Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
513 200,00 UAH
UA-2020-11-30-000077-a 954ef635124d4750bf9e147756536474
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Палєхін Костянтин Віталійович

+380472635830 palehin_konstantin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03357168
Місцезнаходження: 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12
Контактна особа: Палєхін Костянтин Віталійович
+380472635830
palehin_konstantin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 08:53
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 08:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 08:58
Очікувана вартість: 513 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку №1 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі". Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „ Ціна – 100%”.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 пачка
Папір А-4 офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18036, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
20 пачка
Папір А-3 офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18036, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок за товар Замовником здійснюється з моменту отримання від Постачальника рахунку (джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства) Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 08:53
Проект договору .doc
30 листопада 2020 08:53
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 08:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 420 271,20
UAH з ПДВ
420 271,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 11:30
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:30
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 420 271,20
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 16:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

17 грудня 2020 16:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
420 271,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2020 16:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 17:31
Повідомлення укладений
03 грудня 2021 17:30
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 13:15
Дод угода 2 ТОВ Український папір.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 13:12
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 16:04
Дод угода 1 ТОВ Український папір.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:58
Підписаний контракт укладений
24 грудня 2020 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Регламентується термін за який підтверджується коливання середньо-ринкової ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 2203
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2203
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 137 883,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 980,50 UAH)
Причини розірвання договору: Невиконання Постачальником своїх обов'язків