Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво об'єкту:"Реконструкція будівлі корпусу 103 адміністрації МП "Южний" (будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
7 869 175,00 UAH
UA-2020-11-27-006465-b ● a8e6f1a1c125405ab50eeba1c8992e4e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Ракуленко Елена Игорьевна 048-738-17-65 Olena.Rakulenko@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2020 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 14:35 |
Очікувана вартість: | 7 869 175,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 691,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид предмета закупівлі: роботи.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Будівництво об'єкту: "Реконструкція будівлі корпусу 103 адміністрації МП "Южний" (будівельно-монтажні роботи) за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 90 календарних днів після надання заявки Адміністрацією, протягом 2021р.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 869 175,00 грн. без ПДВ / 9 443 010,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.12.2020 о 15-00 год.
12. Умови оплати: авансування у розмірі 15 % від загальної вартості робіт (ціни Договору) протягом 15 банківських днів з моменту набрання чинності Договором на підставі виставленого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 4.3.1. Договору.
Поетапна оплата за фактично виконані роботи здійснюється по кожному акту наступним чином:
- протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання виконаних робіт, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80 % суми Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.3. Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту;
- протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту здавання-приймання виконаних робіт, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.3. Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид предмета закупівлі: роботи.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Будівництво об'єкту: "Реконструкція будівлі корпусу 103 адміністрації МП "Южний" (будівельно-монтажні роботи) за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 90 календарних днів після надання заявки Адміністрацією, протягом 2021р.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 869 175,00 грн. без ПДВ / 9 443 010,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.12.2020 о 15-00 год.
12. Умови оплати: авансування у розмірі 15 % від загальної вартості робіт (ціни Договору) протягом 15 банківських днів з моменту набрання чинності Договором на підставі виставленого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 4.3.1. Договору.
Поетапна оплата за фактично виконані роботи здійснюється по кожному акту наступним чином:
- протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання виконаних робіт, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80 % суми Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.3. Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту;
- протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту здавання-приймання виконаних робіт, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.3. Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво об'єкту:"Реконструкція будівлі корпусу 103 адміністрації МП "Южний" (будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | авансування у розмірі 15 % від загальної вартості робіт (ціни Договору) протягом 15 банківських днів з моменту набрання чинності Договором на підставі виставленого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 4.3.1. Договору. | Аванс | 15 | Банківські | 15 |
Iнша подія | Поетапна оплата за фактично виконані роботи здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання виконаних робіт, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80 % суми Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.3. Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту здавання-приймання виконаних робіт, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.3. Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 85 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2020 13:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2020 13:59 |
ТД Реконструкція будівлі корпусу 103 адміністрації МП Южний.docx | |
27 листопада 2020 13:59 |
ПРОЕКТДОГОВОРУ.docx | |
27 листопада 2020 13:59 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" #37280567 |
Переможець |
7 490 070,00
UAH
|
06 січня 2021 10:04
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Без зміни істотних умов договору. «1. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони домовились Додаток № 1 – «Технічний порядок виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди та є невід’ємною частиною цього Договору. 2. Усі інші умови Договору, не порушені цією Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним.» |
Номер договору про закупівлю: | 20-В-ПВФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | без зміни істотних умов договору. «1. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони досягли згоди пункт 7.1. Договору викласти у наступній редакції: «7.1. Строк дії цього Договору набирає чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін, з урахуванням пункту 8.14. цього Договору, і діє до 31.12.2021, але у будь-якому випадку не раніше повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 2. Усі інші умови Договору, не порушені цією Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним.» |
Номер договору про закупівлю: | 20-В-ПВФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та згідно із пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони досягли згоди підпункт 2.1.1. Договору викласти у наступній редакції: «2.1.1. Виконати Роботи за заявкою Адміністрації протягом 140 (ста сорока) календарних днів згідно з Додатком № 1 – «Технічний порядок виконання робіт», Додатком № 2 – «Договірна ціна» та Додатком № 3 – «Відомість обсягів робіт», які є невід'ємними частинами цього Договору, протягом 2021 року.». 2. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони досягли згоди пункт 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Робіт за цим Договором визначається на підставі Додатку № 2 – «Договірна ціна» та Додатку № 3 – «Відомість обсягів робіт», які є невід'ємними частинами цього Договору, та складає 7 489 717,17 грн. (сім мільйонів чотириста вісімдесят дев’ять тисяч сімсот сімнадцять грн., 17 коп.) без ПДВ. ПДВ складає 1 497 943,48 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто сім тисяч дев’ятсот сорок три грн., 48 коп.). Разом з ПДВ ціна цього Договору складає 8 987 660,60 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот вісімдесят сім тисяч шістсот шістдесят грн., 60 коп.). 3. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони домовились Додаток № 1 – «Технічний порядок виконання робіт», Додаток № 2 – «Договірна ціна» та Додаток № 3 – «Відомість обсягів робіт» викласти в нових редакціях, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємною частиною цього Договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 20-В-ПВФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони досягли згоди пункт 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Робіт за цим Договором визначається на підставі Додатку № 2 – «Договірна ціна» та Додатку № 3 – «Відомість обсягів робіт», які є невід'ємними частинами цього Договору, та складає 7 382 669,44 грн. (сім мільйонів триста вісімдесят дві тисячі шістсот шістдесят дев’ять грн., 44 коп.) без ПДВ. ПДВ складає 1 476 533,89 грн. (один мільйон чотириста сімдесят шість тисяч п’ятсот тридцять три грн., 89 коп.). Разом з ПДВ ціна цього Договору складає 8 859 203,33 грн. (вісім мільйонів вісімсот п’ятдесят дев’ять тисяч двісті три грн., 33 коп.).». 2. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони домовились Додаток Додаток № 2 – «Договірна ціна» та Додаток № 3 – «Відомість обсягів робіт» викласти в нових редакціях, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємною частиною цього Договору.». |
Номер договору про закупівлю: | 20-В-ПВФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |