Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» за кодом ДК 021-2015: 90520000-8 (Послуги по збиранню та прийому ламп люмінісцентних).
"Services in the field of radioactive, toxic, medical and hazardous waste management" the code DK 021-2015: 90520000-8 (Services for the collection and reception of fluorescent lamps).
Очікувана вартість
20 987,01 UAH
UA-2020-11-27-008538-b 26b49c121417412a92e989ac9c4f1499
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухарчик Віктор

+380487293800 omts-amp@port.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Кухарчик Віктор
+380487293800
omts-amp@port.odessa.ua
Додаткові контактні особи: Бурлаченко Євгеній Володимирович
(048) 729-47-15
omts-amp@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kukharchyk Viktor
+380487293800
omts-amp@port.odessa.ua
Additional contacts: Burlachenko Eugene Vladimirovich
(048) 729-47-15
omts-amp@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2021 10:00
Очікувана вартість: 20 987,01 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 209,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 27 листопада 2020 15:34
Enquiries until: 26 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 01 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 січня 2021 10:00

Information

Estimated total value: 20 987 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 210 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Scope of the procurement
«Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» за кодом ДК 021-2015: 90520000-8 (Послуги по збиранню та прийому ламп люмінісцентних).
Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
"Services in the field of radioactive, toxic, medical and hazardous waste management" the code DK 021-2015: 90520000-8 (Services for the collection and reception of fluorescent lamps).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги по збиранню та прийому ламп люмінісцентних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, площа Митна,1
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Services for the collection and reception of fluorescent lamps
CPV: 90520000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги у національній грошовій одиниці України, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі та на підставі отриманого оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця.Власні кошти підприємства. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 15:31
4.1. Announcement of procurement.docx
27 листопада 2020 15:31
4.1. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
27 листопада 2020 15:31
Проєкт договору (1).docx
27 листопада 2020 15:31
4.1. Тендерна документація (Послуги по збиранню ламп люмінісцентних).docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 січня 2021
UA-2020-11-27-008538-b26b49c121417412a92e989ac9c4f1499
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОР-МЕТ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 16:10
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 16:10

Вимога про усунення невідповідностей

за результатами розгляду інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «КОР-МЕТ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, з урахуванням висновку СО та ЗЗ ОФ ДП «АМПУ» від 20.01.2021 №19-01-19.2/876 встановлено наступне. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп.1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації наданий учасником документ «Довідка про наявність матеріально-технічної бази та обладнання..» Вих.№677 від 17 грудня 2020 р. не містить обов’язкової інформації щодо використання/невикористання власних/залучених технологій. Також, у якості підтвердження власного обладнання учасником не надано виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. На вимогу пп.1.2. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі» Вих.№523 від 16 листопада 2020 р. у якому відсутня обов’язкова інформація, а саме контактний телефон контрагента та відомості про виконання договору. Зазначаємо, що наданий документ «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі» Вих.№523 від 16 листопада 2020 р. датований раніше дати оприлюднення закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1.1. пункту 1 Додаток 1 до тендерної документації а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). 2.2. Підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації а саме: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «КОР-МЕТ» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). 3.2. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «КОР-МЕТ» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 16:04
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:44
письмова згода.pdf
29 грудня 2020 12:44
лист згода.pdf
29 грудня 2020 12:44
загальні відомості.pdf
29 грудня 2020 12:44
відгук від кнауф 1.pdf
29 грудня 2020 12:44
акт харків-сигнал.pdf
29 грудня 2020 12:44
акт кнауф.pdf
29 грудня 2020 12:44
S1499201 Квитанція №2.pdf
29 грудня 2020 12:44
технічні вимоги.pdf
29 грудня 2020 12:44
проект договору.pdf
29 грудня 2020 12:44
оригінал статуту.pdf
29 грудня 2020 12:44
ліцензія Екології.pdf
29 грудня 2020 12:44
договір з кнауф.pdf
29 грудня 2020 12:44
довідка єдрпоу.pdf
29 грудня 2020 12:44
витяг платників.pdf
29 грудня 2020 12:44
витяг 07.12.20.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

за результатами розгляду інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, з урахуванням висновку СО та ЗЗ ОФ ДП «АМПУ» від 20.01.2021 №19-01-19.2/876 встановлено наступне. 1)Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу підпункту 1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ «Лист про наявність матеріально-технічної бази (технологій) необхідних для надання послуг» Вих.№01/03-1328/15 від 30.12.2020 р. в якому відсутня обов’язкова інформація про використання/невикористання (власних/залучених) технологій. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1.1. пункту 1 Додаток 1 до тендерної документації а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців; використання/невикористання (власних/залучених) технологій).

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 10:40
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:39
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:39
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:37
8. протокол № 59.pdf
30 грудня 2020 14:37
36.7 висновок сєс 20.08.2015.pdf
30 грудня 2020 14:37
36.3 Висновок СЕС 2015.pdf
30 грудня 2020 14:37
36.2 Висновок СЕС 2015 -2.pdf
30 грудня 2020 14:37
29.2 S1499201 Квитанція №2.pdf
30 грудня 2020 14:37
27. Витяг ПДВ.pdf
30 грудня 2020 14:37
26.2 Статут 20.03.2019.pdf
30 грудня 2020 14:37
26.1Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
30 грудня 2020 14:37
20.20 ISO 14001 перев.PDF
30 грудня 2020 14:37
20.19 ISO 14001 д-сть.PDF
30 грудня 2020 14:37
20.18 ISO 9001 перев.PDF
30 грудня 2020 14:37
20.17 ISO 9001 д-сть.PDF
30 грудня 2020 14:37
20.16 документи на Huyndai.pdf
30 грудня 2020 14:37
20.15 Свідоцтво ЗИЛ.pdf
30 грудня 2020 14:37
20.13 ЗИЛ УЭП - 1.pdf
30 грудня 2020 14:37
20.12 Дозвіл на викидки.pdf
30 грудня 2020 14:37
18. проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОР-МЕТ"

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 14 254,30
UAH
14 254,30
UAH
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 10:40
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:39
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:39
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:37
8. протокол № 59.pdf
30 грудня 2020 14:37
36.7 висновок сєс 20.08.2015.pdf
30 грудня 2020 14:37
36.3 Висновок СЕС 2015.pdf
30 грудня 2020 14:37
36.2 Висновок СЕС 2015 -2.pdf
30 грудня 2020 14:37
29.2 S1499201 Квитанція №2.pdf
30 грудня 2020 14:37
27. Витяг ПДВ.pdf
30 грудня 2020 14:37
26.2 Статут 20.03.2019.pdf
30 грудня 2020 14:37
26.1Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
30 грудня 2020 14:37
20.20 ISO 14001 перев.PDF
30 грудня 2020 14:37
20.19 ISO 14001 д-сть.PDF
30 грудня 2020 14:37
20.18 ISO 9001 перев.PDF
30 грудня 2020 14:37
20.17 ISO 9001 д-сть.PDF
30 грудня 2020 14:37
20.16 документи на Huyndai.pdf
30 грудня 2020 14:37
20.15 Свідоцтво ЗИЛ.pdf
30 грудня 2020 14:37
20.13 ЗИЛ УЭП - 1.pdf
30 грудня 2020 14:37
20.12 Дозвіл на викидки.pdf
30 грудня 2020 14:37
18. проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 січня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій