Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітор пацієнта ДК 021:2015 - 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків НК 024:2019 – 33586 - Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2020-11-27-006559-b 531f7ef40d9d4ba7a8ebcdfeaa51f487
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пащенко Олена

+380536700976 oduvanchikovoleg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01999559
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Лікаря О.Богаєвського, буд. 60/1
Контактна особа: Пащенко Олена
+380536700976
oduvanchikovoleg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:58
Очікувана вартість: 145 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Монітор пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул.Л.Богаєвського, 60/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33169500-7 — Системи хірургічного моніторингу та відстежування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 10-ти календарних днів з моменту поставки товару, та виставлення рахунку і накладної. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 14:03
+ ТД - ВТ - КП КРООД ПОР - Монітор пацієнта.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 132 312,00
UAH з ПДВ
132 312,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна 142 000,00
UAH з ПДВ
142 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 132 312,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 13:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
132 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 09:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 20:30
ДУ №1 до Договору №170 ТОВ АВАКОМ.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 20:28
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:27
Договір №170 ТОВ АВАКОМ.pdf укладений
28 грудня 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID – 19)», пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 6 пункту 11.3. розділу 11 «Інші умови» Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести до Договору наступні зміни: 1.1. Зменшити ціну Договору на 8 655,93 грн. (вісім тисяч шістсот п’ятдесят п’ять гривень дев’яносто три копійки) та викласти пункт 3.2. Договору у новій редакції: «3.2. Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 123 656,07 грн. (сто двадцять три тисячі шістсот п’ятдесят шість гривень сім копійок) без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 132 312,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 655,93 UAH)