Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій горищного приміщення на об’єктах»
Очікувана вартість
186 799,85 UAH
UA-2020-11-27-002944-c 9a913901a83c492482853d93b27ea122
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солонинка Ірина Миколаївна

+380686462028 solonynkairyna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солобковецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04402729
Місцезнаходження: 32162, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинецький район село Солобківці, вулиця Грушевського, 2
Контактна особа: Солонинка Ірина Миколаївна
+380686462028
solonynkairyna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:37
Очікувана вартість: 186 799,85 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 934,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини


Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%) Замовником не вимагається надання забезпечення виконання договору про закупівлю Замовником не вимагається надання забезпечення пропозицій учасників. Місцезнаходження: 32162, Хмельницька обл., Ярмолинецький район с.Солобківці, вул. Грушевського, буд. 2 • Категорія замовника: п. 1 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій горищного приміщення на об’єкті - Стріховецький заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів, що знаходиться за адресою: Хмельницька область, с. Стріхівці, вул. Шкільна, 1 (площа 1238м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32163, Україна, Хмельницька область, Стріховецький заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів, с. Стріхівці, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
1 послуга
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій горищного приміщення на об’єкті - Солобковецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, що знаходиться за адресою: Хмельницька область, с. Солобківці, вул. Грушевського, 27 (площа 2195,2 м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32162, Україна, Хмельницька область, Солобковецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, с. Солобківці, вул. Грушевського, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
1 послуга
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій горищного приміщення на об’єкті - Глушковецька гімназія І-ІІ ступенів, що знаходиться за адресою: Хмельницька область, с. Глушківці, вул. Перемоги, 34 (площа 1904м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32160, Україна, Хмельницька область, Глушковецька гімназія І-ІІ ступенів, с. Глушківці, вул. Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів, при наявності коштів на бюджетних рахунках, після підписання Сторонами Акту приймання виконаних послуг (ф. КБ-2в). До Акту приймання виконаних будівельних робіт додається довідка про вартість виконаних послуг (ф. КБ-3). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 10:25
2.6. Додаток _6.doc
30 листопада 2020 10:25
2.5. Додаток_5_субпiдрядник.doc
30 листопада 2020 10:25
2.4. Додаток _4 проект договору.docx
30 листопада 2020 10:25
2.3. Додаток 3 _Кваліфікація та інші вимоги.doc
30 листопада 2020 10:25
2.2. Додаток _2 Технічне завдання оновлене.docx
30 листопада 2020 10:25
2.1. Додаток 1 Форма Пропозиція.doc
30 листопада 2020 10:25
2.0._Оголошення.doc
27 листопада 2020 16:00
2.6. Додаток _6.doc
27 листопада 2020 16:00
2.5. Додаток_5_субпiдрядник.doc
27 листопада 2020 16:00
2.4. Додаток _4 проект договору.docx
27 листопада 2020 16:00
2.3. Додаток 3 _Кваліфікація та інші вимоги.doc
27 листопада 2020 16:00
2.1. Додаток 1 Форма Пропозиція.doc
27 листопада 2020 16:00
2.0._Оголошення.doc
30 листопада 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 10:25
2.6. Додаток _6.doc
30 листопада 2020 10:25
2.5. Додаток_5_субпiдрядник.doc
30 листопада 2020 10:25
2.4. Додаток _4 проект договору.docx
30 листопада 2020 10:25
2.3. Додаток 3 _Кваліфікація та інші вимоги.doc
30 листопада 2020 10:25
2.2. Додаток _2 Технічне завдання оновлене.docx
30 листопада 2020 10:25
2.1. Додаток 1 Форма Пропозиція.doc
30 листопада 2020 10:25
2.0._Оголошення.doc
27 листопада 2020 16:00
2.6. Додаток _6.doc
27 листопада 2020 16:00
2.5. Додаток_5_субпiдрядник.doc
27 листопада 2020 16:00
2.4. Додаток _4 проект договору.docx
27 листопада 2020 16:00
2.3. Додаток 3 _Кваліфікація та інші вимоги.doc
27 листопада 2020 16:00
2.1. Додаток 1 Форма Пропозиція.doc
27 листопада 2020 16:00
2.0._Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискремінаційна вимога
Дата подання: 01 грудня 2020 17:00
Дата відповіді: 02 грудня 2020 14:06
Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року. Тому прошу виключити дану вимогу з документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". У зв’язку із чим учасники після подання пропозиції повинні підписати подану ними через авторизований електронний майданчик пропозицію
удосконаленим електронним підписом
або
кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи, що підписала документи пропозиції Учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-002944-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СИСТЕМИ ЗАХИСТУ ТА БЕЗПЕКИ, Код ЄДРПОУ:42732960
Дата подання: 15 грудня 2020 17:01
Скарга
Згідно договору оренди п. 3.2. договір рахується пролонгованим якщо не надходило будь яких звернень. Таких звернень не надходило. Для того, щоб взнати чи договір оренди дійсний необхідно було зв'язатися з орендодавцем оскільки тендер відбувся 9.12. а протокол відхилення 15.12. в замовника було достатньо часу, щоб зв'язатися з Власником складу.
Акт прийому передачі є невід'ємною частиною договору та згідно додатку 3, п.1.2 тендерної документації не зазначалося що необхідно надавати додатки до договору чи будь, які інші документи
У відповідності до вимог п. 4. Додатку 2 4. Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами іменовано Замовнику. Де тут зазначено про виконання робіт лише на території Хмельницької області. А Хмельницька область не входить до складу вся Україна. Чи Ви рахуєте що Хмельницька область окрема держава. Тому прошу анулювати протокол відхилення та визнати переможцем у зв'язку з тим, що подані документи відповідають оголошенню
У зв'язку з тим що лист ДСНС отриманий не в період уточнення не є порушенням у зв'язку з епідеміологічною ситуацією в державі згідно ПКМ України від 11 березня 2020 р. № 211
Тому Прошу Вас анулювати протокол про відхилення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 16:11
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Уповноважена особа розглянула вимогу про усунення порушень № UA-2020-11-27-002944-c.a2 та провела повторний розгляд пропозиції ТОВ СИСТЕМИ ЗАХИСТУ ТА БЕЗПЕКИ код 42732960. За результатами розгляду встановлено, що пропозиція ТОВ СИСТЕМИ ЗАХИСТУ ТА БЕЗПЕКИ код 42732960 не відповідає умовам поданого оголошення, а саме:
1. Відповідно до вимог п.п. 1.2. п. 1 ч.1 Додатку 3 до Оголошення «1.2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника складу (приміщення) (надати копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) або копія дійсного договору оренди, тощо)».
Учасником в складі пропозиції надано Договір оренди нежитлового приміщення№ 01 від 13 березня 2019 року укладений з Безпаловою Надією Василівною. Відповідно до п. 3.1. термін дії договору становить 1 рік, тобто до 13 березня 2020 року. В складі пропозиції не надано жодних підтверджуючих документів які б свідчили про продовження строку дії договору, а тому пропозиція не відповідає вимогам п.п. 1.2. п. 1 ч.1 Додатку 3 до Оголошення.
Відповідно до ч. 15 ст 29 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Замовник має право (але не зобов»язаний!!!!) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Уповноваженою особою здійснено розгляд документів виходячи з документів поданих в складі пропозиції.
2. Відповідно до вимог п.п. 1.2. п. 1 ч.1 Додатку 3 до Оголошення «1.2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника складу (приміщення) (надати копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) або копія дійсного договору оренди, тощо)».
Учасником в складі пропозиції надано Договір оренди нежитлового приміщення№ 01 від 13 березня 2019 року укладений з Безпаловою Надією Василівною. Відповідно до п. 2.2. Акт прийому-передачі Приміщення підписується обома сторонами та є невід»ємною частиною Договору. Проте, учасником в складі пропозиції не надано Акт прийому-передачі Приміщення який підписується обома сторонами та який є невід»ємною частиною Договору що свідчить про надання документа не в повному обсязі, та не відповідає вимогам п.п. 1.2. п. 1 ч.1 Додатку 3 до Оголошення.
3. Відповідно до вимог п. 4 Додатку 2 до Оголошення в складі пропозиції учасниками надається «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами іменновано Замовнику».
Учасником в складі пропозиції надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки в якій зазначено місце виконання робіт – «Вся Україна», проте дана Декларація не іменована замовнику торгів, що не відповідає п. 4 Додатку 2 до Оголошення.
4. Відповідно до вимог п. 4 Додатку 2 до Оголошення Учасник, в період уточнень, повинен отримати лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії щодо перевірки якості оброблення об'єктів, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України.
