Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
3 647 808,00 UAH
UA-2020-11-27-004679-b 88c0aa49a1d4458bb00afeb35b72a9c0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Новік

+380683605836 l1l@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Апостолівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40220031
Місцезнаходження: 53802, Україна , Дніпропетровська обл., м. Апостолове, вул. Визволення, 31-А
Контактна особа: Богдан Новік
+380683605836
l1l@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 3 647 808,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (орган місцевого самоврядування). Місцезнаходження: Україна, 53802, Дніпропетровська обл., Апостолівський р-н, місто Апостолове, вул. Визволення, будинок 31-А. Мова складання документів: українська. Розмір, вид та умови тендерного забезпечення: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю.
Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає:
100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст.25 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії (детально в тендерній документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1459123 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53800, Україна, Дніпропетровська область, Апостолівський район, відповідно до Додатку № 3 «Дислокація об’єктів» Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100 % розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2020 19:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 18:46
2. Перелік змін до ТД від 11.12.2020.doc
11 грудня 2020 18:46
1. ТД -електрика 11.12.2020.doc
11 грудня 2020 19:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 18:46
2. Перелік змін до ТД від 11.12.2020.doc
11 грудня 2020 18:46
1. ТД -електрика 11.12.2020.doc
27 листопада 2020 14:17
ТД -електрика 27.11.2020.doc
27 листопада 2020 12:12
ТД -електрика 27.11.2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" 3 545 668,89
UAH з ПДВ
3 545 668,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 12:38
Електронний підпис
15 грудня 2020 12:36
7482.zip
15 грудня 2020 12:36
62.1. ДСТУ ISO 14001 2015.pdf.p7s
15 грудня 2020 12:36
62.1. ДСТУ ISO 14001 2015.pdf
15 грудня 2020 12:36
62. ДСТУ OHSAS 18001 2010.pdf.p7s
15 грудня 2020 12:36
62. ДСТУ OHSAS 18001 2010.pdf
15 грудня 2020 12:36
14.1. Додаток 3 н.pdf.p7s
15 грудня 2020 12:36
14.1. Додаток 3 н.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 грудня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій