Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пруток АД33.Т1 КР70 ГОСТ 21488-97
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2020-11-28-000152-b eb98ff6b81e44a7f8c61b69fc294f682
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савінський Олександр

380686042782 VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"
Код ЄДРПОУ: 08029701
Місцезнаходження: 43006, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Савінський Олександр
380686042782
VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2020 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 17:00
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14720000-4: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Детальна інформація у Додатку 4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кг.
Пруток АД33.Т1 КР70 ГОСТ 21488-97
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  21 січня 2021
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Продукції, яка пройшла 100% вхідний контроль на підприємстві Покупця і визнана кондиційною, здійснюється після підписання видаткової накладної, на підставі виставлених рахунків, шляхом перерахування 100% вартості Продукції протягом 15-ти календарних днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної на Продукцію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2020 12:42
Конкурсна документація (1).docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій