Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18140000-2 Аксесуари до робочого одягу Рукавиці захисні із захистом від порізів
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2020-11-26-011059-b a4638c1864eb46978fb73d05b5a830ce
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сисоєва Олена

+380(0432) 63-42-62 SISOEVA.OO@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Сисоєва Олена
+380(0432) 63-42-62
SISOEVA.OO@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 14:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 14:25
Очікувана вартість: 25 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Адреса 01032, м.Київ, вул.С.Петлюри, 25. Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються учасником та замовником, викладаються українською мовою. Не перекладаються з іноземної на українську мову наступні документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети тощо. Документи викладені іноземною мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій – не вимагається. Тендерна документація подається окремими додатками.
Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Рукавиці захисні від порізів пилою (18141000-9)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пар.
Рукавиці захисні із захистом від порізів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі товару (далі – Акт) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) рахунком-фактурою. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:35
Додаток 2 - Перелік документів.doc
26 листопада 2020 16:35
Додаток 1 - Форма ТП.doc
26 листопада 2020 16:35
Додаток 3 - Технічні вимоги.doc
26 листопада 2020 16:35
Додаток 1 - Проєкт договору.doc
26 листопада 2020 16:35
Титулка ТД.PDF
26 листопада 2020 16:35
13 100368 ТД Рукавиці захисні.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Молоток" 16 900,00
UAH
16 900,00
UAH
Документи
ФОП Лук'ян Михайло Федорович 22 500,00
UAH
22 500,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ 24 900,00
UAH
24 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 08:30
Електронний підпис
14 грудня 2020 08:30
Форма ТП.PDF.p7s
14 грудня 2020 08:30
Форма ТП.PDF
14 грудня 2020 08:30
Опис та основні вимоги.pdf
14 грудня 2020 08:30
Довідка про ВПВ.PDF.p7s
14 грудня 2020 08:30
Довідка про ВПВ.PDF
14 грудня 2020 08:30
Гарантійний лист (1).pdf.p7s
14 грудня 2020 08:30
Гарантійний лист (1).pdf
14 грудня 2020 08:30
8.Наказ_директор.pdf.p7s
14 грудня 2020 08:30
8.Наказ_директор.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 11:45
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:34
Технічна частина.pdf
14 грудня 2020 11:34
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 12:01
Форма 3.pdf
14 грудня 2020 12:01
Форма 2.pdf
14 грудня 2020 12:01
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Молоток"

ФОП Лук'ян Михайло Федорович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Молоток"
#36474100
Відхилено 16 900,00
UAH
22 грудня 2020 15:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 14:58
ФОП Лук'ян Михайло Федорович
#2604312359
Відхилено 22 500,00
UAH
28 грудня 2020 16:36
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#2643615775
Відхилено 24 900,00
UAH
05 січня 2021 12:02

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Умовами пп. 1.1. Розділу І Додатку 2 до ТД передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку (складену в довільній формі або за Формою №1 додатку 2 до ТД) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного) у період 2017-2020 років (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, номеру, дати, адреси, контактного телефону, найменування контрагента). Аналогічним вважається договір на поставку аксесуарів до робочого одягу та/або рукавиць захисних. Учасник Приватне підприємство "Молоток" надав таку довідку, але договір, зазначений в ній, не є аналогічним предмету закупівлі Замовника. 2. Умовами пп. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договір(и) або витяг(и) з договору(ів) (з додатком (ами)), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 1.1. Розділу І Додатку 2 до ТД. Учасник Приватне підприємство "Молоток" надав договір згідно з довідкою, але його предмет не є аналогічним предмету закупівлі Замовника. 3. Умовами пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. Розділу І Додатку 2 до ТД, а саме: позитивний лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Учасник Приватне підприємство "Молоток" надав видаткову накладну до договору, який не є не є аналогічним предмету закупівлі Замовника. Також в видатковій накладній відсутній підпис зі сторони покупця/отримувача товару. Посилання на вимоги тендерної документації щодо яких виявлені невідповідності: 1. Вимога пп. 1.1. Розділу І Додатку 2 до ТД; 2. Вимога пп. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД; 3. Вимога пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник на виконання вимог пп. 1.1. Розділу І. Додатку 2 до ТД повинен надати довідку (складену в довільній формі або за Формою №1 цього додатку) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного) у період 2017-2020 років (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, номеру, дати, адреси, контактного телефону, найменування контрагента). Договір в довідці повинен бути на поставку аксесуарів до робочого одягу та/або рукавиць захисних. 2. Учасник на виконання вимог пп. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД повинен надати договір(и) або витяг(и) з договору(ів) (з додатком (ами)), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 1.1. Розділу І Додатку 2 до ТД. Договір в довідці повинен бути на поставку аксесуарів до робочого одягу та/або рукавиць захисних. 3. Учасник на виконання вимог пп. 1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД повинен надати документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. Розділу І Додатку 2 до ТД, а саме: позитивний лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Ці документи мають бути оформлені належним чином та обов’язково містити підпис зі сторони покупця.

Документи

22 грудня 2020 15:40
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:39
Протокол 13-81-1_3-ВТ.PDF

Документи

28 грудня 2020 16:36
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:36
Протокол 13-81-1-4-ВТ.PDF

Документи

05 січня 2021 12:02
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
05 січня 2021 12:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі