Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молоко та вершки
MILK AND CREAM
Очікувана вартість
6 929 446,00 UAH
UA-2020-11-27-001835-a 62150946acdb4db195afd453128dd41a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська область обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education of Lutsk City Council
National ID: 02141673
Contact point: Orysya Volodymyrivna Mushit
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 січня 2021 15:57
Очікувана вартість: 6 929 446,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 294,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 27 листопада 2020 11:22
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 6 929 446 UAH including VAT
Minimal lowering step: 69 294 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
302200 кілограми
молоко 3,2% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

milk 3.2% fat
CPV: 15510000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згідно наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 20 робочих днів з моменту поставки партії товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товари здійснюються протягом 5 банківських днів з дня отримання Замовником відповідного фінансування Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 14:14
ТД молоко нова редакція.pdf
27 листопада 2020 11:24
ТД молоко.doc
03 грудня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 14:14
ТД молоко нова редакція.pdf
27 листопада 2020 11:25
ТД молоко.pdf
27 листопада 2020 11:24
ТД молоко.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 30 листопада 2020 10:32
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:08
Доброго дня, шановний Замовнику. Згідно вимог документації торгів розділ 6 п. 3 Учасником надається "Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі (додаток 6) подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов" Питання: в звязку з тим, що вказана закупівля оголошена відповдіно до вимог ч.3. ст. 10 ЗУ Про публічні закупівлі та як наслідок передбачається процедура перекваліфікації та вирішення питання щодо допущення до аукціону, а при попередній кваліфікації (допущення до аукціону) не можуть розкриватись цінові показники (цінова пропозиція або документи що містять такі показники) і враховуючи те, що потрібно подати проект договору (як вбачається із документації він має бути заповнений в т.ч. у цінвоі показники) просимо внасти відповдіні зміни до документації торгів, щодо зазначення яку саме інформацію потрібно буде заповнити учаснику в проекті договору та в які документи його розміщати, ті що розкриваються до аукціону, чи після?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та звертаємо увагу, що згідно вимог тендерної документації п. 3 розділу 6 Замовником разом з тендерною документацією подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Учасник на виконання вимог п.3 розділу 6 тендерної документації "Учасник, який подав тендерну пропозицію повинен підтвердити згоду із проектом договору, викладеним в Додатку 6 до цієї тендерної документації дотримання умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації."
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 30 листопада 2020 10:32
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:07
Доброго дня, шановний Замовнику. Згідно вимог документації Торгів Розділу 5 п. 2. вимагається надання Учасниками наступних документів : в) Якщо учасником є Товариство з обмеженою (або додатковою) відповідальністю, якщо сума пропозиції учасника перевищує 50% і більше чистих активів підприємства надається протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. Питання: просимо надати обгрунтоване розяснення шляхом внесення відповдіних змін до документації торгів щодо наступного: у випадку коли пропозиція Учасника не перевищує 50% чистих активів ТОВ, ТДВ який документ має бути наданий для підтвердження такої обставини (довідка розрахунок, баланс за останній звітний період тощо)??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую, ваше запитання враховане. до тендерної документації будуть внесені зміни
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 30 листопада 2020 10:33
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:07
Доброго дня, шановний Замовнику. Згідно вимог тендерної документації п. 1 Розділ ІІІ зокрема є вимога щодо подання документів Учасниками, а саме: Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.» тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Питання: чи можна надавати документи довільної форми (документи що створюються Учасником) без власноручного підпису уповноваженої особи але з накладенним КЕПом упоноваженої особи? Також, чи можливо надавати документи видані Учаснику іншими організаціями без засвідчення їх копій (як того вимагає документація) але із накладенням (підписанням) КЕП упоноваженої особи (свідоцтва про держреєстрацію, експертні висновки, декларації виробника, якісні посвідчення, протоколи випробувань, паспорта?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, але докумети повинні надаватись згідно вимог тендерної документації
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 30 листопада 2020 11:07
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:06
Доброго дня, шановний Замовнику. Згідно вимог тендерної документації п. 2 розділу 5 3. Учасники подають 10) Довідку про учасника (згідно додатку 3 до тендерної документації). Згідно вказаного додатку довідку підписує керівник. Питання: чи може вкзану довідку підписати уповноважена особа на підписання документації торгів? Якщо так то просимо внести відповдіні зміни до форми документу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую, ваше запитання враховане. до тендерної документації будуть внесені зміни
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 грудня 2020
UA-2020-11-27-001835-a62150946acdb4db195afd453128dd41a
Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна, Волинська область обл., Луцьк, Шевченка,1
Учасник Документи Рішення
ТзОВ "Радивилівмолоко" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК ДМИТРО В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

15 січня 2021 12:59
Електронний підпис
15 січня 2021 12:59
Електронний підпис
15 січня 2021 12:56
Грисюк МВС.rar
15 січня 2021 12:56
Данильчук МВС.rar
23 грудня 2020 18:06
Електронний підпис
23 грудня 2020 18:06
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:40
19. Договір Рівне мр.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:39
21. Договір Вараш мр.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:39
66. Протокол ГМО Мол 3.2..pdf
23 грудня 2020 12:39
19. Договір Рівне мр.pdf
23 грудня 2020 12:39
04. Довідка МТБ.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:39
04. Довідка МТБ.pdf
23 грудня 2020 12:39
20. Відгук Рівне мр.pdf
23 грудня 2020 12:39
01. Тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2020 12:39
17. Довідка працівники.pdf
23 грудня 2020 12:39
13. Довідка потужності.pdf
23 грудня 2020 12:39
20. Відгук Рівне мр.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:39
37. Ліцензування.pdf
23 грудня 2020 12:39
27. Довідка збезпечення.pdf
23 грудня 2020 12:38
18. Довідка договора.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
18. Довідка договора.pdf
23 грудня 2020 12:38
21. Договір Вараш мр.pdf
23 грудня 2020 12:38
22. Відгук Вараш.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
22. Відгук Вараш.pdf
23 грудня 2020 12:38
37. Ліцензування.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
53. Технічні вимоги.pdf
23 грудня 2020 12:38
53. Технічні вимоги.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
43. Статут.pdf
23 грудня 2020 12:38
48. Паспорт директор.pdf
23 грудня 2020 12:38
48. Паспорт директор.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
02. Проект договору.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
46. Витяг директора.pdf
23 грудня 2020 12:38
46. Витяг директора.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
02. Проект договору.pdf
23 грудня 2020 12:38
44. Витяг директор.pdf
23 грудня 2020 12:38
43. Статут.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
42. Опис Статут.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
42. Опис Статут.pdf
23 грудня 2020 12:38
41. Довідка статистика.pdf
23 грудня 2020 12:38
44. Витяг директор.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
38. Виписка ЄДР.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
38. Виписка ЄДР.pdf
23 грудня 2020 12:38
40. Витяг ПДВ.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
40. Витяг ПДВ.pdf
23 грудня 2020 12:38
63. Лист по сертифікату.pdf
23 грудня 2020 12:38
39. Витяг ЄДР.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
39. Витяг ЄДР.pdf
23 грудня 2020 12:38
64. Експертний Молоко 3,2.pdf
23 грудня 2020 12:38
59. Якісне молоко.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
59. Якісне молоко.pdf
23 грудня 2020 12:38
57. Довідка виробника.pdf
23 грудня 2020 12:38
57. Довідка виробника.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
56. Захист довкілля.pdf
23 грудня 2020 12:38
56. Захист довкілля.pdf.p7s

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 09:00
Електронний підпис
28 грудня 2020 09:00
Електронний підпис
27 грудня 2020 23:33
6.15Формальні помилки.pdf
27 грудня 2020 23:33
6.13Згода, з додатком №2.pdf
27 грудня 2020 23:33
6.12Згода, з додатком №1.pdf
27 грудня 2020 23:33
4.4Виписка з ЄДР.pdf
27 грудня 2020 23:33
4.1Витяг Ковальчук Д.В..pdf
27 грудня 2020 23:33
4.16Паспорт Юриста.pdf
27 грудня 2020 23:33
4.12Протокол Деражні.pdf
27 грудня 2020 23:33
1.6Кадастр.pdf
27 грудня 2020 23:33
1.12Сертифікат 22000-2019.pdf
27 грудня 2020 23:33
1.10.6Протоколи ОТК DAF A45BF.pdf
27 грудня 2020 23:33
1.10.5Протоколи ОТК DAF CF 65.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Радивилівмолоко"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК ДМИТРО В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2021 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко" 6 037 956,00
UAH з ПДВ
6 037 956,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК ДМИТРО В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ 6 926 424,00
UAH з ПДВ
6 926 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2021 12:59
Електронний підпис
15 січня 2021 12:59
Електронний підпис
15 січня 2021 12:56
Грисюк МВС.rar
15 січня 2021 12:56
Данильчук МВС.rar
23 грудня 2020 18:06
Електронний підпис
23 грудня 2020 18:06
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:40
19. Договір Рівне мр.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:39
21. Договір Вараш мр.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:39
66. Протокол ГМО Мол 3.2..pdf
23 грудня 2020 12:39
19. Договір Рівне мр.pdf
23 грудня 2020 12:39
04. Довідка МТБ.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:39
04. Довідка МТБ.pdf
23 грудня 2020 12:39
20. Відгук Рівне мр.pdf
23 грудня 2020 12:39
01. Тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2020 12:39
17. Довідка працівники.pdf
23 грудня 2020 12:39
13. Довідка потужності.pdf
23 грудня 2020 12:39
20. Відгук Рівне мр.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:39
37. Ліцензування.pdf
23 грудня 2020 12:39
27. Довідка збезпечення.pdf
23 грудня 2020 12:38
18. Довідка договора.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
18. Довідка договора.pdf
23 грудня 2020 12:38
21. Договір Вараш мр.pdf
23 грудня 2020 12:38
22. Відгук Вараш.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
22. Відгук Вараш.pdf
23 грудня 2020 12:38
37. Ліцензування.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
53. Технічні вимоги.pdf
23 грудня 2020 12:38
53. Технічні вимоги.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
43. Статут.pdf
23 грудня 2020 12:38
48. Паспорт директор.pdf
23 грудня 2020 12:38
48. Паспорт директор.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
02. Проект договору.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
46. Витяг директора.pdf
23 грудня 2020 12:38
46. Витяг директора.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
02. Проект договору.pdf
23 грудня 2020 12:38
44. Витяг директор.pdf
23 грудня 2020 12:38
43. Статут.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
42. Опис Статут.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
42. Опис Статут.pdf
23 грудня 2020 12:38
41. Довідка статистика.pdf
23 грудня 2020 12:38
44. Витяг директор.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
38. Виписка ЄДР.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
38. Виписка ЄДР.pdf
23 грудня 2020 12:38
40. Витяг ПДВ.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
40. Витяг ПДВ.pdf
23 грудня 2020 12:38
63. Лист по сертифікату.pdf
23 грудня 2020 12:38
39. Витяг ЄДР.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
39. Витяг ЄДР.pdf
23 грудня 2020 12:38
64. Експертний Молоко 3,2.pdf
23 грудня 2020 12:38
59. Якісне молоко.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
59. Якісне молоко.pdf
23 грудня 2020 12:38
57. Довідка виробника.pdf
23 грудня 2020 12:38
57. Довідка виробника.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:38
56. Захист довкілля.pdf
23 грудня 2020 12:38
56. Захист довкілля.pdf.p7s

Публічні документи

28 грудня 2020 09:00
Електронний підпис
28 грудня 2020 09:00
Електронний підпис
27 грудня 2020 23:33
6.15Формальні помилки.pdf
27 грудня 2020 23:33
6.13Згода, з додатком №2.pdf
27 грудня 2020 23:33
6.12Згода, з додатком №1.pdf
27 грудня 2020 23:33
4.4Виписка з ЄДР.pdf
27 грудня 2020 23:33
4.1Витяг Ковальчук Д.В..pdf
27 грудня 2020 23:33
4.16Паспорт Юриста.pdf
27 грудня 2020 23:33
4.12Протокол Деражні.pdf
27 грудня 2020 23:33
1.6Кадастр.pdf
27 грудня 2020 23:33
1.12Сертифікат 22000-2019.pdf
27 грудня 2020 23:33
1.10.6Протоколи ОТК DAF A45BF.pdf
27 грудня 2020 23:33
1.10.5Протоколи ОТК DAF CF 65.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Радивилівмолоко"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК ДМИТРО В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Радивилівмолоко"
#31259168
Переможець 6 037 956,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 18:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 18:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко"
#31259168
6 037 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода 8 до договору 08 01.pdf зміни до договору
14 січня 2022 14:40
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 14:13
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 14:13
додаткова угода 7 до договору 08 01.pdf зміни до договору
10 січня 2022 14:45
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 10:37
додаткова угода 6 до договору 08 01.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:32
додаткова угода 5 до договору 08 01.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 14:25
додаткова угода 4 до договору 08 01.pdf зміни до договору
23 жовтня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 14:55
додаткова угода 3 до договору 08 01.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 15:36
додаткова угода 2 до договору 08 01.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 14:11
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 15:34
додаткова угода 1 до договору 08 01.pdf зміни до договору
22 липня 2021 13:53
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 15:49
Договір 08 01.pdf укладений
28 січня 2021 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна Замовника у зобов'язанні
Номер договору про закупівлю: 08/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю виміру; зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 08/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 08/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 08/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 08/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу та зменшення загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 08/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 08/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML