Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з влаштуванням системи пожежної сигналізації в приміщенні навчального корпусу №1 Державного професійно-технічного навчального закладу «Нижанковицький професійний ліцей», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
92 150,00 UAH
UA-2020-11-27-001924-c 11510b91302744f8859a95b81f69e13b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лукавська Іванна Іванівна

380687241380 ivano4ka06.07.95@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НИЖАНКОВИЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"
Код ЄДРПОУ: 05537207
Місцезнаходження: 82011, Україна , Львівська обл., смт. Нижанковичі, Старосамбірський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 63
Контактна особа: Лукавська Іванна Іванівна
380687241380
ivano4ka06.07.95@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 92 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт з влаштуванням системи пожежної сигналізації в приміщенні навчального корпусу №1 Державного професійно-технічного навчального закладу «Нижанковицький професійний ліцей», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82011, Україна, Львівська область, смт. Нижанковичі, Шевченка, будинок 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата здійснюється на підставі актів виконаних робіт з коштів місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 06:15
оголошення _зі змінами.docx
27 листопада 2020 13:41
проект договору.doc
30 листопада 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 06:15
оголошення _зі змінами.docx
30 листопада 2020 06:07
оголошення _зі змінами.docx
27 листопада 2020 13:41
оголошення.docx
27 листопада 2020 13:41
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лист ДСНС
Дата подання: 01 грудня 2020 12:30
Дата відповіді: 01 грудня 2020 17:17
У ТД наявна вимога щодо надання учасником, який буде визнаний переможцем закупівлі, буде делеговано повноваження по створенню комісії з прийняття робіт з влаштування системи пожежної сигналізації (далі - комісія), у зв’язку з чим, учасник зобов’язаний після закінчення робіт створити комісію, до складу якої повинно бути включено: представник замовника, представник виконавця, представник територіального органу ДСНС (на підтвердження можливості залучення якого, учасник повинен надати, з тендерною пропозицією довідку/лист від територіального органу ДСНС про згоду в участі вищезазначеної комісії, який повинен містити дату та номер реєстрації, назву учасника, назву об’єкта, до участі якого, буде включено в комісію представників територіального органу ДСНС, для прийняття робіт/перевірки відповідності робіт)(пп. 45 п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052, Розділ 8 ДСТУ – Н CEN/TS 54 – 14:2009). Учасник, додатково крім представників ДСНС України може залучати і інші організації та установи. Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. б) виходячи з вимоги, Замовник бажає отримати документ від Державного центру сертифікації ДСНС України (є державним органом з інспектування). Але є питання: Державний центр сертифікації ДСНС України є державним органом, який діє на підставі Положення та Конституції України (стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України). Хіба до обов’язків та повноважень державних органів належить надання гарантійних чи листів погоджень про включення до складу комісії? Якщо у державного органу визначено обов’язок – бути залученим до перевірки відповідності систем пожежної сигналізації на об’єктах, де монтаж здійснюватися за рахунок державних органів, то він це зробить в межах своїх повноважень, незалежно від надання якихось невідомих листів! Тому, просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто
вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення (документації) спрощеної закупівлі. Встановлюючи вказану Вами вимогу замовник користується своїм
правом по залученню до перевірки систем протипожежного захисту - інших
установ та організацій, для підтвердження відповідності змонтованої пожежної
сигналізації всім вимогам та нормам, та поряд з тим, замовник делегує ці
повноваження - учаснику переможцю. Оскільки, терміни виконання та перевірки
робіт є стислі, учасник повинен підтвердити свою спроможність щодо створення
відповідної комісії та залучення представників територіального ДСНС
відповідним листом або довідкою у найкоротші терміни.
Висновок аудиту
Дата подання: 01 грудня 2020 12:35
Дата відповіді: 01 грудня 2020 17:53
У ТД наявна вимога надати висновок аудиту стану охорони праці та безпеки суб’єкта під час виконання заявлених робіт (роботи на висоті понад 1,3 м. та роботи з електроустановками) за останні два роки або відповідний сертифікат ISO на вищезазначені роботи. Шановний Замовнику, не могли б Ви зазначенити, яким нормативно-правовим актом передбачено надання висновуц аудиту стану охорони праці та безпеки суб’єкта? Крім того, хотілось би уточнити, який саме сертифікат ISO Ви просите? Звертаємов вашу, увагу, що для виконання зазначеного виду робіт необхідна наявність виключно декларації з охорони праців на виконання робіт на вистоті 1.3 метри. Жодних інших документів постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 "Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», не передбачено, тому просимо видалити дискрмінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто
вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення (документації) спрощеної закупівлі. Дана вимога жодним чином не обмежує коло потенційних учасників
та не носить дискримінаційного характеру. Однак, в разі, якщо учасник
відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з
законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає
лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої
особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави
ненадання вище зазначених документів.
декларація охорони праці
Дата подання: 01 грудня 2020 12:39
Дата відповіді: 01 грудня 2020 17:59
У ТД наявна вимога, що Учасник повинен надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (роботи на висоті понад 1,3 м. та роботи з електроустановками). Звертаємо вашу увагу, що привкинані робіт, передбачених предметом договору, роботи з електроустановками виконуватись не будуть. Просимо внести корективи у тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тобто
вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення (документації) спрощеної закупівлі. Всі роботи по влаштуванні системи пожежної сигналізації
проводяться з драбин/риштувань - на висоті більше чим 1,3 м., та у
відповідності до п.3 Додаток 6 ПКМУ № 207від 3 березня 2020 р., зазначені
роботи відносяться до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на
підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам
законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тур Назарій Юрійович 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
07 грудня 2020 15:52
Ковальчук додаток.pdf
07 грудня 2020 15:30
ДИПЛОМ КРИЛИШИН.pdf
07 грудня 2020 15:30
Кошториси.rar
05 грудня 2020 15:54
Аудит Держпраці.PDF
05 грудня 2020 15:53
Паспорт всі сторінки.PDF
05 грудня 2020 15:53
ІПН.PDF
05 грудня 2020 15:53
Декларація ОП.PDF
05 грудня 2020 15:53
Васильєв диплом.rar
05 грудня 2020 15:53
Випробування драбин.pdf
05 грудня 2020 15:53
Виписка ФОП Тур Н.Ю.PDF
05 грудня 2020 15:53
1-ДФ.PDF
05 грудня 2020 15:53
ЦПХ Ковальчук.PDF
05 грудня 2020 15:53
1 ПВ.pdf
05 грудня 2020 15:53
Штатний розпис.PDF
05 грудня 2020 15:53
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2020 15:53
посвідчення ОП Тур.pdf
05 грудня 2020 15:53
Ліцензія ДСНС ФОП.PDF
05 грудня 2020 15:53
Пограмма навчання.pdf
05 грудня 2020 15:53
Лист відгук.PDF
05 грудня 2020 15:53
КОВАЛЬЧУК ДИПЛОМИ.pdf
05 грудня 2020 15:53
Довідка щодо балансу.pdf
05 грудня 2020 15:53
Довідка про ПДВ.PDF
05 грудня 2020 15:53
Довідка працівники.pdf
05 грудня 2020 15:53
ДОВІДКА МТЗ.pdf
05 грудня 2020 15:52
Довідка згода з ТЗ.pdf
05 грудня 2020 15:52
Довідка обстеження.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тур Назарій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тур Назарій Юрійович
#3228205399
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 12:31

Документи

09 грудня 2020 12:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тур Назарій Юрійович
#3228205399
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 12:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 13:17
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 09:28
зведений кошторис.pdf укладений
18 грудня 2020 09:25
договірна ціна.pdf укладений
18 грудня 2020 09:25
договір пож сигн.корпус 1.pdf укладений
18 грудня 2020 09:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 90 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 000,00 UAH)