Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Файли, скрепки, скоби, скотч, дирокол, степлер
Очікувана вартість
1 311,50 UAH
UA-2020-11-27-000378-a f301c88d03de4808b7fcb9f5fb548c85
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колєснік Наталія Іванівна

+380544641972 ocrl76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради "Охтирська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02007472
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15
Контактна особа: Колєснік Наталія Іванівна
+380544641972
ocrl76@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1. Місцезнаходження замовника - 42700, Сумська область, місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15; 2. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону; 3. Вид закупівлі: договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель відповідно абзацу 6 пункту 5 частини другої статті 4 Закону. Звіт про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
Файли, скрепки, скоби, скотч, дирокол, степлер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, вул. Петропавлівська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 листопада 2020 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Белозоров Михайло Миколайович
#2161304972
Переможець 1 311,50
UAH
27 листопада 2020 09:12

Документи

27 листопада 2020 09:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:14
Договір укладений
27 листопада 2020 09:13