Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари. ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
4 235,00 UAH
UA-2020-11-27-006662-b e0fab06699794e799f9cfa244573ef4f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Володимирівна Троцай

+380990465904 possovet.stanica@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станично-Луганська селищна рада Станично-Луганського району Луганської області
Код ЄДРПОУ: 04335766
Місцезнаходження: 93600, Україна , Луганська обл., смт Станиця Луганська, вул. Центральна, 52
Контактна особа: Оксана Володимирівна Троцай
+380990465904
possovet.stanica@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір для офісної техніки А4 80г/м 2500 аркушів ZOOM. Файли А4 мкн 100 шт. глянцеві 31107 ECONOMIX.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачок
Папір для офісної техніки А4 80г/м 2500 аркушів ZOOM.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт Станица Луганська, вул. Центральна, буд. 52.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачок
Файли А4 мкн 100 шт. глянцеві 31107 ECONOMIX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт Станица Луганська, вул. Центральна, буд. 52.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в гривнях. Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Протягом 3 (трьох) робочих днів після фактичного надходження товару, Сторони складають накладну, у якій вказують вид і кількість отриманого Товару. Джерело фінансування місцевий бюджет. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

27 листопада 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГАРДАШ АНГЕЛІНА ЮРІЇВНА
#3525903109
Переможець 4 235,00
UAH
27 листопада 2020 14:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 23:25
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 14:27
135.pdf укладений
27 листопада 2020 14:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для офісної техніки А4 80г/м 2500 аркушів ZOOM. 50 пачок 82,00
UAH
Файли А4 мкн 100 шт. глянцеві 31107 ECONOMIX 3 пачок 45,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 235,00
UAH