Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кабель
Очікувана вартість
3 680 726,40 UAH
UA-2020-11-27-005203-a b10f3ea0707f4cb38f07d6e670f54f90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ратушняк Віта Сергіївна

0443096929 v_ratushnyak@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Ратушняк Віта Сергіївна
0443096929
v_ratushnyak@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:47
Очікувана вартість: 3 680 726,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 807,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92018 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
423 м
Кабель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція
1000 м
Кабель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція
100 м
Кабель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:14
ТД кабель.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-26-000037 ● a7ce0eeda11a49e7bb9316331ac29d08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021 12:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.02.2021 № 170

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-11-27-005203-a 27.11.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-17 10:23:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю кабелю, за кодом ДК 021:2015: 44320000-9 - Кабелі та супутня продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-27-005203-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання: На якій підставі продовжено термін дії договору від 30.12.2020 № ПЗ/НХ-201081/НЮ до 31.01.2021, оскільки випадки для внесення змін до цього договору у додатковій угоді та повідомленні про внесення змін до договору різні? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-19 14:56:45

Пояснення

Відповідь Замовника щодо запиту про надання пояснень Північного офісу Держаудитслужби України

В ході проведення моніторингу Північним офісом Держаудитслужби України 17 березня 2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений запит про надання пояснень по процедурі закупівлі «Кабель» (код за ДК 021-2015 – 44320000-9 Кабелі та супутня продукція), оголошення № UA-2020-11-27-005203-a (далі–Запит).
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній на дату оголошення (далі – Закон) надаємо обґрунтовану відповідь на Запит.
На підставі частини 5 пункту 4 статті 41 Закону «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» договір від 30.12.2020 № ПЗ/НХ-201081/НЮ було пролонговано.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу Північним офісом Держаудитслужби в Донецькій області 22.03.2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений висновок по процедурі закупівлі Кабель» (код за ДК 021-2015 – 44320000-9 Кабелі та супутня продукція), оголошення № UA-2020-11-27-005203-a. Зазначеним Висновком встановлено порушення, допущені Замовником при проведенні відкритих торгів та зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому. Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» зобов’язується здійснювати заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі, та в подальшому при здійсненні закупівель не допускати порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2021-03-24 16:24:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "КРОК Г.Т." 3 350 832,00
UAH з ПДВ
3 350 832,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛІЗ" 3 624 417,30
UAH з ПДВ
3 624 417,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАМЕРЛАЙН" 3 680 000,00
UAH з ПДВ
3 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 15:20
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:38
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:38
Довідка ДФС.rar
21 грудня 2020 15:52
Електронний підпис
21 грудня 2020 15:51
3) Довідка.pdf
21 грудня 2020 15:51
2) Довідка МВС.rar
21 грудня 2020 15:51
1) Довідка ДФС.rar
11 грудня 2020 11:19
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:19
14-19) Технічна частина.rar
11 грудня 2020 11:19
13) БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.7z
11 грудня 2020 11:19
1) Комерційна частина.pdf

Публічні документи

13 грудня 2020 16:36
Електронний підпис
13 грудня 2020 16:36
7.Завірена копія ДСТУ.PDF
13 грудня 2020 16:36
26.Довідка про санкції.pdf
13 грудня 2020 16:36
20.Licenziya.zip
13 грудня 2020 16:36
2.Лист відгук.pdf
13 грудня 2020 16:36
19.Licenziya DEA.pdf
13 грудня 2020 16:36
18.Dovirenist.zip
13 грудня 2020 16:36
17.Doverennost DEA.pdf
13 грудня 2020 16:36
16.BG 9017-20G ELIZ.zip
13 грудня 2020 16:36
15.Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2020 16:36
12.Статут опис.pdf
13 грудня 2020 16:36
11.Статут 2020-ЭЛИЗ.PDF

Публічні документи

11 грудня 2020 14:31
17_ДСТУ 2267-93 2.pdf
11 грудня 2020 14:31
6_наказ.pdf
11 грудня 2020 14:31
5_Статут.pdf
11 грудня 2020 14:31
2_лист згода з умовами.pdf
11 грудня 2020 14:31
11_протокол.pdf
11 грудня 2020 14:31
10_Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "КРОК Г.Т."

ТОВ "ЕЛІЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАМЕРЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "КРОК Г.Т."
#13638750
Переможець 3 350 832,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "КРОК Г.Т."
#13638750
3 350 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 17:31
Крок Г.Т. 005203-а зміни до договору
12 січня 2021 17:31
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:50
Крок 5203-с.pdf укладений
05 січня 2021 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-201081/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-201081/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: сторони прийшли до згоди щодо розірвання договору