Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Технічне обслуговування мереж та обладнання водопостачання ПСГ)
Construction of plants / installations, mining and processing facilities and oil and gas infrastructure facilities (Maintenance of UGS water supply networks and equipment)
Очікувана вартість
528 531,87 UAH
UA-2020-11-27-004685-a 19eb90e03a374820b1c7f250c9750487
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янушевська Людмила Володимирівна

(044) 461-23-20 yanushevskaya-lv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Янушевська Людмила Володимирівна
(044) 461-23-20
yanushevskaya-lv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Yanushevs'ka Lyudmila
(044) 461-23-20
yanushevskaya-lv@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2020 14:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 13:55
Очікувана вартість: 528 531,87 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 285,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 27 листопада 2020 15:30
Enquiries until: 19 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 25 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 грудня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 528 532 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 5 285 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45250000-4: Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-22-006125-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Технічне обслуговування мереж та обладнання водопостачання ПСГ». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-22-006125-a, in accordance with quality and technical specifications purchase «Maintenance of UGS water supply networks and equipment». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company).The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування мереж та обладнання водопостачання ПСГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

Maintenance of UGS water supply networks and equipment
CPV: 45250000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 січня 2021
UA-2020-11-27-004685-a19eb90e03a374820b1c7f250c9750487
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЗІКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 18:49
ТОВ "КОМПАНИЯ ГЕРМЕС ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 19:00

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Учасником, на виконання пункту 2.1.2. Додатку ІІ до тендерної документації надано в неповному обсязі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме відсутній додаток №2 до договору Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.2. Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці/листі (згідно підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. ** такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці/листі (згідно підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**.

Документи

Публічні документи

29 січня 2021 16:48
Електронний підпис
29 січня 2021 16:47
опитник екологія.pdf
29 січня 2021 16:47
лист щодо ліцензії.pdf
29 січня 2021 16:47
довідка МВС.pdf
13 січня 2021 13:16
Електронний підпис
13 січня 2021 09:47
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:11
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:11
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:10
цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2020 18:10
проект договору.pdf
28 грудня 2020 18:10
структура компанії.pdf
28 грудня 2020 18:10
ст.17.pdf
28 грудня 2020 18:10
протокол участь.pdf
28 грудня 2020 18:10
протокол директор.pdf
28 грудня 2020 18:10
опитувальник.pdf
28 грудня 2020 18:10
наказ директор.pdf
28 грудня 2020 18:10
лист-відгук.pdf
28 грудня 2020 18:10
лист_довкілля.pdf
28 грудня 2020 18:10
довідка щодо обмежень.pdf
28 грудня 2020 18:10
довідка субпідрядники.pdf
28 грудня 2020 18:10
витяг.pdf
28 грудня 2020 18:10
витяг ІПН.pdf
28 грудня 2020 18:10
виписка.pdf
28 грудня 2020 18:10
аналогічний договір.pdf
28 грудня 2020 18:10
10.статут_скан.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: На тендерну пропозицію учасника накладено електронну печатку. На тендерну пропозицію учасника не накладено КЕП уповноваженої особи учасника закупівлі. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності П. 3 розділу ІІ «Вимоги до інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕСЗ у вигляді файлів» Додатку ІІ до тендерної документації: Учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Розділу І. Додатку ІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Перелік виявлених невідповідностей: Документи тендерної пропозиції підписані керівником учасника – директором Кульгою С.О. При цьому, у складі тендерної пропозиції надані: - протокол загальних зборів учасників ТОВ «Компанія Гермес Трейд» від 28.07.2015 №2, відповідно до якого розглядом другого питання порядку денного прийнято рішення про звільнення Короченцової Н.О. з посади директора з 28.07.2015 та розглядом четвертого питання порядку денного прийнято рішення про призначення з 29.07.2015 на посаду директора Кульги С.О.; - наказ від 28.07.2015 №6, підписаний від імені директора ТОВ «Компанія Гермес Трейд» Кульгою С.О. щодо початку виконання обов’язків директора з 29.07.2015. З урахуванням викладених в протоколі від 28.07.2015 рішень загальних зборів учасників, по 28.07.2015 включно посаду директора займала Короченцева Н.О., що виключає право та можливість Кульги С.О. підписання 28.07.2015 від імені директора ТОВ «Компанія Гермес Трейд» розпорядчих документів учасника, у тому числі наказу від 28.07.2015 № 6. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності П. 4 розділу І «Перелік інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕЗС у вигляді файлів» Додатку ІІ до тендерної документації: Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. … При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; … Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Наказ про призначення керівника, з урахуванням рішень загальних зборів учасників, викладених в протоколі від 28.07.2015 №2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником, на виконання пункту 2.1.1 Додатку ІІ до тендерної документації надано в неповному обсязі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме відсутня адреса та контактний телефон замовника за договором Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності 2.1.1. Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) довідки/листа учасника (в довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного* договору із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника за договором, предмет договору, дата укладання та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник) тощо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) довідки/листа учасника (в довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного* договору із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника за договором, предмет договору, дата укладання та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник) тощо.

Документи

Публічні документи

13 січня 2021 15:23
Електронний підпис
13 січня 2021 15:21
приказ на директора..pdf
13 січня 2021 15:21
аналогічний_довідка.pdf
29 грудня 2020 10:45
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:45
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:43
договір.pdf
29 грудня 2020 10:43
11ціна.pdf
29 грудня 2020 10:43
свідоцтво.jpg
29 грудня 2020 10:43
протокол призначення.PDF
29 грудня 2020 10:43
Наказ.pdf
29 грудня 2020 10:43
Лист відгук.pdf
29 грудня 2020 10:43
Аналогічний договір.pdf
29 грудня 2020 10:43
09 законодавство.pdf
29 грудня 2020 10:43
08субпідряд.pdf
29 грудня 2020 10:43
07довідка.pdf
29 грудня 2020 10:43
06достовірність.pdf
29 грудня 2020 10:43
05аналогічний довідка.pdf
29 грудня 2020 10:43
04специфікація.pdf
29 грудня 2020 10:43
03опитувальник.pdf
29 грудня 2020 10:43
02гарантія.pdf
29 грудня 2020 10:43
01згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "ЗІКО"

ТОВ "КОМПАНИЯ ГЕРМЕС ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЗІКО" 523 230,30
UAH
523 230,30
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНИЯ ГЕРМЕС ТРЕЙД" 527 820,55
UAH
527 820,55
UAH
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 16:48
Електронний підпис
29 січня 2021 16:47
опитник екологія.pdf
29 січня 2021 16:47
лист щодо ліцензії.pdf
29 січня 2021 16:47
довідка МВС.pdf
13 січня 2021 13:16
Електронний підпис
13 січня 2021 09:47
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:11
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:11
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:10
цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2020 18:10
проект договору.pdf
28 грудня 2020 18:10
структура компанії.pdf
28 грудня 2020 18:10
ст.17.pdf
28 грудня 2020 18:10
протокол участь.pdf
28 грудня 2020 18:10
протокол директор.pdf
28 грудня 2020 18:10
опитувальник.pdf
28 грудня 2020 18:10
наказ директор.pdf
28 грудня 2020 18:10
лист-відгук.pdf
28 грудня 2020 18:10
лист_довкілля.pdf
28 грудня 2020 18:10
довідка щодо обмежень.pdf
28 грудня 2020 18:10
довідка субпідрядники.pdf
28 грудня 2020 18:10
витяг.pdf
28 грудня 2020 18:10
витяг ІПН.pdf
28 грудня 2020 18:10
виписка.pdf
28 грудня 2020 18:10
аналогічний договір.pdf
28 грудня 2020 18:10
10.статут_скан.pdf

Публічні документи

13 січня 2021 15:23
Електронний підпис
13 січня 2021 15:21
приказ на директора..pdf
13 січня 2021 15:21
аналогічний_довідка.pdf
29 грудня 2020 10:45
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:45
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:43
договір.pdf
29 грудня 2020 10:43
11ціна.pdf
29 грудня 2020 10:43
свідоцтво.jpg
29 грудня 2020 10:43
протокол призначення.PDF
29 грудня 2020 10:43
Наказ.pdf
29 грудня 2020 10:43
Лист відгук.pdf
29 грудня 2020 10:43
Аналогічний договір.pdf
29 грудня 2020 10:43
09 законодавство.pdf
29 грудня 2020 10:43
08субпідряд.pdf
29 грудня 2020 10:43
07довідка.pdf
29 грудня 2020 10:43
06достовірність.pdf
29 грудня 2020 10:43
05аналогічний довідка.pdf
29 грудня 2020 10:43
04специфікація.pdf
29 грудня 2020 10:43
03опитувальник.pdf
29 грудня 2020 10:43
02гарантія.pdf
29 грудня 2020 10:43
01згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "ЗІКО"

ТОВ "КОМПАНИЯ ГЕРМЕС ТРЕЙД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2021 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЗІКО"
#41009350
523 230,30
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 20:32
Договір.pdf укладений
17 лютого 2021 20:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 627 876,36
UAH (в тому числі ПДВ 104 646,06 UAH)