Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1
Очікувана вартість
2 240 424,00 UAH
UA-2020-11-27-010289-b e9157b82fe7341989297a73cb7d63246
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ростислав Скрипник

+380686040508 skrypnyk@fg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ"
Код ЄДРПОУ: 21708016
Вебсайт: http://www.fg.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053
Контактна особа: Ростислав Скрипник
+380686040508
skrypnyk@fg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 12:52
Очікувана вартість: 2 240 424,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67212.72 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Будь-які документи, складені іншою мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: у формі банківської гарантії, з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 150 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування основної та резервної систем зберігання даних серії HDS Hitachi Unified Storage 130, що мають загалом у своєму складі обладнання: CBSS Controller Box - 2 шт., дискові корзини DBS Drive Box - 26 шт., дискові корзини DBL Drive Box - 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, Січових Стрільців, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Послуг здійснюється Замовником на умовах попередньої оплати за графіком, наведеним у Додатку 4 до Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 17:27
ДОДАТОК 4 ДД Hitachi Storage 2020.docx
27 листопада 2020 17:27
Тендерна документація ТП Hitachi Storage 2020.pdf
27 листопада 2020 17:27
ДОДАТОК 3.1 ЦП Hitachi Storage 2020.docx
27 листопада 2020 17:27
ДОДАТОК 3 ТП Hitachi Storage 2020.docx
27 листопада 2020 17:27
ДОДАТОК 2 КВ Hitachi Storage 2020.docx
27 листопада 2020 17:27
ДОДАТОК 1 ТВ Hitachi Storage 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МУК СЕРВІС" 2 095 000,00
UAH з ПДВ
1 869 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ" 2 104 998,00
UAH з ПДВ
1 870 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ ЕСКОРТ" 2 180 232,00
UAH з ПДВ
2 180 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" 2 240 424,00
UAH з ПДВ
2 240 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 11:23
Електронний підпис
29 грудня 2020 11:06
Розрахунок ціни.pdf
29 грудня 2020 11:06
МВД Ракша В..pdf
18 грудня 2020 19:36
Електронний підпис
18 грудня 2020 18:44
Копя договру HDS 0805-18S.pdf
11 грудня 2020 18:57
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:07
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2020 17:07
Розрахунок ціни.pdf
11 грудня 2020 17:07
Проект договору.pdf
11 грудня 2020 17:07
Договор аналогічний.pdf
11 грудня 2020 17:07
Відсутність підстав.pdf
11 грудня 2020 17:07
БГ.7z

Публічні документи

13 грудня 2020 15:02
Електронний підпис
13 грудня 2020 15:00
BCS_main_offer.pdf
13 грудня 2020 15:00
BCS_found_new_small.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 20:17
Електронний підпис
11 грудня 2020 20:17
Електронний підпис
11 грудня 2020 20:12
16 Довідка щодо санкцій.pdf
11 грудня 2020 20:12
12 РІШЕННЯ.pdf
11 грудня 2020 20:12
10 Лист-згода Романенко.pdf
11 грудня 2020 20:12
10 Лист-згода Кучеренко.pdf
11 грудня 2020 20:11
9 Довідка про учасника.pdf
11 грудня 2020 20:11
6 Довідка про досвід.pdf
11 грудня 2020 20:10
5.13 Fedorov_Certificate2019.pdf
11 грудня 2020 20:10
5.11 Лисенко Huawei.pdf
11 грудня 2020 20:10
5.9 certificate wmvare vsp Лисенко.pdf
11 грудня 2020 20:10
5.7 SCE-IntroSelSol17-PL72522693_card.pdf
11 грудня 2020 20:09
5.6 Переклад.PDF
11 грудня 2020 20:07
5.5 KOKIN.PDF
11 грудня 2020 20:05
5.4 Переклад.pdf
11 грудня 2020 20:05
5.3 ASP-CS06-UV0380892453_Кокин.pdf
11 грудня 2020 20:05
5.2 Переклад.pdf
11 грудня 2020 20:05
6 Довідка про досвід.pdf
11 грудня 2020 20:05
5.13 Fedorov_Certificate2019.pdf
11 грудня 2020 20:05
5.11 Лисенко Huawei.pdf
11 грудня 2020 20:05
5.9 certificate wmvare vsp Лисенко.pdf
11 грудня 2020 20:05
5.7 SCE-IntroSelSol17-PL72522693_card.pdf
11 грудня 2020 20:05
5.6 Переклад.PDF
11 грудня 2020 20:05
5.5 KOKIN.PDF
11 грудня 2020 20:05
5.4 Переклад.pdf
11 грудня 2020 20:05
5.3 ASP-CS06-UV0380892453_Кокин.pdf
11 грудня 2020 20:05
5.2 Переклад.pdf
11 грудня 2020 20:00
5.1 certificate Nortel SPQ А. Кокин.pdf
11 грудня 2020 19:59
5.1 certificate Nortel SPQ А. Кокин.pdf
11 грудня 2020 19:52
1.2 ТВ Hitachi Storage 2020.pdf
11 грудня 2020 19:52
1.1 ТП Hitachi Storage 2020.pdf
11 грудня 2020 19:52
16 Довідка щодо санкцій.pdf
11 грудня 2020 19:52
12 РІШЕННЯ.pdf
11 грудня 2020 19:52
10 Лист-згода Романенко.pdf
11 грудня 2020 19:52
10 Лист-згода Кучеренко.pdf
11 грудня 2020 19:51
9 Довідка про учасника.pdf
11 грудня 2020 19:51
6 Довідка про досвід.pdf
11 грудня 2020 19:51
5.13 Fedorov_Certificate2019.pdf
11 грудня 2020 19:51
5.11 Лисенко Huawei.pdf
11 грудня 2020 19:51
5.9 certificate wmvare vsp Лисенко.pdf
11 грудня 2020 19:51
5.7 SCE-IntroSelSol17-PL72522693_card.pdf
11 грудня 2020 19:51
5.6 Переклад.PDF
11 грудня 2020 19:51
5.5 KOKIN.PDF
11 грудня 2020 19:51
5.4 Переклад.pdf
11 грудня 2020 19:51
5.3 ASP-CS06-UV0380892453_Кокин.pdf
11 грудня 2020 19:51
5.2 Переклад.pdf
11 грудня 2020 19:51
5.1 certificate Nortel SPQ А. Кокин.pdf
11 грудня 2020 19:51
1.2 ТВ Hitachi Storage 2020.pdf
11 грудня 2020 19:51
1.1 ТП Hitachi Storage 2020.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 17:14
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:10
Свідоцтво ПДВ.pdf.zip
11 грудня 2020 17:10
Тендерна пропозиція.pdf.zip
11 грудня 2020 17:10
Рішення_111_від_31.07.2020.pdf.zip
11 грудня 2020 17:10
Протокол Н1.7Z
11 грудня 2020 17:10
Про СЦ.pdf.zip
11 грудня 2020 17:10
Лист для клієнті1.7z
11 грудня 2020 17:10
Паспорт Спину.pdf.zip
11 грудня 2020 17:10
Наказ Фролова Ю.1.7Z
11 грудня 2020 17:10
ІПН Спину.pdf.zip
11 грудня 2020 17:09
Банківська ліцензі1.7z
11 грудня 2020 17:09
Витяг із Статут1.7z
11 грудня 2020 17:09
Виписка_ЄДР_02.07.2020.pdf.zip
11 грудня 2020 17:09
Витяг ПДВ.pdf.zip
11 грудня 2020 17:09
Гарантія 98-17-768.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МУК СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ"

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МУК СЕРВІС"
#33945139
Переможець 1 869 999,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 14:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 21:16

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник ТОВ «МУК СЕРВІС»! З огляду на частину 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, повідомляємо про вимогу щодо усунення наступних невідповідностей. Згідно з умовами Тендерної документації, зокрема пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до Учасників та підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Замовником встановлено, в тому числі кваліфікаційні критерії «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Перелік виявлених невідповідностей: 1. учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ», а саме вимозі підпункту 1.2 пункту 1 Таблиці 1 Додатку №2 до тендерної документації, де Замовником вимагалась Довідка в довільній формі про наявність у Учасника обладнання, приладів, інструментів необхідних для надання послуг щодо технічної підтримки/обслуговування обладнання відповідно до технічних вимог, зазначених у Додатку 1, у розрізі: назва обладнання, виробник, власне/орендоване, рік виробництва. Проте ТОВ «МУК СЕРВІС» у довідці не зазначив відповідного обладнання, приладів та інструментів необхідних для надання послуг. 2. учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ДОГОВОРІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ», а саме: - вимозі підпункту 3.1 пункту 3 Таблиці 1 Додатку №2 до тендерної документації, де Замовником вимагалась Довідка відповідно до Таблиці 1.1 про наявність у Учасника виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) протягом останніх п’яти років, де під аналогічним договором розуміється договір на комплексну технічну підтримку/обслуговування системи зберігання даних з технічними характеристиками, не гіршими від технічних характеристик основної та резервної систем зберігання даних серії HDS Hitachi Unified Storage 1ХХ. Проте, ТОВ «МУК СЕРВІС» у довідці про наявність виконаного аналогічного договору зазначив предметом договору - сервісний пакет (у вигляді сертифікату із вказанням номенклатури та кількості обладнання щодо якого надається сервіс, умов та строку надання сервісу). - вимозі підпункту 3.2 пункту 3 Таблиці 1 Додатку №2 до тендерної документації, де Замовником вимагалось від Учасника документально підтвердити досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів), зазначеного(-их) у довідці, а саме надати: завірену(-і) Учасником копію(-ї) договору(-ів) (з додатками та змінами, що є невід’ємною частиною договору), з копією документу, передбаченого умовами договору, що підтверджує його повне виконання (акт наданих послуг та/або акт виконаних робіт тощо) та/або оригінал(-и) позитивного(-их) відгуку(-ів) від контрагента (замовник, покупець тощо) щодо предмету закупівлі та переліку наданих послуг, належного та повного виконання договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці. При наданні вищезазначених документів, Учасник повинен зазначити технічні характеристики системи зберігання даних (виробник, кількість дисків, об'єм дискового простору, об'єм кеш-пам’яті, кількість портів, кількість полок розширення, технології підключення, тощо) яка обслуговувалась. Проте, ТОВ «МУК СЕРВІС» надало копію договору, що не є аналогічним згідно пункту 3.1. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та не зазначило відомості про технічні характеристики системи зберігання даних: кількість дисків, об'єм дискового простору, об'єм кеш-пам’яті, кількість портів, кількість полок розширення, технології підключення, тощо яка обслуговувалась. - вимозі підпункту 3.2 пункту 3 Таблиці 1 Додатку №2 до тендерної документації, де Замовником від Учасника вимагалось подання відповідної довідки, у разі якщо Учасник не показує відомості, які становлять комерційну таємницю. Проте, ТОВ «МУК СЕРВІС» надано копію договору № HDS 0705-17S поставки сервісного пакету від 08.05.2017 року (Додаток №1 до договору) та накладну № 1162031 від 10.05.2017, що не мають відображення інформації про ціну та вартість, при цьому відповідну довідку Учасником не надано. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для підтвердження відповідності критерію «НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ»: 1. Довідка в довільній формі про наявність у Учасника обладнання, приладів, інструментів необхідних для надання послуг щодо технічної підтримки/обслуговування обладнання відповідно до технічних вимог, зазначених у Додатку 1, у розрізі: назва обладнання, виробник, власне/орендоване, рік виробництва; для підтвердження критерію «НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ДОГОВОРІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ»: 1. Довідка відповідно до Таблиці 1.1 про наявність у Учасника виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) протягом останніх п’яти років, де під аналогічним договором розуміється договір на комплексну технічну підтримку/обслуговування системи зберігання даних з технічними характеристиками, не гіршими від технічних характеристик основної та резервної систем зберігання даних серії HDS Hitachi Unified Storage 1ХХ; 2. Завірена(-і) Учасником копія(-ї) договору(-ів) (з додатками та змінами, що є невід’ємною частиною договору), з копією документу, передбаченого умовами договору, що підтверджує його повне виконання (акт наданих послуг та/або акт виконаних робіт тощо) та/або оригінал(-и) позитивного(-их) відгуку(-ів) від контрагента (замовник, покупець тощо) щодо предмету закупівлі та переліку наданих послуг, належного та повного виконання договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці. 3. Інформація щодо технічних характеристик системи зберігання даних (виробник, кількість дисків, об'єм дискового простору, об'єм кеш-пам’яті, кількість портів, кількість полок розширення, технології підключення, тощо), яка обслуговувалась; 4. Довідка в довільній формі щодо не відображення відомостей, які становлять комерційну таємницю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МУК СЕРВІС"
#33945139
1 869 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:20
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:09
Договір з ТОВ МУК Сервіс Hitachi Storage 2021.pdf укладений
11 січня 2021 14:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 05 січня 2022
Сума оплати за договором: 1 869 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 311 666,50 UAH)