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі період уточнень становить з 27 листопада 2020 року до 03 грудня 2020 року 18:00 год.
Проте, учасником надано лист ГУ ДСНС України в Хмельницькій області № 03-48/77-05 який отриманий 10.12.2020 року, тобто лист отриманий не в період уточнень, що не відповідає п. 4 Додатку 2 до Оголошення.
Враховуючи вище викладене, підстави для задоволення Вашої скарги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-11-27-002944-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СИСТЕМИ ЗАХИСТУ ТА БЕЗПЕКИ, Код ЄДРПОУ:42732960
Дата подання: 15 грудня 2020 16:54
Скарга
Згідно додатку 1 форма пропозиції зазначено, що (якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено: «без ПДВ») дана вимога в пропозиції не виконанна
У відповідності до розділу І пункту 14.1. - Додаток № 4 – Проект договору про закупівлю (заповнений із реквізитами учасника та додатком в довільній формі);
та у відповідності до п. 16.1 додаток 1 до договору договірна ціна, договірна ціна є, але не зазначено, що це додаток 1 до договору. дана вимога в пропозиції не виконана
У відповідності до затвердженого регламенту п. 4.3. абзацу другого зазначено,що розчин антиперену наноситься при температурі навколишнього середовища від +5 до +40 і відносній вологості повітря не більше 70% на дерев'яні елементи горищних покриттів. У відповідності до п.7.1. проекту договору роботи необхідно провести до 31.12.2020 року. це ж саме зазначено в календарному графіку виконання робіт № 223 від 10.12.2020 року. Згідно даних Український гідрометеорологічний центр https://meteo.gov.ua/ua/33345/forecast/ukraine/33429 погода не буде вище 5 градусів Цельсію, Виходячи з цього роботи будуть виконуватись з порушенням вимог регламенту та будуть виконані негативно.
ПП «Пожзахист 2020» не виконав вимоги п.2.4 додатку 3, а саме, якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет.
http://km.dsp.gov.ua/deklaracya-vdpovdnost-vimogam-zakonodavstva-z-pita/2418-pp-pozhzahist-2020.html. Хоча лист за № 222 від 10.12.2020 року надано посилання на сайт ДСНС.
У зв'язку з такою кількістю порушень прошу Вас відхилити дану пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 16:11
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
ПП "ПОЖЗАХИСТ-2020" в складі пропозиції надано Витяг з реєстру платників єдиного податку, а також в Тендерній пропозиції (Додаток 1 до Оголошення) вказано загальну вартість пропозиції без ПДВ, чим повністю дотримано вимоги Оголошення.
Також, Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та надається Проект договору про закупівлю (заповнений із реквізитами учасника та додатком в довільній формі) Додаток 4.
Згідно п. 16.1. Проекту Договору, станом на дату укладення Договору, невід'ємною частиною цього Договору є Договірна ціна – Додаток № 1.
На виконання даної вимоги Оголошення учасником в складі пропозиції надано Проект договору про закупівлю (заповнений із реквізитами учасника та Договірну ціну) що повністю відповідає вимогам Оголошення.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі послуги мають бути надані до 31.12.2020 року. З метою належного та якісного надання послуг (з дотриманням затвердженого регламенту в т.ч. температурного режиму) Учасник, в період уточнень повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або Довідку огляду об’єкта (складену в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника, а також повинен отримати лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії щодо перевірки якості оброблення об'єктів, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України.
Враховуючи вище викладене, вразі неякісного надання послуг (виконаних з недоліками, дефектами чи недоробками) учасником-переможцем, що буде підтверджено представником територіального органу ДСНС України, замовник керуючись п. 6.7. Проекту Договору проводить оплату робіт/надання послуг після усунення всіх недоліків.
Разом з тим, на виконання п. 2.4. Додатку 3 до Оголошення, учасником надано в складі пропозиції документи які підтверджують наявність в учасника ліцензії для виконання робіт визначених в технічному завданні, а також надано Лист-ПОЯСНЕННЯ № 210 від 07.12.2020 року відповідно до якого ПП "ПОЖЗАХИСТ-2020" не планує залучати субпідрядників, що повністю відповідає вимогам Оголошення.
Враховуючи вище викладене, підстави для задоволення Вашої скарги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СИСТЕМИ ЗАХИСТУ ТА БЕЗПЕКИ 185 368,97
UAH з ПДВ
185 368,97
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЗАХИСТ-2020" 186 799,85
UAH з ПДВ
186 799,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 17:39
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:38
просочення солобківці.rar

