Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2020-11-27-000520-c 0b53090236ea424da8de89407218e0b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибіна Вікторія

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Рибіна Вікторія
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 12:21
Початок аукціону: 14 грудня 2020 12:21
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 кілограми
Борошно пшеничне в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 14:20
ПЕРЕЛІК ЗМІН (ПД).doc
02 грудня 2020 14:20
ПЕРЕЛІК ЗМІН (ТД).doc
02 грудня 2020 14:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (зі змінами).docx
02 грудня 2020 14:20
ТД Борошно (зі змінами).doc
02 грудня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 14:20
ПЕРЕЛІК ЗМІН (ПД).doc
02 грудня 2020 14:20
ПЕРЕЛІК ЗМІН (ТД).doc
02 грудня 2020 14:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (зі змінами).docx
27 листопада 2020 10:01
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
02 грудня 2020 14:20
ТД Борошно (зі змінами).doc
27 листопада 2020 10:01
ТД Борошно.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" 436 000,00
UAH з ПДВ
436 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудь Алла Миколаївна 440 000,00
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 09:45
Електронний підпис
22 грудня 2020 09:44
СУДИМОСТЬ.pdf
22 грудня 2020 09:43
ДОВІДКА.pdf
18 грудня 2020 09:41
Електронний підпис
18 грудня 2020 09:41
Тех. паспорт 2650 (2).pdf
18 грудня 2020 09:41
Тех. паспорт 2650 (1).pdf
18 грудня 2020 09:41
Обробка.pdf
18 грудня 2020 09:41
Акт машина 2650.pdf
11 грудня 2020 15:52
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:51
БОРОШНО.zip

Публічні документи

11 грудня 2020 18:32
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:31
кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"

ФОП Рудь Алла Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"
#3068221067
Переможець 436 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 16:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 15:48

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник, згідно з ч.16 ст.29 Закону України "Про Публічні закупівлі", просимо усунути невідповідності в інформації або документах: 1) Усунути невідповідність у довідці щодо наявності власних (або орендованих спеціалізованих транспортних засобів, яким буде здійснюватися постачання продуктів харчування, а також надати - технічний паспорт на автотранспорт який буде наведений в довідці; - чинну довідку(и) * про санітарну обробку на кожен із наведених(ого) транспортних(ого) засобів(бу); - акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та норми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) виданий на обстеження транспортних(ого) засобів(бу) до вимог діючого законодавства, за ІV квартал 2020 року (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту)); - копію довідки** про відповідність автотранспортного засобу (видану Держпродспоживслужбою); - для орендованого(их) транспортного(их) засобу(ів) подається чинний договір оренди. 2) Усунути невідповідності у довідці в якій зазначається інформація про працівників(ка) відповідної кваліфікації, які/який мають(є) необхідні знання (освіту) та досвід (стаж роботи), яких/якого планується залучити до виконання договору (у вигляді переліку, із зазначенням відомостей про дату проходження останнього медичного огляду кожного працівника). Обов'язково надання відомостей про водія, вантажника, експедитора, комірника (за наявності ).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"
#3068221067
436 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 12:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:53
Дод.угода 4 (дог 5).pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:52
Доп. угода 3 (дог 5).pdf зміни до договору
19 квітня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 14:41
Дод угода № 2 (дог 5).pdf зміни до договору
25 січня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:13
Договір №5.pdf укладений
05 січня 2021 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди зменшити ціну Договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 212 228,44
UAH