Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування «Історико-архітектурного опорного плану, проекту зон охорони, визначення меж історичних ареалів м. Одеси»
Очікувана вартість
598 624,44 UAH
UA-2020-11-27-000457-a 0994ae69a14a416eaf478e84acbf3a1e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліпська Олена Савівна

380487227598 k.nasledie@omr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ'ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (УПООКС ОМР)
Код ЄДРПОУ: 26343789
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ КАТЕРИНИНСЬКА, будинок 14
Контактна особа: Ліпська Олена Савівна
380487227598
k.nasledie@omr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі, як виняток, та відповідно до умов, визначених у ч. 2 ст. 40 Закону.
Згідно з п. 5. ч. 2. ст. 40 Закону замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Управлінням з питань охорони об’єктів культурної спадщини Одеської міської ради було проведено закупівлю за процедурою відкритих торгів по предмету закупівлі - Коригування «Історико-архітектурного опорного плану, проекту зон охорони, визначення меж історичних ареалів м. Одеси» (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування). Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-04-13-001273-a (дата формування звіту: 15 червня 2020). За результатами проведеної закупівлі було укладено Договір по предмету закупівлі - Коригування «Історико-архітектурного опорного плану, проекту зон охорони, визначення меж історичних ареалів м. Одеси» (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування). Дата договору: 15 червня 2020 року. Сума договору: 1 677 000,00 гривень (в тому числі ПДВ 279 500,00 гривень). Найменування учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Державне підприємство «Всеукраїнський науково-методичний та дослідно-інформаційний центр архітектурної спадщини» (04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, Контрактова площа, 4) (далі - ДП «ВНМДІ ЦАС»).
В процесі коригування історико-архітектурного опорного плану, проєкту зон охорони, передбаченого основним договором (договором від 15 червня 2020 року між управлінням та ДП «ВНМДІ ЦАС», який укладений за результатами проведення процедури закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-04-13-001273-a; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-04-13-001273-a) (далі - основний договір) було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою тендерною документацією, але виконання яких є необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення Коригування «Історико-архітектурного опорного плану, проекту зон охорони, визначення меж історичних ареалів
м. Одеси».
А саме: 1) виникла необхідність коригування та доповнення текстової і графічної частини історико-архітектурного опорного плану та проєкту зон охорони.
Специфіка виготовлення науково-проєктної документації з розроблення історико-архітектурних опорних планів передбачає нерозривність процесу дослідження, фіксації, аналітики та проєктування. Додаткові роботи (послуги), у яких виникла необхідність у закупівлі є аналогічними до робіт (послуг), які надавались за основним договором. Так, роботи (послуги), які виконувались за основним договором мають визначену згідно ДБН Б.2.2-3:2012 «Склад та зміст історико-архітектурного опорного плану населеного пункту»; ДСТУ Б Б.2.2-10:2016 «Склад та зміст науково-проектної документації щодо визначення меж і режимів використання зон охорони пам’яток архітектури та містобудування» специфіку. Для забезпечення принципу цілісності та послідовності виконання робіт, для впровадження проєктної документації, дані роботи (послуги) потребують проведення процедури закупівлі у одного учасника.
2) виникла необхідність здійснити аналіз історичної забудови в межах історичних ареалів та зон охорони пам’яток м. Одеси за природно-ландшафтною та історико-культурною цінністю, значенням для збереження композиційних якостей пам'яток, за висотністю та історико-культурною цінністю.
Під час виконання основного договору в частині коригування раніше виконаних обстежень населеного пункту, а саме - досліджень історичної забудови, було виявлено зміни в містобудівній структурі та об’ємно-просторовому рішенні населеного пункту як містобудівного утворення та окремих об’єктів на території центральної частини м. Одеси, які значною мірою вплинули на роль пам’яток та об’єктів культурної спадщини в традиційному середовищі. Виникла необхідність здійснити аналіз історичної забудови в межах історичних ареалів та зон охорони пам’яток м. Одеси за природно-ландшафтною та історико-культурною цінністю, значенням для збереження композиційних якостей пам'яток, за висотністю та історико культурною цінністю, що є основою для розрахунку гранично допустимої висоти об’єктів нового будівництва в традиційному середовищі.
Саме, ДП «ВНМДІ ЦАС» як сторона основного договору володієте повною інформацією, актуалізованою під час здійснення комплексу досліджень за основним договором, а саме: матеріалами натурних досліджень, історичною іконографією, які є основою для здійснення аналізу історичної забудови за природно-ландшафтною та історико-культурною цінністю, значенням для збереження композиційних якостей пам'яток, за висотністю та історико-культурною цінністю. Саме тому, наявні підстави для застосування переговорної процедури щодо закупівлі вищезазначених послуг.
3) виникла необхідність розроблення схеми кварталів, проаналізувати існуючу забудову за висотністю та цінністю (в межах центрального історичного ареалу).
Проведення комплексу досліджень та розроблення схеми визначення висотності забудови кварталів в історичному ареалі Одеси є продовженням та похідним додатком до історико-архітектурного опорного плану, який розроблено ДП «ВНМДІ ЦАС» за основним договором.
Згідно підпункту 4.2.4. пункту 2.4. розділу 4 ДБН Б.2.2-3:2012 «Склад та зміст історико-архітектурного опорного плану населеного пункту» відповідно до завдання на розроблення історико-архітектурного опорного плану населеного пункту можуть виконуватися додаткові креслення, зокрема ті, що характеризують забудову за стилем, висотою, масштабом.
Графічне уточнення висотності та історико-культурної цінності історичної забудови кварталів, які входять до центрального історичного ареалу м. Одеси, є складовою аналітики змін, виявлених в ході натурних досліджень, які є важливими для обґрунтованого та виваженого визначення параметрів об’єктів нового будівництва в центральному історичному ареалі.
ДП «ВНМДІ ЦАС» має унікальний досвід виконання аналогічних робіт, набутий в ході виконання графічної частини основного договору, та, відповідно має можливість надати Замовнику додаткові аналогічні послуги як продовження робіт (послуг) за основним договором.
4) виникла необхідність здійснити узагальнений аналіз художніх особливостей сукупності об’єктів культурної спадщини з визначенням збереженості традиційного характеру середовища, його ролі в архітектурно-просторовій композиції та ландшафті населеного пункту.
Аналіз існуючого стану історичної забудови населеного пункту виявив необхідність структурування сукупності об’єктів культурної спадщини (значних і рядових історичних будівель: громадських, у тому числі – культових, житлових, господарських, промислових та фортифікаційних споруд) за їх художніми особливостями та типологічними характеристиками, які впливають на формування історичного середовища та його роль в архітектурно-просторовій композиції та ландшафті населеного пункту.
Саме ДП «ВНМДІ ЦАС» володіє повною інформацією, актуалізованою під час виконання аналогічних робіт – аналізу існуючого стану історичної забудови за основним договором, тому може надати Замовнику додаткові аналогічні роботи (послуги).
5) виникла необхідність здійснити класифікацію нерухомих об’єктів культурної спадщини населеного пункту за видами (об’єкти археології, об’єкти історії, об’єкти монументального мистецтва, об’єкти архітектури, об’єкти містобудування, об’єкти садово-паркового мистецтва, ландшафтні об’єкти, об’єкти науки та техніки).
Структура переліку пам’яток, розробленого відповідно до форми ведення Державного реєстру нерухомих пам’яток України, не відображає повною мірою їх характерних видових особливостей. Моніторинг пам’яток та підготовка звітності про нерухомі пам’ятки та об’єкти культурної спадщини потребує їх систематизації та класифікації за видами: об’єкти археології, об’єкти історії, об’єкти монументального мистецтва, об’єкти архітектури, об’єкти містобудування, об’єкти садово-паркового мистецтва, ландшафтні об’єкти, об’єкти науки та техніки.
Саме, ДП «ВНМДІ ЦАС» володіє повною інформацією та виконував аналогічні роботи під час виконання основного договору в частині приведення переліку пам’яток у відповідність до наказів Міністерства культури України щодо внесення об’єктів до Державного реєстру нерухомих пам’яток України, тому може надати Замовнику додаткові аналогічні роботи (послуги).
6) виникла необхідність проаналізувати ефективність застосування чинної формули розрахунку граничної висоти нових будівель, які розміщуються у глибині кварталів у Центральному історичному ареалі м. Одеси за 12 років.
Аналіз містобудівної ситуації в історичних ареалах м. Одеси виявив зміни, що відбулися за останні 12 років, у тому числі вплив нового будівництва. Виникла необхідність здійснити аналіз ефективності формули розрахунку граничної висоти нових будівель, які розміщуються у глибині кварталів у Центральному історичному ареалі м. Одеси.
Саме, ДП «ВНМДІ ЦАС» володіє обсягом фактологічних матеріалів, набутих в ході комплексних досліджень за основним договором та унікальним досвідом виконання аналогічних робіт для м. Одеси з приведення режимів використання охоронних зон у відповідність до змін у законодавстві, деталізації режимів використання зон охорони пам’яток та історичних ареалів, тому може надати Замовнику додаткові аналогічні роботи (послуги).
7) виникла необхідність розробити окремим текстовим додатком нові формули розрахунку гранично допустимих параметрів висотності для об’єктів нового будівництва та реконструкції на території історичних ареалів, охоронних зон пам’яток та зон регулювання забудови, у тому числі з урахуванням стану збереженості та цінності оточуючої історичної забудови.
Виявлена під час коригування історико-архітектурного опорного плану та проєкту зон охорони пам’яток неефективність чинної формули розрахунку гранично допустимих параметрів висотності для об’єктів нового будівництва та реконструкції на території історичних ареалів, охоронних зон пам’яток та зон регулювання забудови, у тому числі з урахуванням стану збереженості та цінності оточуючої історичної забудови, потребує розробки нових формул, які дозволять оцінювати можливість нового будівництва/реконструкції для кожного випадку індивідуально.
Під час виконання основного договору ДП «ВНМДІ ЦАС» вже здійснено коригування режимів використання охоронних зон, деталізація режимів використання зон охорони пам’яток та історичних ареалів за розробленою для м. Одеси методикою, заснованою на індивідуалізації підходу до об’єктів в традиційному середовищі. Саме тому, необхідним є надання додаткових послуг з розробки нових формул, як завершення вже здійснених робіт.
8) виникла необхідність розробити критерії обмежень та вимог до нового будівництва та реконструкції з урахуванням відміни необхідності розробки історико-містобудівних обґрунтувань на нове будівництво в історичних ареалах м. Одеси у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 92.
Постановою КМУ від 13.03.2002 р. № 318 затверджено порядок визначення меж та режимів використання історичних ареалів населених місць, обмеження господарської діяльності на території історичних ареалів населених місць. Оскільки постановою КМУ від 21.02.2018 р. № 92 внесено зміни до п. 8, та п.9 постанови КМУ від 13.03.2002 р. № 318, виникла необхідність розробки нових критерії обмежень та вимог до нового будівництва та реконструкції об’єктів в історичних ареалах м. Одеси.
ДП «ВНМДІ ЦАС» за розробленою для м. Одеси індивідуальною методикою виконано роботи з коригування та деталізації режимів використання зон охорони пам’яток та історичних ареалів м. Одеси. Виконання додаткових аналогічних робіт ДП «ВНМДІ ЦАС» забезпечить цілісність та логічну послідовність розроблюваної системи пам’яткоохоронного нормування.
9) виникла необхідність провести інвентаризацію поховань, що прийняті під охорону держави згідно списків, виконати схеми кладовищ з розміщенням пам’яток.
