Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

63720000-2 Послуги з обслуговування водних видів транспорту
63720000-2 Support services for water transport
Очікувана вартість
12 437 592,52 UAH
UA-2020-11-26-011202-b ee6eaa3c848c4d99b45266d5c2df7559
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Бондаренко

+380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська область обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Олександра Бондаренко
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Додаткові контактні особи: Бланар Руслан Анатолійович
+380487507513
comtender@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Commercial Sea Port " Yuzhny"
National ID: 04704790
Contact point: Oleksandra Bondarenko
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Additional contacts: Бланар Руслан Анатолійович
+380487507513
comtender@port-yuzhny.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 09:30
Початок аукціону: 12 січня 2021 14:10
Очікувана вартість: 12 437 592,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH
Publication date: 26 листопада 2020 16:40
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 09:30

Information

Estimated total value: 12 437 593 UAH including VAT
Minimal lowering step: 62 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63720000-2: Послуги з обслуговування водних видів транспорту


Scope of the procurement
Послуги щодо буксирування та штовхання буксирами потужністю від 4200 к.с. та більше
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 година
Послуги щодо буксирування та штовхання буксирами потужністю від 4200 к.с. та більше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63720000-2 — Послуги з обслуговування водних видів транспорту

Towing and pushing services by tugs with the capacity of 4200 hp and more
CPV: 63720000-2
Період постачання: по 01 січня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата послуг буксирів здійснюється за фактично відпрацьований час, протягом 60 банківських днів з дати отримання рахунку на підставі підписаного сторонами відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти). Додаткова інформація щодо закупівлі: Назва предмету закупівлі: 63720000-2 Послуги з обслуговування водних видів транспорту. Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : відповідно до умов тендерної документації. Кількість: 600 годин. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:41
ТД.docx
26 листопада 2020 16:41
Додаток 1.docx
26 листопада 2020 16:41
Додаток 2.docx
26 листопада 2020 16:41
Додаток 3.doc
26 листопада 2020 16:40
notice.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-10-000190 ● 3ecccb83531144f5ac3b3236b0c343ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021 22:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.06.2021 № 255
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

10 UA-2020-11-26-011202-b 26.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не згоден з інформацією, викладеною у висновку: оголошення про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір та звіт про результати проведення процедури закупівлі містить інформацію про місце надання послуг. Замовником не порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 19 Закону, пункту 3 частини другої статті 21 Закону, пункт 3 частини другої статті 33 Закону.

2021-07-02 09:45:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Згідно з ч.10 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. 09.07.2021 року ДП «МТП «Южний» направив до Одеського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-11-26-011202-b, яка проведена ДП «МТП «Южний».
Дата публікації: 12 липня 2021
Номер відкриття провадження: 420/12012/21
Дата відкриття провадження: 15 липня 2021

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 січня 2021
UA-2020-11-26-011202-bee6eaa3c848c4d99b45266d5c2df7559
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна, Одеська область обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПІ ЕНД ОУ МЕРІТАЙМ ЮКРЕЙН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БЛАК СІ ТОВІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

20 січня 2021 13:33
Електронний підпис
20 січня 2021 13:30
6. БУКСИР КУТТАБУЛ.pdf
20 січня 2021 13:30
5. БУКСИР P&O STAR.pdf
20 січня 2021 13:30
3. ПАСПОРТ.pdf
20 січня 2021 13:30
2. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
20 січня 2021 13:30
7. ВИТЯГ.pdf
20 січня 2021 13:30
6. ДОВІДКИ.pdf
20 січня 2021 13:30
4. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 січня 2021 13:30
3. ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf
20 січня 2021 13:30
2. СПРАВКА ДПІ.pdf
20 січня 2021 13:30
1. ДОВІДКА МВС.pdf
24 грудня 2020 11:52
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:52
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:44
6. БУКСИР КУТТАБУЛ.pdf
24 грудня 2020 11:44
5. БУКСИР P&O STAR.pdf
24 грудня 2020 11:44
3. ПАСПОРТ.pdf
24 грудня 2020 11:44
1. ДОВІДКИ.pdf
24 грудня 2020 11:44
7. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 грудня 2020 11:44
4. СТАТУТ.pdf
24 грудня 2020 11:44
2. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 12:45
Електронний підпис
24 грудня 2020 12:45
Електронний підпис
24 грудня 2020 12:35
Пропозиція.pdf
24 грудня 2020 12:35
Флаг Австралия.pdf
24 грудня 2020 12:35
флаг Big.pdf
24 грудня 2020 12:35
Технічна специфікація.pdf
24 грудня 2020 12:35
Тайм-чартер Биг.pdf
24 грудня 2020 12:35
Тайм чартер Биг 2.pdf
24 грудня 2020 12:35
Тайм чартер Австралия.pdf
24 грудня 2020 12:35
Статут Бласт.pdf
24 грудня 2020 12:35
Протокол тендер.pdf
24 грудня 2020 12:35
Паспорт Томкевич.pdf
24 грудня 2020 12:35
Класс Биг.pdf
24 грудня 2020 12:35
Класс Австралия.pdf
24 грудня 2020 12:35
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІ ЕНД ОУ МЕРІТАЙМ ЮКРЕЙН"

