Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне - 30190000-7: папір МAESTRO Standart - 30197630-1; скоби для зшивання - 30197110-0; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, синя - 30197210-1; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, сіра - 30197210-1; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, червона - 30197210-1; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, помаранчева - 30197210-1; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, чорна - 30197210-1; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, зелена - 30197210-1; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, графіт - 30197210-1; штамп самонабірний TRODAT 4-ряд 4912 P4 - 30192153-8; штамп самонабірний TRODAT 5-ряд 4913 P4 - 30192153-8; штамп самонабірний TRODAT 3-ряд P4 - 30192153-8
Очікувана вартість
8 027,64 UAH
UA-2020-11-26-003828-b d140ef66a29f4ff1b264cd3dceb8e687
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Валентина Степанівна

+380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Контактна особа: Карпенко Валентина Степанівна
+380459452016
brovaru-ugkg@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


згідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне - 30190000-7: папір МAESTRO Standart - 30197630-1; скоби для зшивання - 30197110-0; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, синя - 30197210-1; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, сіра - 30197210-1; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, червона - 30197210-1; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, помаранчева - 30197210-1; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, чорна - 30197210-1; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, зелена - 30197210-1; папка реєстратор А-4 Есоnomix 70мм, графіт - 30197210-1; штамп самонабірний TRODAT 4-ряд 4912 P4 - 30192153-8; штамп самонабірний TRODAT 5-ряд 4913 P4 - 30192153-8; штамп самонабірний TRODAT 3-ряд P4 - 30192153-8
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, бульв. Незалежності,4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

26 листопада 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАПІРУС УНІВЕРСАЛ"
#40959684
Переможець 8 027,64
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 11:39

Документи

26 листопада 2020 11:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 11:43
Договір _212-20.pdf укладений
26 листопада 2020 11:41