Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання. (Послуги з прибирання будівель і миття вікон. Послуги з прибирання офісних приміщень. Послуги з очищення урн для сміття). Код ДК 021:2015-90910000-9
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2020-11-26-001016-b 3338967fa5b04e5ca4197ec3c2c116c7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Томків

+380382755005 tomkivomy@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Хмельницьке обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09315357
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, 46
Контактна особа: Олександр Томків
+380382755005
tomkivomy@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 15:43
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 послуга
Послуги з прибирання. (Послуги з прибирання будівель і миття вікон. Послуги з прибирання офісних приміщень.
Послуги з очищення урн для сміття). Код ДК 021:2015-90910000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за договором проводяться протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг щомісячно. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по роботі відділень у вихідні дні. Уточнення по кількості співробітників.
Дата подання: 27 листопада 2020 16:16
Дата відповіді: 27 листопада 2020 16:23
Добрий день! 1.В тендерній документації вказано, що «всі послуги щодо прибирання приміщень повинні здійснюватися в часи роботи відділень банку, прилеглої території – до початку роботи відділень банку та впродовж робочого часу». Дайте будь-ласка перелік відділень, які працюють у суботу? 2. Для підрахунку кількості туалетного паперу та рідкого мила просимо надати інформацію про кількість співробітників банку, які працюють на відділеннях Хмельницького обласного управління АТ«Ощадбанк». Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, у всіх відділенях шестиденний робочий тиждень.
витратні матеріали (туалетний папір, рідке мило)
Дата подання: 30 листопада 2020 18:16
Дата відповіді: 01 грудня 2020 18:05
Добрий день! Для підрахунку кількості туалетного паперу та рідкого мила просимо надати інформацію про кількість співробітників банку, які працюють на відділеннях Хмельницького обласного управління АТ«Ощадбанк». Дякую.
Відповідь: добрий вечір! Середня кількість працівників на зазначених об'єктах 320 осіб, також потрібно враховувати відвідування клієнтів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Піцик Роман Васильович 1 498 987,21
UAH з ПДВ
1 498 987,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" 1 628 698,00
UAH з ПДВ
1 628 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 13:50
відомість про досвід
16 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:52
цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2020 13:52
Технічне завдання.pdf
16 грудня 2020 13:52
по пункту 14_1.pdf
16 грудня 2020 13:52
паспорт.pdf
16 грудня 2020 13:52
захист довкілля.pdf
16 грудня 2020 13:52
довідка про рахунок.pdf
16 грудня 2020 13:52
довідка по обладнанню.pdf
16 грудня 2020 13:52
Довідка НАЗК.pdf
16 грудня 2020 13:52
декларація 2019.pdf
16 грудня 2020 13:52
витяг з податкової.pdf
16 грудня 2020 13:52
виписка про рестер ФОП.pdf
16 грудня 2020 13:52
акт Тернопіль ТРК.pdf

Публічні документи

12 грудня 2020 14:22
Цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2020 14:22
Лист згода на обробку.pdf
12 грудня 2020 14:22
Довідка не банкрот.pdf
12 грудня 2020 14:22
Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2020 14:22
Відгук ДФС Чернігів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Піцик Роман Васильович

ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Піцик Роман Васильович
#2792605311
Переможець 1 498 987,21
UAH з ПДВ
19 січня 2021 16:45

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2021 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Піцик Роман Васильович
#2792605311
1 498 987,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод_договір_прибирання_29-12-2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:37
Дод_Договір_прибирання_2021-2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 10:34
Дод_Договір_Піцик_02_2021.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 11:55
Договір_прибирання_2021.pdf укладений
01 лютого 2021 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в Додатках №1, №2, №3 по тексту дату «29 лютого 2021 року» змінити на «29 січня 2021 року».
Номер договору про закупівлю: ПП-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна вартості предмету закупівлі до 1494837,32 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: ПП-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку надання послуг з прибирання по 31.01.2022р включно
Номер договору про закупівлю: ПП-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML