Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

строкове платне користування офісними меблями для тимчасової організації робочих місць працівників Мінстратегпрому
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2020-11-26-000078-b 5f509bd526ca4b928f526c7955ba5915
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БУДЧЕНКО Віталій

+380975705178 minstrategprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ СТРАТЕГІЧНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43733545
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО МИХАЙЛА, будинок 12, корпус 2
Контактна особа: БУДЧЕНКО Віталій
+380975705178
minstrategprom@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги


Оренда столів письмових для тимчасової організації робочих місць працівників Мінстратегпрому. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики: габаритні розміри 1400*700*740 мм, матеріал – ламінована ДСП, крайка ПВХ 2/0,5мм, колір – Дуб Сонома, кількість – 60 штук. Комплектація – стіл письмовий – 1 шт, паспорт – 1 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
Ціна за одиницю: 800UAH з ПДВ
оренда столів письмових
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Орендарем шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту наданих послуг. Акт наданих послуг складається Орендодавцем та надається Орендарю в кількості двох оригінальних примірників. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Орендарем призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. При здійсненні оплати вартості наданих Послуг Орендар обов'язково повинен вказувати у платіжному дорученні найменування Послуг, номер та дату підписаного Сторонами акту наданих послуг, номер та дату Договору. Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до надходження бюджетних коштів. Орендар бере бюджетні зобов’язання за Договором та проводить видатки тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

26 листопада 2020 02:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДПОСТАЧ"
#32339982
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 03:07

Документи

26 листопада 2020 03:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 03:10
Договір про закупівлю укладений
26 листопада 2020 03:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
оренда столів письмових 60 шт 800,00
UAH з ПДВ