Публічні документи

11 грудня 2020 17:15
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:53
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:50
Документи працівники.pdf
10 грудня 2020 16:50
Статут ПОЖЗАХИСТ-2020.pdf
10 грудня 2020 16:50
Оренда мат. тех бази.pdf
10 грудня 2020 16:50
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 16:50
Згода на обробку даних.pdf
10 грудня 2020 16:50
Код доступу.pdf
10 грудня 2020 16:50
Згода не сплачуються.pdf
10 грудня 2020 16:50
Календарний графік.pdf
10 грудня 2020 16:50
Документи ліцензія.pdf
10 грудня 2020 16:50
Договірна ціна.pdf
10 грудня 2020 16:50
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 16:50
Довіреність.pdf
10 грудня 2020 16:50
Довідка ознайомлення.pdf
10 грудня 2020 16:50
Декларація.pdf
10 грудня 2020 16:50
Довідка ліцензія.pdf
10 грудня 2020 16:50
Довідка обладнання.pdf
10 грудня 2020 16:50
Довідка доставка.pdf
10 грудня 2020 16:50
Вогнезахисна суміш.pdf
10 грудня 2020 16:50
Відомості З ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2020 16:49
Акт огляду.pdf
10 грудня 2020 16:49
Технічне завдання.pdf
10 грудня 2020 16:49
Субпідрядник.pdf
10 грудня 2020 16:49
Рішення власника.pdf
10 грудня 2020 16:49
Перелік об'єктів.pdf
10 грудня 2020 16:49
Листи погодження.pdf
10 грудня 2020 16:49
ОПИС ПОЖЗАХИСТ-2020.pdf
10 грудня 2020 16:49
Лист ДСНС.pdf
10 грудня 2020 16:49
Лист без авансу.pdf
10 грудня 2020 16:49
Форма пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СИСТЕМИ ЗАХИСТУ ТА БЕЗПЕКИ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЗАХИСТ-2020"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СИСТЕМИ ЗАХИСТУ ТА БЕЗПЕКИ
#42732960
Відхилено 185 368,97
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 16:31
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЗАХИСТ-2020"
#43846430
Переможець 186 799,85
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 16:40

Документи

15 грудня 2020 16:28
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:22
відхилення

Документи

15 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:33
намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЗАХИСТ-2020"
#43846430
186 799,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:33
намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:10
договір укладений
21 грудня 2020 13:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 186 799,85
UAH