Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів ліцею №25 Івано-Франківської міської ради
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2020-11-27-003231-b 33fd5521b7304e18b9901619884ff644
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Савка

+380342535657 lsavka78@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40312499
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м.Івано-Франківськ, вулиця Кардинала Любомира Гузара, 15
Контактна особа: Любов Савка
+380342535657
lsavka78@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Відповідно до Договору №778 від 27.11.2020 року.
У зв'язку зі смертю ФОП Мазурик О.О., яка надавала послуги по організації гарячого харчування учнів ліцею №25 договір №58/2020/27 припинив свою дію достроково. Тому відповідно до пункту 3 частини 7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та Протоколу №7 від 25.11.2020р. оперативної наради працівників Департаменту освіти та науки виникла необхідність у підписанні даного Договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації гарячого харчування учнів ліцею №25 Івано-Франківської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця 24 Серпня, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 листопада 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мазурик Григорій Ігорович
#3164403410
Переможець 49 900,00
UAH
27 листопада 2020 11:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 11:13