Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення та пусконаладжовальні роботи систем пожежної сигналізації ,оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень на ПЦС будівлі Волноваської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою Донецька обл. м. Волноваха вул.Менделєєва 7 корпус1
Очікувана вартість
199 399,00 UAH
UA-2020-11-27-008548-b 5fafd8a79e134fb5aeca98622f219751
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данило Дмитрович Білязе

+380624441991 t07111980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142632
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр,1
Контактна особа: Данило Дмитрович Білязе
+380624441991
t07111980@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 15:04
Очікувана вартість: 199 399,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Встановлення та пусконаладжовальні роботи систем пожежної сигналізації ,оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень на ПЦС будівлі Волноваської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою Донецька обл. м. Волноваха вул.Менделєєва 7 корпус1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 послуга
Встановлення та пусконаладжовальні роботи систем пожежної сигналізації ,оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень на ПЦС будівлі Волноваської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою Донецька обл. м. Волноваха вул.Менделєєва 7 корпус1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, вул.Менделєєва,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Тендерні пропозиції надаються українською мовою Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 15:31
монтаж АПС (спрощена закупівля).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 грудня 2020 10:35
Дата відповіді: 02 грудня 2020 15:29
Відповідно до п.17 Додатку №2 до Оголошення від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст.16 Закону вимагається надати документальне підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві системи управління якістю (чинного сертифікат ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вважаємо, що вимога Замовника про надання Сертифікату Українського органу сертифікації систем менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» та підтверджуючі документи про провадження його дії) є дискримінаційною, незаконною, такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного: у ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» у розділі «ВСТУП до ISO 9001:2015» зазначається: - «0.1 Загальні положення Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.» Тобто застосування стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 для стратифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов’язковим. Також інформуємо Вас, Шановний Замовник, що СЕРТИФІКАТ ISO 9001 - це офіційний документ, що підтверджує, той факт, що підприємство дійсно працює відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001 та система управління якістю відповідає всім необхідним вимогам. Система управління якістю відповідно до ISO 9001 - це схема проведення бізнес-процесів, яка забезпечує стабільну якість роботи підприємства і охоплює основні етапи його діяльності: критичний аналіз договорів, проектування, закупівлю сировини і комплектуючих, контроль якості готової продукції (послуг), навчання персоналу, обслуговування клієнтів, роботу з відгуками і рекламаціями і т.п. Система управління якістю - це пакет документів (методики, інструкції, плани тощо), які містять вимоги ISO 9001 та діючої НД, а також інструкції по оптимізації внутрішніх бізнес-процесів. Треба розуміти, що система менеджменту якості, діє на кожному підприємстві. При цьому може використовуватися загальновизнана практика, викладена у стандарті ISO 9001, а може використовуватись система, яка враховує особливості і специфіку підприємства. Стандарт ISO 9001, має головну мету – подолання технічних бар’єрів, полегшення контактів між різними організаціями, можливість легкої демонстрації факту наявності системи. При впровадженні системи управління якістю на нашому підприємстві було прийнято рішення про впровадження системи не “за стандартом”, а “за підприємством” (за його специфікою). Це рішення жодним чином не порушує чинне законодавство України та не може бути критерієм, за яким визначено, що якість надання послуг нашим підприємством гірша від якості послуг підприємств нашої галузі, які мають Сертифікат систем менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015. Тобто, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні інтереси учасників закупівлі, зокрема скаржника і тому, вимоги Замовника мають бути приведені у відповідність вимогам діючого законодавства України. На підставі зазначеного, враховуючи вимоги діючого законодавства і нормативно- правових актів, зазначених у даній скарзі, прошу Замовника внести зміни до оголошення і виключити з переліку документів, обов’язкових до надання учасниками п.17 Додатку № 2 до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При підготовці тендерної документації та вимог до документів, що подаються в складі тендерної пропозиції, Замовник керувався виключно вимогами чинного законодавства та виходив із забезпечення інтересів в частині отримання якісних робіт щодо предмету закупівлі. Сертифікація ISO 9001:2015 хоча і носить рекомендаційних характер, але в даному випадку захищає інтереси Замовника на отримання якісних робот. На теперішній час більшість підприємств, організацій, які працюють на ринку щодо даного предмету закупівлі та при отриманні ліцензії на даний вид робіт проходять таку сертифікацію, тим самим підтверджують не лише імідж та професіоналізм своєї установи, організації, а й дають гарантію Замовникові у отриманні послуг належної якості. Таким чином вважаємо, що вимоги тендерної документації в цій частині не носять дискримінаційний характер, а отже Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Робочий проект
Дата подання: 01 грудня 2020 10:47
Дата відповіді: 02 грудня 2020 15:32
Доброго дня! Для розрахунку локального кошторису необхідно ознайомитись з Робочим проектом.
Відповідь: Доброго дня, з проектом встановлення пожежної сигналізації ви зможете в ході ознайомлення з об'єктом

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-технічна фірма "Азовпроммонтаж" 195 992,84
UAH з ПДВ
195 992,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Охоронний комплекс" 199 399,00
UAH з ПДВ
199 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 15:14
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:13
Договора.rar
04 грудня 2020 15:13
Статутні документи.rar
04 грудня 2020 15:13
Сертифікати Тірас-12.pdf
04 грудня 2020 15:13
Медогляди.pdf
04 грудня 2020 15:13
Довідка о фахівцях.pdf
04 грудня 2020 15:13
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 15:13
Ліцензія ДІТБУ.pdf
04 грудня 2020 15:13
Ліцензія ДАБІ.pdf
04 грудня 2020 15:12
236.imd

Публічні документи

07 грудня 2020 16:47
Устав.pdf
07 грудня 2020 16:47
Тендерна пропозиція.pdf
07 грудня 2020 16:47
Св-во_о_госрегистрации.PDF
07 грудня 2020 16:47
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-технічна фірма "Азовпроммонтаж"

ТОВ "Охоронний комплекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-технічна фірма "Азовпроммонтаж"
#31971701
Переможець 195 992,84
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 13:16

Документи

10 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
10 грудня 2020 13:14
Сканировать3.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-технічна фірма "Азовпроммонтаж"
#31971701
195 992,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
10 грудня 2020 13:14
Сканировать3.JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 09:46
IMG_0005.jpg укладений
23 грудня 2020 09:45
IMG_0004.jpg укладений
23 грудня 2020 09:45
IMG_0003.jpg укладений
23 грудня 2020 09:45
IMG_0002.jpg укладений
23 грудня 2020 09:45
IMG_0001.jpg укладений
23 грудня 2020 09:44