Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти комп’ютерного обладнання та приладдя (INTEL G6500/DDR4 4Gb/SDD 120/Монітор Samsung S22F350F/клавіатура/мишка, прінтер EPSON L120 (C11CD76302)
Очікувана вартість
196 800,00 UAH
UA-2020-11-26-003530-c 5c087c67c68a43aeb5b798cb649eba2f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380965176087 znobox.v15@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43486963
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул. Горького, 4
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380965176087
znobox.v15@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 14:09
Очікувана вартість: 196 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 968,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


30230000-0 – Комп’ютерне обладнання – за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплекти
Комплекти комп’ютерного обладнання та приладдя (INTEL G6500/DDR4 4Gb/SDD 120/Монітор Samsung S22F350F/клавіатура/мишка, прінтер EPSON L120 (C11CD76302) - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання – за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44601, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Горького, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комплекти комп’ютерного обладнання та приладдя (INTEL G6500/DDR4 4Gb/SDD 120/Монітор Samsung S22F350F/клавіатура/мишка, прінтер EPSON L120 (C11CD76302) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 17:15
Додаток 5- Лист-згода на обробку персональних даних.docx
26 листопада 2020 17:15
Додаток 4. Проект договору.docx
26 листопада 2020 17:15
Додаток 3. Ст.17.docx
26 листопада 2020 17:15
Додаток 2.Технічні_ якісні та кількісні характеристики.docx
26 листопада 2020 17:15
Додаток 1. Цінова пропозиція.docx
26 листопада 2020 17:15
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 30 листопада 2020 23:20
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо вимог до технічних характеристик
Дата подання: 01 грудня 2020 11:56
Додатком 2 в Таблиці 1 "Кількісні характеристики до предмета закупівлі" міститься графа "Зображення предмета закупівлі". З документації Замовника про проведення закупівлі не зрозуміло, яка саме інформація має міститися в даній графі і в якому форматі. Зображення Предмета закупівлі - комплекти компютерного обладнання та приладдя ( у будь яких графічних форматах) не поміщаються до вказаної графи через несумісність просторових значень. Просимо розяснити яка саме інформація і у якому вигляді має міститися в Таблиці 1 "Кількісні характеристики до предмета закупівлі" Додатку 2
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-12-18-000002 • f0ffb3342b78435baa92464ff8ca250c
Автор звернення: Грибенюк Анастасія Ігорівна
Дата створення звернення: 2020-12-18 10:12
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації 26.11.2020 року в системі Прозорро оголошено публічну закупівлю за предметом Комплекти комп’ютерного обладнання та приладдя (INTEL G6500/DDR4 4Gb/SDD 120/Монітор Samsung S22F350F/клавіатура/мишка, прінтер EPSON L120 (C11CD76302) - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання – за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) на суму 196800 грн., номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-11-26-003530-c. Період уточнень до 02.12.2020 року. Абзацом 3 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. В ході проведення спрощеної закупівлі номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-11-26-003530-c на запитання , які були розміщені в системі Прозоро 30.11.2020 о 22 год. 30 хв. та 01.12.2020 року об 11 год. 56 хв. з приводу уточнення умов закупівлі не було надано відповідь та не розміщено її в системі Прозоро що є порушенням терміну визначеного у ст.14 ч.7 Закону. Пунктом 2 ч.17.ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. З огляду на викладене та неможливість усунення допущеного порушення, всупереч вимогам п.2.ч.17 ст. 14 Закону замовник - відділ освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації не виконав вимогу Закону та не відмінив закупівлю. Натомість, уповноважена особа на проведення закупівлі Козачук В.М. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.12.2020 року № 47/4 визначив переможця закупівлі UA-2020-11-26-003530-c – ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ_УКРАЇНА», а 10.12.2020 року о 10 год. 22 хв. в системі Прозорро розмістив повідомлення про намір укласти договір із переможцем. Таким чином, в діях посадових осіб, відповідальних за оголошення та здійснення закупівлі за предметом Комплекти комп’ютерного обладнання та приладдя (INTEL G6500/DDR4 4Gb/SDD 120/Монітор Samsung S22F350F/клавіатура/мишка, прінтер EPSON L120 (C11CD76302) - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання – за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) на суму 196800 грн., номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-11-26-003530-c містяться ознаки складу правопорушення, відповідальність за яке передбачена Статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення «Порушення законодавства про закупівлі».
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 189 996,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 170 724,24
UAH з ПДВ
164 818,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Грибенюк Анастасія Ігорівна 195 600,00
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 186 660,00
UAH з ПДВ
184 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Томчик Євгеній Вікторович 196 800,00
UAH з ПДВ
186 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 17:59
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:58
Паспорт Міщенко М.С..rar
03 грудня 2020 17:58
Лист Гарантія.pdf
03 грудня 2020 17:58
Досвід.rar
03 грудня 2020 17:58
Документи Компаком 2000.rar
03 грудня 2020 17:58
Вытяг 02.07 (1).zip
03 грудня 2020 17:58
Порівняльна Таблиця.pdf
03 грудня 2020 17:58
Лист Згода.pdf
03 грудня 2020 17:58
Лист Гарантія.pdf
03 грудня 2020 17:58
Лист Гарантія 5.pdf
03 грудня 2020 17:58
Лист Гарантія 4.pdf
03 грудня 2020 17:58
Лист Гарантія 3.pdf
03 грудня 2020 17:58
Лист Гарантія 2.pdf
03 грудня 2020 17:58
Додаток 3. Ст.17.pdf
03 грудня 2020 17:58
Гар талон.pdf
03 грудня 2020 17:58
propozitsiya_ 189996.00.pdf
03 грудня 2020 17:58
DOC001 (1).pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 20:38
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:29
34. Партнерство.pdf
03 грудня 2020 20:28
13. Проект договору.pdf
03 грудня 2020 20:28
13. Проект договору.pdf.p7s
03 грудня 2020 20:28
9. Виписка з ЄДР копія.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 12:04
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:57
Згода договiр.pdf
02 грудня 2020 11:57
Захист довкiлля.pdf
02 грудня 2020 11:57
Договір оренди.PDF
02 грудня 2020 11:57
Довiдка_обладнання_МТБ.pdf
02 грудня 2020 11:57
Довiдка субпiдрядники.pdf
02 грудня 2020 11:57
Довiдка про КВЕД.pdf
02 грудня 2020 11:57
Довiдка право пiдпису.pdf
02 грудня 2020 11:57
Довiдка аналогічні.pdf
02 грудня 2020 11:57
Гарантія СТ 17.pdf
02 грудня 2020 11:57
Гарантія санкції.pdf
02 грудня 2020 11:57
Гарантiя Товар.pdf
02 грудня 2020 11:57
Гарантiя сервіс ГО.pdf
02 грудня 2020 11:57
ВПВ_17_13.pdf
02 грудня 2020 11:57
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2020 11:57
ВПВ_17_12.pdf
02 грудня 2020 11:57
Торгова_марка BRAIN.pdf
02 грудня 2020 11:57
ВПВ_17_11.pdf
02 грудня 2020 11:57
ВПВ_17_10.pdf
02 грудня 2020 11:57
ВПВ_17_9.pdf
02 грудня 2020 11:57
ВПВ_17_8.pdf
02 грудня 2020 11:57
Свідоцтво ЄП.pdf
02 грудня 2020 11:56
ВПВ_17_7.pdf
02 грудня 2020 11:56
Проект договору.pdf
02 грудня 2020 11:56
ПК Висновок СЕС ТУ.pdf
02 грудня 2020 11:56
ВПВ_17_5.pdf
02 грудня 2020 11:56
ПК Brain Висновок СЕС.pdf
02 грудня 2020 11:56
ВПВ_17_4.pdf
02 грудня 2020 11:56
ВПВ_17_3.pdf
02 грудня 2020 11:56
Лист про ЕЦП.pdf
02 грудня 2020 11:56
ВПВ_17_2.pdf
02 грудня 2020 11:56
КОМЕЛ 9001 укр.pdf
02 грудня 2020 11:56
ВПВ_17_1.pdf
02 грудня 2020 11:56
Зображення.pdf
02 грудня 2020 11:56
ВПВ 2_17.pdf
02 грудня 2020 11:56
Згода ПД.pdf
02 грудня 2020 11:56
Висновок сєс Epson 2.pdf
02 грудня 2020 11:56
Вiдомостi про учасника.pdf
02 грудня 2020 11:56
Аналогічний БФП.pdf
02 грудня 2020 11:56
Vytyag EDR 1006955601.pdf
02 грудня 2020 11:56
PassportKode.pdf
02 грудня 2020 11:56
L1110_DoC.pdf
02 грудня 2020 11:56
ISO 14001_2015.pdf
02 грудня 2020 11:56
Dov Bank Rahunok.pdf
02 грудня 2020 11:56
Dov Bank Kredit.pdf
02 грудня 2020 11:56
Deklar 2019 5 ЄСВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП Грибенюк Анастасія Ігорівна

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ФОП Томчик Євгеній Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 160 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 10:09
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 164 818,80
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 10:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
164 818,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 14:17
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:53
Договір укладений
18 грудня 2020 14:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 164 818,80
UAH (в тому числі ПДВ 27 469,80 UAH)