Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 14220000-9 Глина та каолін (Глина косметична)
Очікувана вартість
600,00 UAH
UA-2020-11-25-014170-c 936960d73cf44f51b3da32d30199414a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Біленко

+380673752492 pub_zakupivly2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА»
Код ЄДРПОУ: 20286056
Місцезнаходження: 51909, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СІЧЕСЛАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 18
Контактна особа: Олександр Біленко
+380673752492
pub_zakupivly2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14220000-9: Глина та каолін


Постачальник повинен поставити (передати) покупцю товар, який відповідає нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України; товар повинен бути належним чином зареєстрований в Україні; постачальник зобов’язаний відпускати товар в упаковці, яка б забезпечувала належний захист від пошкоджень при транспортуванні та тривалому зберіганні; поставка товару здійснюється до кімнати зберігання лікувального закладу, згідно заявок покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Глина косметична «Біла», 60г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янська, вул. Січеславський шлях, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14220000-9 — Глина та каолін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

25 листопада 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:28
Звіт про укладений договір.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕНТАУМ"
#31806976
Переможець 600,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 16:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 20:33
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 08:53
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
31 березня 2021 08:52
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 08:51
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
31 березня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 22:04
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
04 січня 2021 22:01
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:40
Договір.PDF укладений
25 листопада 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 11-22/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 11-22/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 11-22/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 100,00 UAH)