Під час виконання робіт з приведення Переліку пам’яток м. Одеси у відповідність до наказів Міністерства культури України щодо внесення об’єктів до Державного реєстру нерухомих пам’яток України було з’ясовано, що розташовані на кладовищах м. Одеси пам’ятки під час взяття на облік було згруповано за типологічними ознаками і зазначено в рішеннях про взяття на державний облік під узагальненими назвами без визначення персоналій. За узагальненими назвами, відповідно до рішень про взяття на державний облік, об’єкти включено до Переліку пам’яток місцевого значення м. Одеси. В ході подальшого опрацювання було виявлено додатки до рішень про взяття на державний облік поховань із зазначенням персоналій та з’ясовано, що фактично на кладовищах м. Одеси знаходиться близько кількасот об’єктів які є пам’ятками культурної спадщини: військових кладовищ, братських могил та індивідуальних поховань. Для уточнення, деталізації і розширення інформації про поховання, взяті під охорону держави, пам’ятки, виникла необхідність провести інвентаризацію таких поховань згідно персоналізованих списків та виконати схеми кладовищ з розміщенням пам’яток.
Інвентаризація поховань, що прийняті під охорону держави, є додатковими аналогічними роботами (послугами), з формування Переліку пам’яток м. Одеси, які виконані ДП «ВНМЩДІ ЦАС» в ході основного договору. Схеми кладовищ з позначенням місць поховань є продовженням та похідним додатком до історико-архітектурного опорного плану, який розроблено ДП «ВНМДІ ЦАС» за основним договором.
Перелік додаткових послуг був визначений згідно ДБН Б.2.2-3:2012 «Склад та зміст історико-архітектурного опорного плану населеного пункту»; ДСТУ Б Б.2.2-10:2016 «Склад та зміст науково-проектної документації щодо визначення меж і режимів використання зон охорони пам’яток архітектури та містобудування». Всі визначені додаткові послуги технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання.
Загальна вартість додаткових послуг, який був здійснений на підставі ДСТУ Б Д 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (зі змінами, зміна № 3 затверджена наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 24 вересня 2018 р. № 334) та згідно з п.5.9 та таблиці Ж.1 Додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 – Тимчасовий збірник цін на науково-проектні роботи по нерухомих пам’ятках історії та культури Української РСР (ТЗЦНПР-91), становить 598 624, 44 гривень (п’ятсот дев’яносто вісім тисяч шістсот двадцять чотири гривні 44 копійки) з ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових послуг доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних послуг, що забезпечить їх швидке виконання та дотримання технологічного процесу.
Так, як основний (попередній) договір був укладений з Державним підприємством «Всеукраїнський науково-методичний та дослідно-інформаційний центр архітектурної спадщини» (04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, Контрактова площа, 4), яке володіє повною інформацією, актуалізованою під час здійснення комплексу досліджень за основним договором, унікальним досвідом виконання аналогічних робіт, що набутий в ході виконання графічної частини основного договору, продовження та завершення виконання надання послуг іншим виконавцем може призвести до технологічної несумісності документації, виконаної за основним договором, тому додаткові послуги повинні бути виконані також Державним підприємством «Всеукраїнський науково-методичний та дослідно-інформаційний центр архітектурної спадщини» (04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, Контрактова площа, 4).
Відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю якщо у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Враховуючи вищезазначене, існують законні підстави проведення закупівлі додаткових послуг Коригування «Історико-архітектурного опорного плану, проекту зон охорони, визначення меж історичних ареалів м. Одеси» (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування) за переговорною процедурою закупівлі на підставі п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 09:58
Оскарження наміру укласти договір: 08 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Коригування «Історико-архітектурного опорного плану, проекту зон охорони, визначення меж історичних ареалів м. Одеси»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ КАТЕРИНИНСЬКА, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 листопада 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Всеукраїнський науково-методичний та дослідно-інформаційний центр архітектурної спадщини"
#22956220
Переможець 598 624,44
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 09:58

Документи

27 листопада 2020 09:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 09:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Всеукраїнський науково-методичний та дослідно-інформаційний центр архітектурної спадщини"
#22956220
598 624,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2020 09:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 13:31
договір №32.pdf укладений
09 грудня 2020 13:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 598 624,44
UAH (в тому числі ПДВ 99 770,74 UAH)