Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вуличного освітлення по вул. Шоста в с.Велика Омеляна Рівненського району Рівненської області
Очікувана вартість
189 972,80 UAH
UA-2020-11-27-004058-b df8ffd40647543a0aaa5fa5f6b481783
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Дробуш

+380362278730 vomelyana@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великоомелянська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04387154
Місцезнаходження: 35360, Україна , Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Велика Омеляна, вул. Шевченка, 79
Контактна особа: Людмила Дробуш
+380362278730
vomelyana@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 13:30
Очікувана вартість: 189 972,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 949,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою Категорія замовника. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громад, (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вуличного освітлення по вул. Шоста в с.Велика Омеляна Рівненського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35630, Україна, Рівненська область, с. Велика Омеляна, вул. Шевченка, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45311000-0 — Монтаж електропроводки та електроарматури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 11:43
Технічне завдання с. Велика омеляна..xls
27 листопада 2020 11:43
Оголошення реконструкція освітлення Омеляна,2.doc
27 листопада 2020 11:43
Проект договору Шоста,2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Який клас наслідків об'єкту?
Дата подання: 30 листопада 2020 14:52
Дата відповіді: 30 листопада 2020 16:47
Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь: СС2
вимоги замовника
Дата подання: 30 листопада 2020 21:32
Дата відповіді: 01 грудня 2020 12:10
1. Просимо надати роз’яснення щодо законності підстав встановленої замовником вимоги стосовно наявності підпису та печатки інженера проектувальника на кошторисній документації учасника. Інженер проектувальник розробляє на основі проекту, розробленого архітекторами, повний комплект креслень майбутньої конструкції (будівельної). Проектувальники інженерних комунікацій розробляють схеми розташування конкретних інженерних систем, виконують відповідні креслення, узгоджують їх з іншими проектувальниками. Предметом даної закупівлі є роботи з реконструкції вуличного освітлення, склад та обсяги яких визначаються проектною документацією. Зважаючи на вказані обставини, вимога щодо наявності підпису та печатки інженера проектувальника на кошторисній документації учасника є незаконною і дискримінаційною та стосується лише замовника при виготовленні проектно – кошторисної документації на проведення робіт на об’єкті. 2. Також, в Додатку № 2 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено: «Учасник надає інформацію про наявність комплексу АВК – 5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК – 5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі він (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю)». В даному випадку також не є зрозумілими підстави таких вимог адже: - учасник може залучити іншого суб’єкта господарювання для виготовлення документів в програмному комплексі АВК; - Така вимого жодним чином взагалі не стосується виконання робіт; - Програмний комплекс АВК (або інший) не залучаються жодним чином до виконання робіт оскільки є інструментом для виготовлення документів, а не інструментом для виконання робіт з реконструкції вуличного освітлення. Просимо надати роз’яснення щодо законності та недискримінаційності даної вимоги та вказати, які саме документи повинен надати учасник на таку вимогу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо наявності підпису та печатки інженера проектувальника зазначаємо, що відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація згідно вимог оголошення. Згідно з інформацією про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Замовником передбачено вид робіт з метою реконструкції освітлення. Виконання даних робіт передбачає наявність в учасника кваліфікованого спеціаліста, що здатний професійно виконати (спочатку спроектувавши) вищезазначені робіт. Наявність такого працівника є необхідною умовою для успішного виконання робіт. Також відповідно оголошення до ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ та документи в частині кошторисної документації. Отже, вимога не є дискримінаційною у зв'язку з тим, що документацією передбачається складання та надання кошторисної частини документації Учасником Закупівлі. Зазначена вимога замовника наявності підпису та печатки інженера проектувальника не суперечить чинному законодавству та дає змогу та надати відповідні документи у складі пропозиції Учасників.
Принагідно зазначити, що Замовник вправі у відповідності ст14 Закону України «Про публічні закупівлі» вказувати іншу інформацію у формі оголошення. Оголошення містить вимогу про надання інформації про наявність комплексу АВК – 5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК – 5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі він (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю). Тобто, Учасник на власний розсуд надає документи стосовно програмного даного комплексу. Надання відповідної інформації про наявність комплексу АВК – 5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК – 5 в частині передачі кошторисної документації та РОЗРАХУНКІВ ДОГОВІРНИХ ЦІН, дозволить переконатись Замовнику в правильності розрахунків Договірної ціни такого учасника.
Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного і досвідченого підрядника. Встановлюючи вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОЦЕНТР РВ" 150 861,60
UAH з ПДВ
150 861,60
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОСАЛЬСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 189 912,00
UAH з ПДВ
189 912,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 14:40
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:29
Розрах.ЗВВ.pdf
09 грудня 2020 14:29
довідка про субпідряд.pdf
09 грудня 2020 14:29
Розрах.договіної ціни.pdf
09 грудня 2020 14:29
Пояснювальна записка.pdf
09 грудня 2020 14:29
Договіна ціна.pdf
09 грудня 2020 14:29
Дефектний акт.pdf
09 грудня 2020 14:29
Витяг з протоколу 2016.pdf
09 грудня 2020 14:29
Дог.оренди_склад.pdf
09 грудня 2020 14:29
Дог.оренди_офіс.pdf
09 грудня 2020 14:29
Дог.оренди_АГП-17.pdf
09 грудня 2020 14:29
Дог.оренди_Бур.pdf
09 грудня 2020 14:29
Ліцензія_ЕМР_СС2.pdf
09 грудня 2020 14:29
Дозвіл_ДЕРЖПРАЦІ.pdf
09 грудня 2020 14:29
Витяг_ПДВ.pdf
09 грудня 2020 14:29
Виписка_ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 14:29
Відгук.pdf
09 грудня 2020 14:29
Витяг_ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 14:29
лист-гарантія про ЗУ.pdf
09 грудня 2020 14:29
Довідка про ТОВ.pdf
09 грудня 2020 14:29
5016.imd

Публічні документи

09 грудня 2020 17:18
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:16
Паспорт.pdf
09 грудня 2020 17:16
Лист_погодження___++.pdf
09 грудня 2020 17:16
Договірна ціна.pdf
09 грудня 2020 17:16
Достовiрнiст___++.pdf
09 грудня 2020 17:16
Обмеження__++.pdf
09 грудня 2020 17:16
Декларацiя_2020.pdf
09 грудня 2020 17:16
Офшорнi_зони___++.pdf
09 грудня 2020 17:16
Список_санкц.____++.pdf
09 грудня 2020 17:16
Вiдповiднiст__робiт__++.pdf
09 грудня 2020 17:16
Протокол світильник.pdf
09 грудня 2020 17:16
Сертифiкат_2020_р..pdf
09 грудня 2020 17:16
ЛЗ_проект_договору____++.pdf
09 грудня 2020 17:16
ГЛ тех.завд2.pdf
09 грудня 2020 17:16
ISO_9001_2015_ДСТУ.PDF
09 грудня 2020 17:15
ГЛ_цiна___++.pdf
09 грудня 2020 17:15
Аналог.договiр.pdf
09 грудня 2020 17:15
ПД2docx___++.pdf
09 грудня 2020 17:15
Пiдписант___++.pdf
09 грудня 2020 17:15
АВК.pdf
09 грудня 2020 17:15
Накази на прийняття.pdf
09 грудня 2020 17:15
лист_серія ST (1).pdf
09 грудня 2020 17:15
ЛЗ_вiдтермiнування____++.pdf
09 грудня 2020 17:15
Пiдписант_обмеження__++.pdf
09 грудня 2020 17:15
Вiдомостi___++.pdf
09 грудня 2020 17:15
ЦП Омеляна, Шоста ++.pdf
09 грудня 2020 17:15
Працівники (1).PDF
09 грудня 2020 17:15
МТБ (1).pdf
09 грудня 2020 17:15
ГЛ_ст.14___++.pdf
09 грудня 2020 17:15
ГЛ_тех.завд_Омеляна.pdf
09 грудня 2020 17:15
ПД__++.pdf
09 грудня 2020 17:15
Поточний_рахунок___++.pdf
09 грудня 2020 17:15
Аналогічний договір.pdf
09 грудня 2020 17:15
IP67_протокол_02.pdf
09 грудня 2020 17:15
201102-01-RVL-ST-LED-30W.IES
09 грудня 2020 17:15
ГЛ_санкцii__++.pdf
09 грудня 2020 17:15
Відгуки світильники.pdf
09 грудня 2020 17:15
ГЛ_iстотнi_умови__++.pdf
09 грудня 2020 17:15
гл_витрати___++.pdf
09 грудня 2020 17:14
Санк._з-ство___++.pdf
09 грудня 2020 17:14
ЛЗ_iстотнi_умови___++.pdf
09 грудня 2020 17:14
лiнзи.pdf
09 грудня 2020 17:14
Субпiдрядник__++.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОЦЕНТР РВ"

ФОП НОСАЛЬСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОЦЕНТР РВ"
#40248209
Відхилено 150 861,60
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 12:44
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОСАЛЬСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#3267310354
Переможець 189 912,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 10:01

Документи

11 грудня 2020 12:44
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:04
scanlite105.pdf

Документи

15 грудня 2020 10:01
Електронний підпис
15 грудня 2020 09:55
scanlite108.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОСАЛЬСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#3267310354
189 912,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2020 10:01
Електронний підпис
15 грудня 2020 09:55
scanlite108.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 16:17
scanlite49.pdf зміни до договору
19 березня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 16:11
scanlite48.pdf зміни до договору
19 березня 2021 16:09
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:57
htrjycnherwsz 6 dek.pdf укладений
24 грудня 2020 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін вирішили викласти пункт 3.2. розділу 3 "Сума договору та порядок розрахунків" Договору №125 від "23" грудня 2020 року у наступній новій редакції: 3.2. Загальна сума договору складає 189912,00 грн. 00 коп. (сто вісімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот дванадцять гривень 00 коп.) без ПДВ. з них обсяг виконання на 2021 рік - 189912,00 грн. 00 коп. (сто вісімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот дванадцять гривень 00 коп.) без ПДВ. Інші умови основного договору залишаються незмінними, сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін вирішили викласти пункт 3.2. розділу 3 "Сума договору та порядок розрахунків" Договору №125 від "23" грудня 2020 року у наступній новій редакції: 3.2. Загальна сума договору складає 189912,00 грн. 00 коп. (сто вісімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот дванадцять гривень 00 коп.) без ПДВ. з них обсяг виконання на 2021 рік - 189912,00 грн. 00 коп. (сто вісімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот дванадцять гривень 00 коп.) без ПДВ. Інші умови основного договору залишаються незмінними, сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML