Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект меблів з нержавіючої сталі для їдальні за кодом ДК 021-2015: 39140000-5 - Меблі для дому
Очікувана вартість
8 050,12 UAH
UA-2020-11-26-012689-b dae742d5c65b490698068cdb208d3212
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Зьома

+380982682950 mariupol-shkola10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Маріупольської міської ради Донецької області""
Код ЄДРПОУ: 23031670
Вебсайт: http://marschool10.klasna.com/
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Азовстальська, 53,
Контактна особа: Наталія Зьома
+380982682950
mariupol-shkola10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 19:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 8 050,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ванна мийна з нержавіючої сталі з пристінним бортиком 1-секційна Ширина– 1500 мм Глибина – 600 мм Висота 850 мм Глибина чаші -600мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Азовстальська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 штуки
Стіл з нержавіючої сталі з полицею та пристінним бортиком Ширина– 1200 мм Глибина – 600 мм Висота 850 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Азовстальська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 19:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 19:17
Оголошення.docx
26 листопада 2020 19:17
Додаток 1 Технічні характеристики.docx
26 листопада 2020 19:17
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
26 листопада 2020 19:17
Додаток 3. Форма тендерної пропозиції.docx
26 листопада 2020 19:17
Додаток 4 Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 8 000,00
UAH з ПДВ
8 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2020 23:58
Електронний підпис
06 грудня 2020 23:56
проект дог мет.pdf
06 грудня 2020 23:56
цп мет.pdf
06 грудня 2020 23:56
товар новий.pdf
06 грудня 2020 23:56
САНКЦИИ КУТЕНКОВА ОО.pdf
06 грудня 2020 23:56
СЕРТИФІКАТИ МЕДЛАЙН.pdf
06 грудня 2020 23:56
ТУ МЕТАЛЛСТОЛИ.pdf
06 грудня 2020 23:56
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
06 грудня 2020 23:56
ИНН Кутенкова ОО.pdf
06 грудня 2020 23:56
ИНН Кутенкова ОО.jpg
06 грудня 2020 23:56
довідка корупціі.pdf
06 грудня 2020 23:56
Витяг платника.pdf
06 грудня 2020 23:56
Витяг платника.jpg
06 грудня 2020 23:56
ВИТЯГ КУТЕНКОВА ОО 2020Р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Переможець 8 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 07:57

Документи

07 грудня 2020 07:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 07:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
8 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2020 07:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 07:56
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 08:07
Протокол ПДВ Кутенкова.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 08:06
Протокол технічної помилки Кутенкова.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 08:06
Повідомлення про внесення змін Кутенкова.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 08:06
Додаткова угода Кутенкова.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 08:06
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 11:51
Протокол ПДВ меблі Кутенкова.pdf укладений
18 грудня 2020 11:51
Договір меблі Кутенкова.pdf укладений
18 грудня 2020 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Розділ 9 Договору № 10 від 18.12.2020 року у наступній редакції «9. ОСОБЛИВІ УМОВИ 9.1. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без змін кулькості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 ЗУ «Про закупівлі». 9.2. Зміна умов Договору або внесення доповнень до нього можливе лише за взаємною згодою сторін. 9.3. Будь-які зміни та доповнення до цього Договору мають юридичну силу лише в тому випадку, коли вони оформлені письмово шляхом укладання додаткової угоди та підписані обома сторонами.» 2. Вказані зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної Договором № 10 від 18.12. 2020 року 3. Ця Угода про внесення змін до Договору № 10 від 18.12.2020 року набуває чинності з моменті її підписання повноважними представниками сторін та скріплення відбитками печаток Сторін, є невід’ємною частиною Договору та не виключає інших умов Договору. 4. Всі інші умови Договору, що не суперечать цій додатковій угоді, залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода про внесення змін до Договору № 10 від 18.12.2020 року складена у трьох примірниках (по одному примірнику для кожної із Сторін), українською мовою, кожний з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 000,00
UAH