Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі КЗ "МКДЮСШ", а саме: утеплення фасаду, ремонт інженерних мереж , внутрішніх приміщень та санвузлів", розташованого за адресою: м.Харків, вул.Генерала Момота, буд.13 (коригування) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 168 344,00 UAH
UA-2020-11-27-005204-a e3cbf7a28c32471e843dcfe75508e430
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круговой Геннадій

380951636464 mkdussh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Міська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа"
Код ЄДРПОУ: 24481033
Місцезнаходження: 61075, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Генерала Момота, 13
Контактна особа: Круговой Геннадій
380951636464
mkdussh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 168 344,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 841,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі КЗ "МКДЮСШ", а саме: утеплення фасаду, ремонт інженерних мереж , внутрішніх приміщень та санвузлів", розташованого за адресою: м.Харків, вул.Генерала Момота, буд.13 (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61075, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Генерала Момота, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 11:12
Документація.doc
02 грудня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 11:12
Документація.doc
27 листопада 2020 16:21
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Реквізити Замовника
Дата подання: 30 листопада 2020 11:16
Дата відповіді: 30 листопада 2020 17:05
Згідно положень Закону України «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правил надання фінансових послуг, затверджених фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, на які посилається Замовник в п.2 Розділу 3 Документації, для укладення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог Документації Учасника необхідно знати реквізити Замовника (назву та МФО банку, його адресу та номер рахунку Замовника). Вказані дані відсутні в Документації. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Умови надання страхової гарантії передбачені п.п.2,3 розділу 3 документації. Для оформлення вищезазначених документів не потрібні банківські реквизити замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" 1 063 886,40
UAH з ПДВ
1 063 886,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 10:02
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:00
квитанція ф-2 2019р.pdf
08 грудня 2020 10:00
пожарського договір.rar
08 грудня 2020 10:00
Приват кредити.pdf
08 грудня 2020 10:00
школа дог. 146.rar
08 грудня 2020 10:00
Дозвіл 716 АРК.pdf.p7s
08 грудня 2020 10:00
Приват рахунки.pdf
08 грудня 2020 10:00
Довідки Момота 13.PDF
08 грудня 2020 09:59
Дозвіл 716 АРК.pdf
08 грудня 2020 09:59
Дозвіл 372 АРК 24-01.PDF
08 грудня 2020 09:59
Дозвіл 372 АРК 24-01.PDF.p7s
08 грудня 2020 09:59
Додатки до договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
#37763844
Переможець 1 063 886,40
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 13:00

Документи

10 грудня 2020 12:59
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:57
протокол 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
#37763844
1 063 886,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 12:59
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:57
протокол 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 12:55
акт 1 капремонт 262398.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 12:52
ДУ6.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 12:52
дод уг.10 технадзор.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 12:52
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2022 20:17
ДУ5 від 06 09 22 капремонт .pdf зміни до договору
06 вересня 2022 20:16
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 09:36
д уг 4 капрем.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 09:32
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 10:32
дод уг3 капремонт.pdf зміни до договору
27 січня 2022 10:25
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 10:24
капремонт.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:17
Додаткова №1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 15:53
Договор 151220.pdf укладений
15 грудня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін у вкладеному файлі
Номер договору про закупівлю: 151220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт: до 31.12.2022
Номер договору про закупівлю: 151220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною розрахункового рахунку Замовника визначених в договорі про закупівлю внести зміни у Розділ 12 "ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, ПЛАТІЖНІ РЕКВІЗИТИ, ПІДПИСИ СТОРІН" договору № 151220 від 15.12.2020 року викласти у наступній редакції: Реквізити Замовника: р/р UA868201720344231003100050297 в ДКСУ м. Київ.
Номер договору про закупівлю: 151220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 4
Номер договору про закупівлю: 151220
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 151220
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетного фінансування на 2023 рік-0 грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 151220
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML