Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 38072710 |
Місцезнаходження: | 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вулиця Подільська, 1 |
Контактна особа: |
Андрійчук Олена Олексіївна +380385241178 izyaslav-vo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2020 00:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 2 049 095,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту приймання - передавання поставленого та належним чином прийнятого товару не пізніше 30 робочих днів після надання Учасником Замовникові в установленому порядку видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника (впродовж 10-ти робочих днів з моменту надходження таких коштів) | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2020 00:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2020 00:47 |
Оголошення 21.docx | |
28 листопада 2020 00:47 |
Додаток 3 Договір.docx | |
28 листопада 2020 00:47 |
Технічні.docx | |
28 листопада 2020 00:47 |
пропозиції.docx | |
28 листопада 2020 00:47 |
ТД бензин 21.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000023 ● 27f62c2e32ff4f4dbccb1a7b07c60f02
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 21.01.2021 № 14
м. Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 21.01.2021 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 Ua-2020-11-28-000015-b 28.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-22 10:01:48
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 та дизельного палива (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-11-28-000015-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
Відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника або уповноваженою особою відповідно до пункту 1 частини четвертої Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та частини десятої статті 11 Закону.
Оскільки закупівля здійснюється відповідно до річного плану, а згідно із пунктом 4.4 Розділу І тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Замовником визначено з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021:
- чому в порушення частини першої статті 4 Закону, опублікований річний план закупівлі за номером ID: UA-P-2020-11-27-010506-b на 2020 рік не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі – відкриті торги за номером ID: UA-2020-11-28-000015-b на 2021 рік?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-25 16:56:38
Пояснення, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу
Тендерним комітетом в опублікованому річному плані закупівлі за номером ID: UA-P-2020-11-27-010506-b - зроблено технічну помилку, поставлено 2020 рік, при тому що річний план затверджений рішенням тендерного комітету на 2021 рік. Однак договір по даній закупівлі буде розірвано у звязку із ліквідацією відділу освіти Ізяславської районної державної адміністрації
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Яцкова Інна Петрівна |
1 936 266,00
UAH з ПДВ
|
1 936 266,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 995 400,00
UAH з ПДВ
|
1 995 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Яцкова Інна Петрівна #2429415348 |
Переможець |
1 936 266,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2020 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 14:52
|
Додаткова угода | укладений |
26 січня 2021 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 09:08
|
договір | укладений |
05 січня 2021 09:03
|