Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги ліцензійного супроводу "ІС-про", (поставка оновлень пов'язаних зі змінами законодавства та розвитком функціональних можливостей) та системний супровід програмного забезпечення "ІС-про", модулів Фінансовий облік, Фінансове планування та аналіз, Облік договорів, Логістика, Облік основних засобів, Облік праці й заробітної плати, Облік кадрів до 1000 особ. рахунків на 10 додаткових робочих місцях (консультування по адмініструванню БД, консультування персоналу Замовника по функціоналу ПО, консультування по встановленню оновлень)
Очікувана вартість
55 900,00 UAH
UA-2020-11-27-002349-c 9a080cc5c78b4544a7b2e67b6c9105ce
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Анастасія Юріївна

+380676285607 econ.cpmsd4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37862114
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙОН/М.КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, буд.21
Контактна особа: Федотова Анастасія Юріївна
+380676285607
econ.cpmsd4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 55 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 559,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги ліцензійного супроводу "ІС-про", (поставка оновлень пов'язаних зі змінами законодавства та розвитком функціональних можливостей) та системний супровід програмного забезпечення "ІС-про", модулів Фінансовий облік, Фінансове планування та аналіз, Облік договорів, Логістика, Облік основних засобів, Облік праці й заробітної плати, Облік кадрів до 1000 особ. рахунків на 10 додаткових робочих місцях (консультування по адмініструванню БД, консультування персоналу Замовника по функціоналу ПО, консультування по встановленню оновлень)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги ліцензійного супроводу системи "ІС-про", модулів Фінансовий облік, Фінансове планування та аналіз, Облік договорів, Логістика, Облік основних засобів, Облік праці й заробітної плати, Облік кадрів до 1000 особ. рахунків на 10 додаткових робочих місцях (поставка оновлень пов'язаних зі змінами законодавства та розвитком функціональних можливостей), (72261000-2 «Послуги з обслуговування програмного забезпечення»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
Послуги по системному супроводу програмного забезпечення "ІС-про", модулів Фінансовий облік, Фінансове планування та аналіз, Облік договорів, Логістика, Облік основних засобів, Облік праці й заробітної плати, Облік кадрів до 1000 особ. рахунків на 10 додаткових робочих місцях (консультування по адмініструванню БД, консультування персоналу Замовника по функціоналу ПО, консультування по встановленню оновлень), (72261000-2 «Послуги з обслуговування програмного забезпечення»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за фактом підписання актів наданих послуг та рахунків Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 14:38
33. Оголошення Спз_Іс-про.doc
27 листопада 2020 14:38
33. Цінова пропозиція.doc
27 листопада 2020 14:38
33. Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СОТНІКОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ 55 900,00
UAH з ПДВ
55 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:01
НЛ ДЛ-СОГ20.pdf
09 грудня 2020 17:01
Document_USR_1004448831.pdf
09 грудня 2020 17:01
expert2018.PDF
09 грудня 2020 17:01
Не статут.pdf
09 грудня 2020 17:01
Договір 20_186.pdf
09 грудня 2020 17:01
Повноваження підпису.pdf
09 грудня 2020 17:01
Копія Паспорта та ІПН.pdf
09 грудня 2020 17:01
ДЛ-СОГ20_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СОТНІКОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СОТНІКОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ
#2878917176
Переможець 55 900,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 10:26

Документи

10 грудня 2020 10:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СОТНІКОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ
#2878917176
55 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 10:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:53
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:44
ФОП Сотніков О.Г._55900,00.pdf укладений
24 грудня 2020 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 55 900,00
UAH