Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прожектори
Очікувана вартість
91 439,60 UAH
UA-2020-11-29-000115-b 97518f0c5f4d4b4585b20a2c237d170b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ківєріна

+380955943919 kremspecint@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кремінська обласна спеціальна школа
Код ЄДРПОУ: 20151882
Місцезнаходження: 92900, Україна , Луганська обл., Кремінський р-н., м. Кремінна, вул. Піддубна, буд. 18
Контактна особа: Олена Ківєріна
+380955943919
kremspecint@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 91 439,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 457,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 92900, Луганська обл., Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Прожектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 92900, Луганська обл., Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2020 15:16
Оголошення 3152.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про Акт обстеження об’єкту.
Дата подання: 29 листопада 2020 17:43
Дата відповіді: 30 листопада 2020 23:03
Технічні вимоги, Пункт 2.6 вимагає "Акт обстеження об’єкту (місця) де буде встановлено відповідне обладнання, що є предметом даної закупівлі, підписаний у двосторонньому порядку." Будь ласка, поясніть, на предмет саме чого має бути проведено обстеження об’єкту (місця) із складанням "Акту обстеження об’єкту (місця)" ? Яку форму такого акту вимогається ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація: додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі) передбачено, що учасники закупівлі повинні надати у складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме сканованих копій наступних документів, зокрема, акт обстеження об’єкту (місця) де буде встановлено відповідне обладнання, що є предметом даної закупівлі, підписаний у двосторонньому порядку. Зазначена вимога встановлена з метою одержання всієї інформації, яка є необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, а також його виконання. Учасникам пропонується обов’язково обстежити об’єкт (місця, де буде встановлене обладнання на відповідність умов експлуатації в рамках технічних вимог, передбачених для експлуатації обладнання та дотримання умов експлуатації устаткування/обладнання для дотримання гарантійних зобов'язань), на якому має бути встановлено дане обладнання із складанням акту обстеження підписаного у двосторонньому порядку.
Про можливість обстеження об'экту
Дата подання: 01 грудня 2020 10:45
Дата відповіді: 02 грудня 2020 10:15
Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі) передбачено, що учасники закупівлі повинні надати у складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме сканованих копій наступних документів, зокрема, акт обстеження об’єкту (місця) де буде встановлено відповідне обладнання, що є предметом даної закупівлі, підписаний у двосторонньому порядку. Учасникам пропонується обов’язково обстежити об’єкт (місця, де буде встановлене обладнання на відповідність умов експлуатації в рамках технічних вимог, передбачених для експлуатації обладнання та дотримання умов експлуатації устаткування/обладнання для дотримання гарантійних зобов'язань), на якому має бути встановлено дане обладнання із складанням акту обстеження підписаного у двосторонньому порядку. Яким чином ми маємо потрапити до об'экту, що потребує обстеження? Будь ласка, надайте інформацію якого дня, в яку годину ми можемо прибути для обстеження об'экту, де планується встановлення замовленого звукового та світлового обладнання. До кого потрібно звернутися з цим питанням (вкажіть особу та контактний телефон або іншу можливість контакту з цією особою)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація: установа замовника працює в робочі дні (з понеділка до п’ятниці) з 08:00 години до 15:00 години, саме у визначені дні та години Ви маєте можливість обстежити об’єкт, на якому має бути встановлено відповідне обладнання. Інформація про посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, в тому числі, контактний номер телефону, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ПЛІШКУНОВ АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ 91 439,60
UAH з ПДВ
91 439,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 18:33
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:32
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:31
Аналогічні договори.pdf
10 грудня 2020 18:31
Пропозиція.pdf
10 грудня 2020 18:31
Відгуки.pdf
10 грудня 2020 18:31
Акт обстеження.pdf
10 грудня 2020 18:31
Лист про досвід.pdf
10 грудня 2020 18:31
Листи різні.pdf
10 грудня 2020 18:31
Гарантійні листи.pdf
10 грудня 2020 18:31
Довідка Приватбанку.pdf
10 грудня 2020 18:31
Довідка ощада.pdf
10 грудня 2020 18:31
Довідка ДПІ.pdf
10 грудня 2020 18:31
Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ПЛІШКУНОВ АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ПЛІШКУНОВ АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ
#3198505870
Переможець 91 439,60
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ПЛІШКУНОВ АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ
#3198505870
91 439,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:10
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 08:26
Договір 262.pdf укладений
22 грудня 2020 21:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 91 439,60
UAH