Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-11-27-006470-b 7182109a36034bedafd2eb2c23fccbfa
Переговорна процедура для потреб оборони    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000

0000000000000 000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Вебсайт: 0000000000000000000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000
Контактна особа: 00000000000000
0000000000000
000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000
National ID: 00000000
Contact point: 0000000000000
000000000000000000000

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 18:00
Publication date: 27 листопада 2020 13:59
Enquiries until: 03 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 04 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 грудня 2020 18:00

Information

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Scope of the procurement

Тендерна документація

27 листопада 2020 14:09
00000000
27 листопада 2020 13:59
0000000000000
27 листопада 2020 13:59
0000000000000000000
27 листопада 2020 13:59
00000000000
27 листопада 2020 13:59
000000000000
27 листопада 2020 13:59
000000000000000000000000000000000000
27 листопада 2020 13:59
0000000000000

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-12-15-000007 • 32249f20716240da934644a7d1d8b2b2
Автор звернення: Шевченко Андрій Володимирович
Дата створення звернення: 2020-12-15 12:11
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків оприлюднення тендерної документації
СКАРГА Міністерством оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) оголошено переговорну процедуру для потреб оборони «Мішки та пакети (18930000-7) (Рюкзак бойовий індивідуальний, вид 5) Sacks and bags (18930000-7) (Personal combat rucksack, type 5), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-27-006470-b, очікувана вартість 48 207 600,00 грн. Предметом закупівлі є три лоти: Лот 1. Рюкзаки (18931100-5) (Рюкзак бойовий індивідуальний, вид 5) у кількості 10000 шт., Лот 2. Рюкзаки (18931100-5) (Рюкзак бойовий індивідуальний, вид 5) у кількості 10000 шт., Лот 3. Рюкзаки (18931100-5) (Рюкзак бойовий індивідуальний, вид 5) у кількості 5000 шт. Проаналізувавши оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони та інші опубліковані Замовником документи, виявлені грубі порушення вимог законодавства про публічні закупівлі. Так, оголошення Замовником оприлюднено 27 листопада 2020 р., строк звернення за роз’ясненнями встановлено до 03 грудня 2020 р., оскарження умов закупівлі до 04 грудня 2020 р., кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08 грудня 2020 р. Аукціон проведено 08 грудня 2020 р., переможцем визначено єдиного учасника, яким подавалася пропозиція, а саме: ТОВ "ТОРНАДО". На цей час проходить кваліфікація переможця. Повідомлення про намір укласти договір Замовником не оприлюднене. Частиною 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Тобто, всі істотні умови закупівлі, в тому числі й строки постачання товару, визначені в Оголошенні про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони мають бути відображені й договорі про закупівлі, який буде укладатися з переможцем. Відповідно до п. 5 Оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони строк постачання товару Замовником визначено до 21.12.2020 р. включно. Таким чином, фактично до визначеної Замовником кінцевої дати постачання товару залишилося менше 10 днів, хоча на цей час переговорна процедура ще триває, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем аукціону Замовником не оприлюднене. Крім того, з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем аукціону, відповідно до ч. 1 ст. ст. 7 ЗУ «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» договір про закупівлю Замовник матиме право укласти у строк не раніше ніж через чотири робочі дні та не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оприлюднення відповідного повідомлення. Також, ч. 2 ст. 10 ЗУ «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» передбачена можливість оскарження результатів визначення переможця переговорної процедури закупівлі, прийнятих рішень, а також дій та/або бездіяльності замовника протягом чотирьох робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому, строк розгляду скарги органом оскарження становить три робочі дні з дати надання замовником витребуваних органом оскарження документів, необхідних для розгляду скарги, але не більш ніж 10 робочих днів з дати початку розгляду скарги (ч. 6 ст. 10 Закону). Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною першою статті 7 цього Закону. Таким чином, у разі оскарження результатів визначення переможця переговорної процедури закупівлі, строк, що залишиться для виготовлення та постачання товару, ще значно зменшиться, а можливо навіть закінчиться. Наведене свідчить про те, що визначені Замовником умови закупівлі в частині кінцевого строку постачання товару, є безпідставними та суперечать принципу розумності строків здійснення публічних закупівель, а також основним принципам здійснення публічних закупівель, закріпленим у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісній конкуренції серед учасників; максимальній економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; об’єктивному та неупередженому визначенню переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Слід зазначити, що відповідно до загальних вимог, додержання яких є необхідним для чинності правочину, передбачених ст. 203 ЦК України, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. При цьому, наведена норма передбачає, що правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. Однак, з огляду на наведені вище обставини, визначені Замовником умови закупівлі в частині кінцевого строку постачання товару унеможливлюють реальне виконання договору про закупівлю, що суперечить вимогам ст. 203 ЦК України. Крім того, відповідно до п. 2.2., п. 2.3. проекту договору про закупівлю, оприлюдненого Замовником у складі тендерної документації, передбачається, що постачальник письмово повідомляє Представника Управління про початок та місце виготовлення Товару і місце зберігання матеріалів з яких виготовляється Товар. Після отримання повідомлення Представник Управління протягом трьох робочих днів розпочинає перевірку виготовлення Товару. Представник Постачальника у присутності Представника Управління здійснює відбір зразків матеріалів з кожної партії. Представник Управління опечатує відібрані зразки матеріалів та складає акт відбору зразків матеріалів… Постачальник протягом двох робочих днів після складання акта відбору зразків матеріалів надає відібрані зразки до випробувальної лабораторії для проведення перевірки на відповідність вимогам нормативно-технічної документації за власний рахунок… Результати лабораторних випробувань (оригінали документів) передаються Представнику Управління під час здійснення відбору зразків Товару із партії Товару для перевірки відповідності вимогам нормативно-технічної документації у випробувальній лабораторії. Здійснення контролю материалів для виробництва на виконання умов наведених пунктів договору про закупівлю, виклик представника Замовника для виїмки зразків матеріалів, проведення лабораторних випробувань матеріалів, в кращому випадку займають не менше 5-7 робочих днів. В свою чергу, відповідно до п. 2.4. проекту договору про закупівлю до початку приймального контролю якості Товару Постачальник зобов’язаний надати Представнику Управління не менше двох зразків Товару (далі – контрольні зразки), які перевірені у випробувальній лабораторії на відповідність вимогам нормативно-технічної документації та документи, які підтверджують їх якість, безпечність та походження. … Строк проведення перевірки комісією становить три робочі дні з дня отримання контрольних зразків та супровідних документів до нього. Тобто, ще 3 дні буде потрібно для затвердження контрольного зразку, перевірки матеріалів виробу в лабораторії, аналіз документів та порівняння зі зразком-еталоном. Крім того, проектом договору про закупівлю передбачений також приймальний контроль якості товару. Так, п. 2.5. проекту договору про закупівлю передбачено, що Постачальник зобов’язаний до початку поставки Товару за Договором письмово повідомити Представника Управління оголошенням про готовність партії Товару до приймання та місце здійснення приймального контролю Товару за якістю. Після отримання оголошення Представник Управління протягом трьох робочих днів розпочинає приймальний контроль Товару за якістю у приміщеннях Постачальника або Виробника. Під час приймального контролю Товару Представник Управління за участю Представника Постачальника здійснює відбір зразків Товару із партії Товару для перевірки відповідності вимогам нормативно-технічної документації у випробувальній лабораторії. Кількість відібраних зразків Товару, необхідних для перевірки випробувальними лабораторіями, визначається нормативно-технічною документацією та/або ДСТУ, ГОСТами на швейні, трикотажні вироби та взуття, що виготовляються та постачається для потреб Збройних Сил України в частині, яка не суперечить нормативно-технічній документації на предмет постачання. Після отримання результатів лабораторних випробувань Постачальник письмово запрошує Представника Управління для перевірки результатів випробувань (оригінали протоколів лабораторних випробувань передаються Представнику Управління). Приймальний контроль якості товару, як правило, включає виїмку представником Замовника готових зразків товару з партії, відправку таких зразків на перевірку в лабораторію, а після лабораторних випробувань перевірку виробів з партії представниками замовника, на що потрібно мінімум 4-7 днів. Таким чином, проектом договору про закупівлю, який оприлюднений Замовником, передбачений багатоступеневий контроль якості як на етапі виробництва товару, так і товару готового до відправки, що потребує значних витрат часу та, відповідно, унеможливлює поставку товару у скорочені строки. Отже, навіть у разі, якщо переговорна процедура закупівлі буде завершена укладенням договору про закупівлю до визначеного Замовником кінцевого строку постачання товару, виконання учасником своїх зобов’язань з постачання товару за таким договором у вказані Замовником строки буде неможливим через необхідність здійснення обов’язкового багатоступеневого контролю якості товару, який передбачається Замовником. Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» одним із головних завдань органу державного фінансового контролю є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, ефективним використанням коштів і майна, за дотриманням законодавства про закупівлі. При цьому, ст. 5 вказаного Закону встановлено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно до ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. З урахуванням викладеного, з метою забезпечення ефективності використання державних коштів, дотриманням законодавства про закупівлі та попередження порушень з боку Замовником під час переговорної процедури для потреб оборони «Мішки та пакети (18930000-7) (Рюкзак бойовий індивідуальний, вид 5) Sacks and bags (18930000-7) (Personal combat rucksack, type 5), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-27-006470-b, вважаємо, що є достатні правові підстави для проведення моніторингу даної процедури закупівлі Державною аудиторською службою України в порядку, визначеному діючим законодавством. На підставі викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», - ПРОШУ: Розпочати процедуру моніторингу переговорної процедури для потреб оборони «Мішки та пакети (18930000-7) (Рюкзак бойовий індивідуальний, вид 5) Sacks and bags (18930000-7) (Personal combat rucksack, type 5), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-27-006470-b. У разі виявлення за результатами моніторингу процедури закупівлі порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язати Замовника усунути відповідні порушення. Про результати розгляду цієї скарги та вжиті заходи контролю повідомити заявника письмово у встановлений строк.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Статус: Активний
Очікувана вартість: 0,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 0,00 UAH з ПДВ


Title: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Current status: Active
Estimated total value: 0,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 0,00 UAH including VAT

Позиції

measures.000.symbol
0000000000000000000000000000000000000
ДК 021:2015: 18931100-5 — 0000000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, 0000000, 0000000000000000, 00000000, 0000000000000000
Дата доставки: 21 грудня 2020

00000000000000000000000000000000
CPV: 18931100-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Календарні

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 13:45
00000000
11 грудня 2020 13:45
000000000000000000
11 грудня 2020 13:45
000000000
11 грудня 2020 13:45
00000000
11 грудня 2020 13:45
000000000
11 грудня 2020 13:45
00000000
11 грудня 2020 13:45
000000000
11 грудня 2020 13:45
00000000
10 грудня 2020 14:45
00000000
10 грудня 2020 14:45
0000000000000000
10 грудня 2020 11:17
00000000
10 грудня 2020 11:17
0000000000000000000
10 грудня 2020 11:17
00000000000000
10 грудня 2020 11:17
000000000000000000000000000000000000
10 грудня 2020 11:17
00000000000000000000000000000000
10 грудня 2020 11:17
0000000
08 грудня 2020 17:54
00000000
08 грудня 2020 17:54
00000000000000000000000000000000000000000
08 грудня 2020 17:54
0000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 17:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи