Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки картриджів (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв) та регенерації картриджів (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50313100-3 Послуги з ремонту фотокопіювальних пристроїв
Очікувана вартість
8 400,00 UAH
UA-2020-11-27-002856-b 69cd26a85fd7461f9d97645a25aecadf
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Рубан, Тетяна Рибалка

+380503030209 email.tender20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північно-східний офіс Держаудитслужби
Код ЄДРПОУ: 40478572
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх
Контактна особа: Анатолій Рубан, Тетяна Рибалка
+380503030209
email.tender20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 10:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 00:01
Очікувана вартість: 8 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги з заправки картриджів та регенерації картриджів

Послуги з заправки картриджів (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв) та регенерації картриджів (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50313100-3 Послуги з ремонту фотокопіювальних пристроїв. Категорія Замовника - орган державної влади. Місцезнаходження Замовника: 61022, м. Харків, майдан Свободи, буд. 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх. Оголошення викладено українською мовою. Джерело фінансування - державний бюджет України. Закупівля для потреб Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 послуга
Послуги з заправки картриджів (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв) та регенерації картриджів (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50313100-3 Послуги з ремонту фотокопіювальних пристроїв
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником здійснюється за фактично надані Виконавцем Послуги на підставі підписаних Сторонами Актів здавання-приймання наданих Послуг відповідно до розрахунків, визначених Сторонами протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами зазначених Актів. Розрахунки між Сторонами здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця. Грошовою одиницею для розрахунків між Сторонами є гривня. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 10:57
Оголошення про спрощену закупівлю.doc
27 листопада 2020 10:57
Інформація відповідно до Порядку.docx
27 листопада 2020 10:57
Додаток 4.docx
27 листопада 2020 10:57
Додаток 3.doc
27 листопада 2020 10:57
Додаток 2.docx
27 листопада 2020 10:57
Додаток 1.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій