Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-11-26-006518-b a537e8eca57d43e8be8ccde317e81f55
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Мондровський

+380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Контактна особа: Михайло Мондровський
+380332283525
mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Мова якою подаються пропозиції: пропозиції, підготовлені Учасниками, викладаються українською мовою Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі: спрощена закупівля – для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.
Застосовані критерії оцінки: єдиним критерієм оцінки згідно з даною процедурою торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3%, яке надається згідно умов п. 3 розділу ІІІ Документації-оголошення та пункту 6.10. проєкту договору, що додаються.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6460 штуки
Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
5310 штуки
Паперові рушники для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
350 штуки
Паперові серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за Продукцію, що поставляється Постачальником, за даним Договором здійснюються у безготівковій формі протягом 120 (сто двадцять) банківських днів з дня одержання відповідної партії продукції Покупцем Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 13:44
Проєкт договору_33760000-5.pdf
26 листопада 2020 13:44
Документація_оголошення про проведення спрощеної закупівлі_33760000-5.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-26-006518-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40840299
Дата подання: 30 листопада 2020 13:20
Технічна специфікація
Доброго дня
Прохання виправити помилки в технічній специфікації:
- 65м Обухів розміри висота 90 мм,диаметр 95 мм згідно з сертифікатом виробника
- Туалетний папір 3-шаровій 160 м - вкажіть диаметр рулону (є у Вас такий диспенсер)
- Папір туалетний 2-шаровий Велетень сірий 65 мм 1200 відривів - в описі вказано зелений - вкажить матеріал і щільність. Не буває 2 шарової макулатури. Целюлоза біла. Висота рулону 65 мм дуже специфічна. Підтвердить її.
- Рушники паперові листові Z-ка зелені 200л Кохавинка - в описі вказано V складання. Прошу підтвердити складання рушників.
- Рушники паперові листові Z-ка зелені 320л - в описі вказано V складання. Прошу підтвердити складання рушників. 320 листів рушники Кохавинка не робить. Який сенс брати 200 и 320 листів одніеї позиції.
- Рушники паперові 2-шар. 350 листів - таку позицію не випускають
- вкажить можливість подачі аналогічних позицій
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 17:05
Доброго дня, шановний Учаснику!
З приводу Вашої вимоги від 30.11.2020 повідомляємо наступне.
При розгляді оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник дійшов висновку, що Технічне завдання відповідає технічним вимогам Замовника. Дані вимоги до товару були надані з урахування існуючого обладнання (паперотримачів, диспенсерів для рушників). Звертаємо Вашу увагу, що в технічному завдані наведено відомі Замовнику характеристики: розмір, вага, кількість штук в упаковці, щільність паперу тощо.
Ураховуючи викладене, відсутні підстави для внесення змін до Додатку № 3 «Технічне завдання» документації-оголошення про спрощену закупівлю.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЄВРО СЕРВІС К” 307 746,00
UAH з ПДВ
307 746,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 23:56
Електронний підпис
07 грудня 2020 23:56
9_Довідка санкції.pdf
07 грудня 2020 23:56
8_Відсутність боргу.pdf
07 грудня 2020 23:56
7_Протокол призначення.pdf
07 грудня 2020 23:56
7_Паспорт.pdf
07 грудня 2020 23:56
7_Надання згоди.pdf
07 грудня 2020 23:56
6_Свідоцтво ПДВ.pdf
07 грудня 2020 23:56
6_Свідоцтво ПДВ 2.pdf
07 грудня 2020 23:56
5_Виписка з ЄДР.pdf
07 грудня 2020 23:56
4_Витяг ЄДР.pdf
07 грудня 2020 23:56
3_Статут.pdf
07 грудня 2020 23:56
16_Обмеження у Статуті.pdf
07 грудня 2020 23:56
15_Гарантія якості.pdf
07 грудня 2020 23:56
10_Накладні ЛКПФ.pdf
07 грудня 2020 23:56
10_Накладні ВЗП.pdf
07 грудня 2020 23:56
10_Лист-відгук ЛКПФ.pdf
07 грудня 2020 23:56
10_Договір ЛКПФ.pdf
07 грудня 2020 23:56
10_Договір ВЗП.pdf
07 грудня 2020 23:56
10_Аналогічні договори.pdf
07 грудня 2020 23:56
1_Пропозиція учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЄВРО СЕРВІС К”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЄВРО СЕРВІС К”
#37259121
Переможець 307 746,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 09:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЄВРО СЕРВІС К”
#37259121
307 746,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:03
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 16:23
ДУ_папір туалетний.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 16:23
Повідомлення про зміни_папір туалетний.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 16:23
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:12
19-20-891.pdf укладений
21 грудня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили внесення змін до Договору, що стосуються зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), у зв’язку з чим: 1. Пункт 3.3. Договору викладено у новій редакції: «Ціна Договору (сума, визначена у Договорі) становить (відповідно до специфікації – Додатку № 1) 231 050,00 грн без ПДВ, крім того ПДВ 46 210,00 грн, разом з ПДВ 277 260,00 грн»; 2. Додаток № 1 до Договору «Специфікація» викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 19/20-891
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 245 749,56
UAH (в тому числі ПДВ 40 958,26 UAH)