Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

19520000-7 Пластмасові вироби (Придбання дозаторів в комплекті з милом)
Очікувана вартість
188 285,00 UAH
UA-2020-11-27-003826-a 0507d538d3a34a32ba5ce61a63792728
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 11:00
Очікувана вартість: 188 285,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 942,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
04071, м. Київ, вул. Введенська, 35
згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 19520000-7 Пластмасові вироби (Придбання дозаторів в комплекті з милом)
Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1891 штуки
Рідке мило антибактеріальне дитяче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
24 штуки
Диспансер пластмасовий для мила
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 19520000-7 Пластмасові вироби (Придбання дозаторів в комплекті з милом) Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 14:33
Договір дозатори.doc
27 листопада 2020 14:25
Оголошення про закупівлю дозатори.docx
27 листопада 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 14:33
Договір дозатори.doc
27 листопада 2020 14:29
Договір дозатори.doc
27 листопада 2020 14:28
Договір дозатори.doc
27 листопада 2020 14:25
Оголошення про закупівлю дозатори.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-003826-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МИЙДОДІР", Код ЄДРПОУ:30853700
Дата подання: 27 листопада 2020 15:31
Порушення
Порушен порядок визначення предмета закупівлі.Мило відносяться до коду 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи. Порушення карається штрафом.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2020 08:45
При визначені предмету закупівлі. Замовник керується Наказом Міністерства охорони здоров’я від 24.03.2016 № 234 "Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів", що є обов’язковим для виконання Замовнику. Відповідно до пункту 2 розділу XIV. Санітарно-гігієнічні вимоги до особистої гігієни дітей даного наказу " Дітей привчають - обов’язково мити руки. Встановлення такої вимоги не суперечить чинному законодавству, оскільки відповідно до розділу I " Загальні положення" Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 та Закону визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 457, за показником четвертого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (надалі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із 3 зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ “МІКОНТ” 188 247,18
UAH з ПДВ
188 247,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 18:02
Електронний підпис
07 грудня 2020 18:01
4 3 Лист.pdf
07 грудня 2020 18:01
4 2 Висновок мило.pdf
07 грудня 2020 18:01
41. копія Статут.pdf
07 грудня 2020 18:01
41. Статут.pdf
07 грудня 2020 18:01
43. копія Баланс за 2019.pdf
07 грудня 2020 18:01
5 3 Лист.pdf
07 грудня 2020 18:01
5 1 Паспорт.pdf
07 грудня 2020 18:01
Інформація.pdf
07 грудня 2020 18:01
8 Гарантійний лист.pdf
07 грудня 2020 18:01
7 Лист.pdf
07 грудня 2020 18:01
4 6 22000.pdf
07 грудня 2020 18:01
4 1 Паспорт.pdf
07 грудня 2020 18:01
4 5 14001.pdf
07 грудня 2020 18:01
4 4 9001.pdf
07 грудня 2020 18:01
4 2 мило ТУ титул копия.pdf
07 грудня 2020 18:01
3 Тех. пропозиція.pdf
07 грудня 2020 18:01
1 Гарантійний лист.pdf
07 грудня 2020 18:01
2 Гарантійний лист.pdf
07 грудня 2020 18:01
01. Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2020 18:01
56. Лист про ціну.pdf
07 грудня 2020 18:01
55. ст. 17.pdf
07 грудня 2020 18:01
55. ст. 17 (2).pdf
07 грудня 2020 18:01
54. лист-гарантія ст.17.pdf
07 грудня 2020 18:01
54. лист-гарантія ст.17 (2).pdf
07 грудня 2020 18:01
53. Лист фіз особи.pdf
07 грудня 2020 18:01
49. Лист єдиний податок.pdf
07 грудня 2020 18:01
48. Лист нерезиденти.pdf
07 грудня 2020 18:01
47. копія Виписка ЄДР.pdf
07 грудня 2020 18:01
46. Виписка ЄДР.pdf
07 грудня 2020 18:01
42. Баланс за 2019.pdf
07 грудня 2020 18:01
44. Витяг ЄДР 06.11.2020.pdf
07 грудня 2020 18:01
40. копія Рішення №30-01.pdf
07 грудня 2020 18:01
40. Рішення №30-01.pdf
07 грудня 2020 18:01
39. Протокол №3-П.pdf
07 грудня 2020 18:01
39. копія Протокол №3-П.pdf
07 грудня 2020 18:01
38. Протокол №2-П.pdf
07 грудня 2020 18:01
37. копія Протокол №1-П.pdf
07 грудня 2020 18:01
37. Протокол №1-П.pdf
07 грудня 2020 18:01
38. копія Протокол №2-П.pdf
07 грудня 2020 18:01
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
07 грудня 2020 18:01
34. Наказ №01К19-2П.pdf
07 грудня 2020 18:01
33. копія Наказ №01К19-2.pdf
07 грудня 2020 18:01
33. Наказ №01К19-2.pdf
07 грудня 2020 18:01
34. копія Наказ №01К19-2П.pdf
07 грудня 2020 18:01
30. копія Опис 3.pdf
07 грудня 2020 18:01
29. Опис 2.pdf
07 грудня 2020 18:01
30. Опис 3.pdf
07 грудня 2020 18:01
26. Витяг ПДВ.pdf
07 грудня 2020 18:01
27. копія Витяг ПДВ.pdf
07 грудня 2020 18:01
29. копія Опис 2.pdf
07 грудня 2020 18:01
28. копія Опис 1.pdf
07 грудня 2020 18:01
28. Опис 1.pdf
07 грудня 2020 18:01
06. Договір погоджений.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ “МІКОНТ”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ “МІКОНТ”
#40653457
Переможець 188 247,18
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 13:28

Документи

09 грудня 2020 13:28
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:21
DOC005.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ “МІКОНТ”
#40653457
188 247,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 13:28
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:21
DOC005.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 13:20
Договір 578 від 15.12.2020..PDF укладений
15 грудня 2020 13:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 188 247,18
UAH (в тому числі ПДВ 31 374,53 UAH)