижень кульковий 107 мм – 100 шт., стержень кульковий 143 мм – 20 шт., ручка кулькова Axent Milagro – 10 шт., штемпельна фарба Kores 27 мл – 3 шт., олівець – 10 шт., коректор з пензликом – 4 шт., стрічка клеюча прозора 24*30 – 2 шт. ).
Очікувана вартість
3 288,55 UAH
UA-2020-11-30-000525-c ● 5639d54df8754c7980ee1829c3710fd6
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
30 листопада 2020
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01981477 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24 |
Контактна особа: |
Захарченко Людмила Михайлівна 380978834039 romny_srb@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
231 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Дрібне канцелярське приладдя) 30190000-7» - 21 найменувань (231 шт.)(Папір ксероксний «Future» - 5 шт., файл А4 з оргаментом – 3 упак., клей-олівець 35 гр AMOS – 24 шт., клей ПВА 100 гр з суперковпачком – 2 шт., обкладинка для зошитів 100 мкр – 10 шт., ручка OIL PRO – 6 шт., ручка кулькова Axent Milagro – 10 шт., Маркер перманентний 2846 – 5 шт., книга канцелярська 96 арк – 4 шт., книга А4 ламінована 192арк, офсет – 1 шт., зошит для нотаток – 5 шт., папір газетний А4 пл. 45 (500арк) – 2 шт., папка на 2 кільця – 4 шт., календар настільний трикутний – 1 шт., стрижень кульковий 107 мм – 100 шт., стержень кульковий 143 мм – 20 шт., ручка кулькова Axent Milagro – 10 шт., штемпельна фарба Kores 27 мл – 3 шт., олівець – 10 шт., коректор з пензликом – 4 шт., стрічка клеюча прозора 24*30 – 2 шт. ).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлену продукцію проводяться в залежності від реального фінансування з бюджету згідно рахунку та накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
30 листопада 2020 09:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГЛУЩЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА #2781914706 |
Переможець |
3 288,55
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 10:44
|
договір 753.pdf | укладений |
30 листопада 2020 10:43
|