ТОВ "БЛАК СІ ТОВІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2021 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІ ЕНД ОУ МЕРІТАЙМ ЮКРЕЙН" 11 880 000,00
UAH з ПДВ
11 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАК СІ ТОВІНГ" 12 434 400,00
UAH з ПДВ
12 434 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 13:33
Електронний підпис
20 січня 2021 13:30
6. БУКСИР КУТТАБУЛ.pdf
20 січня 2021 13:30
5. БУКСИР P&O STAR.pdf
20 січня 2021 13:30
3. ПАСПОРТ.pdf
20 січня 2021 13:30
2. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
20 січня 2021 13:30
7. ВИТЯГ.pdf
20 січня 2021 13:30
6. ДОВІДКИ.pdf
20 січня 2021 13:30
4. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 січня 2021 13:30
3. ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf
20 січня 2021 13:30
2. СПРАВКА ДПІ.pdf
20 січня 2021 13:30
1. ДОВІДКА МВС.pdf
24 грудня 2020 11:52
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:52
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:44
6. БУКСИР КУТТАБУЛ.pdf
24 грудня 2020 11:44
5. БУКСИР P&O STAR.pdf
24 грудня 2020 11:44
3. ПАСПОРТ.pdf
24 грудня 2020 11:44
1. ДОВІДКИ.pdf
24 грудня 2020 11:44
7. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 грудня 2020 11:44
4. СТАТУТ.pdf
24 грудня 2020 11:44
2. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 12:45
Електронний підпис
24 грудня 2020 12:45
Електронний підпис
24 грудня 2020 12:35
Пропозиція.pdf
24 грудня 2020 12:35
Флаг Австралия.pdf
24 грудня 2020 12:35
флаг Big.pdf
24 грудня 2020 12:35
Технічна специфікація.pdf
24 грудня 2020 12:35
Тайм-чартер Биг.pdf
24 грудня 2020 12:35
Тайм чартер Биг 2.pdf
24 грудня 2020 12:35
Тайм чартер Австралия.pdf
24 грудня 2020 12:35
Статут Бласт.pdf
24 грудня 2020 12:35
Протокол тендер.pdf
24 грудня 2020 12:35
Паспорт Томкевич.pdf
24 грудня 2020 12:35
Класс Биг.pdf
24 грудня 2020 12:35
Класс Австралия.pdf
24 грудня 2020 12:35
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІ ЕНД ОУ МЕРІТАЙМ ЮКРЕЙН"

ТОВ "БЛАК СІ ТОВІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІ ЕНД ОУ МЕРІТАЙМ ЮКРЕЙН"
#41350671
Переможець 11 880 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2021 10:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2021 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІ ЕНД ОУ МЕРІТАЙМ ЮКРЕЙН"
#41350671
11 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2022 08:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:04
Повідомлення про внесення змін до договору Т_ПФ-10-21.doc зміни до договору
30 грудня 2021 08:56
Дод угода 1 Т-ПФ-10-21 ТОВ ПІ ЕНД ОУ МЕРІТАЙМ ЮКРЕЙН.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 08:56
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 15:14
Т-ПФ-10-21 ТОВ ПІ ЕНД ОУ МЕРІТАЙМ ЮКРЕЙН.pdf укладений
27 січня 2021 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т/ПФ-10/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 8 593 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 432 200,00 UAH)