Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДК 021:2015 -71900000-7 «Лабораторні послуги» (Скринінгові дослідження крові на виявлення антигену р24 та антитіл до ВІЛ ½ методом ІФА/ІХЛА (для вагітних); Визначення CD45/CD4/CD8/CD3 методом проточної цитофлюорометрії; Визначення поверхневого антигену (HBsAg) вірусного гепатиту В у крові методом імуноферментного аналізу (IФА); Визначення сумарних антитіл до вірусу гепатиту С в крові методом імуноферментного аналізу (ІФА); Визначення антитіл до Toxoplasma gondii в крові методом імуноферментного аналізу (ІФА)).
Очікувана вартість
52 480,00 UAH
UA-2020-11-27-010350-b b09b0872200f4f16a12a3c8f7d84e3f9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Шамрай

+380660985140 shamrayzakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984441
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
Контактна особа: Леся Шамрай
+380660985140
shamrayzakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно п.1 ч.2 ст.40 Закону: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2020 11:57
Оскарження наміру укласти договір: 16 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71900000-7: Лабораторні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 послуга
Скринінгові дослідження крові на виявлення антигену р24 та антитіл до ВІЛ ½ методом ІФА/ІХЛА (для вагітних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2020  —  22 грудня 2020
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги
220 послуга
Визначення СD45/CD4/CD8/CD3 методом проточної цитофлюорометрії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2020  —  22 грудня 2020
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги
410 послуга
Визначення поверхневого антигену (HBsAg) вірусного гепатиту В у крові методом імуноферментного аналізу (ІФА)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2020  —  22 грудня 2020
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги
110 послуга
Визначення сумарних антитіл до вірусу гепатиту С в крові методом імуноферментного аналізу (ІФА)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2020  —  22 грудня 2020
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги
110 послуга
Визначення антитіл до Toxoplasma gondii в крові методом імуноферментного аналізу (ІФА).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2020  —  22 грудня 2020
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

27 листопада 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 17:36
Протокол переговорів на лаб досліди.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#26509095
Переможець 52 480,00
UAH
05 грудня 2020 11:57

Документи

05 грудня 2020 11:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2020 11:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#26509095
52 480,00
UAH
Документи

Документи

05 грудня 2020 11:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 08:33
Доп.угода №1 по лаб.дослідам.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 17:51
Договір по лаб.дослідам на 52480,00грн..pdf укладений
18 грудня 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити п.3.1. до Договору на продовження сроку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 52 480,00
UAH