Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Профіль маячковий
Очікувана вартість
80,00 UAH
UA-2020-11-30-000214-c eda8537ec505401b9ca88c1a49a4b436
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Метьолкіна Людмила Олександрівна

+380502961745 finlugdpss@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40326412
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд. 2
Контактна особа: Метьолкіна Людмила Олександрівна
+380502961745
finlugdpss@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі


Профіль маячковий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Ціна за одиницю: 10UAH без ПДВ
Профіль маячковий 3м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2020
ДК 021:2015: 44330000-2 — Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться Покупцем після поставки товару за адресою Замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання накладних обома сторонами. У разі недостатності коштів на реєстраційних рахунках Покупця, оплата за товар повинна бути здійснена впродовж 10 (десяти) банківських днів після отримання Покупцем на реєстраційні рахунки відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

30 листопада 2020 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дреєв Олександр Іванович
#2322208638
Переможець 80,00
UAH
30 листопада 2020 09:09

Документи

30 листопада 2020 09:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 09:11
Договір № 233 від 27.11.20р..PDF укладений
30 листопада 2020 09:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 80,00
UAH