Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (борошно вищого ґатунку, крупа гречана, крупа манна, крупа вівсяна , крупа перлова, крупа пшенична, рис, пшоно, крупа кукурудзяна , крупа ячмінна)
Очікувана вартість
107 895,00 UAH
UA-2020-11-25-012639-c e29eb9448e014b93ab4c2f4949820927
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Моторна

+380957963029 imotornaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40737491
Місцезнаходження: 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець , вул. Незалежності,80
Контактна особа: Ірина Моторна
+380957963029
imotornaya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 14:01
Очікувана вартість: 107 895,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 539,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова
Місцезнаходження замовника -27200, Кіровоградська обл., місто Бобринець, вул. Незалежності, будинок 80.
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Потреба на 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3400 кілограми
Борошно вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне
635 кілограми
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
165 кілограми
Крупа манна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
250 кілограми
Крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613100-9 — Вівсяна крупа
40 кілограми
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
440 кілограми
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
674 кілограми
Рис шліфований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15614000-5 — Рис оброблений
320 кілограми
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
50 кілограми
Крупа кукурудзяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
515 кілограми
Крупа ячмінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 15:40
Оголошення спрощена борошно та крупи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне
Дата подання: 25 листопада 2020 20:11
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:49
2) Наказом Національного органу стандартизації № 340 від 31 жовтня 2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» з 01 грудня 2019 року набрав чинності ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу». Цим же Наказом з 01 липня 2021 року скасовується чинність ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга». Чому саме вимагається надання сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) системи менеджменту управління безпечності харчових продуктів, якій буде діяти всього пів року? Прошу дати роз’яснення. А що робити операторам ринку, які впровадили та застосовують постійно діючі процедури, засновані на принципах системи НАССР, та отримали сертифікат згідно стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу»? Прошу внести зміни до тендерної документації стосовно надання сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) або сертифікату ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу». ВІДПОВІДЬ 2. Ваше зауваження прийнято до уваги, та будуть внесені зміни. 3) Відповідно до Додатку 1 до ТД «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону»: Учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення). Відповідно до пп. 2 ч. 1 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 року « Обов’язки операторів ринку» Оператори ринку зобов’язані: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. До 20 вересня 2019 року НАССР повинні були ввести в дію ВСІ ОПЕРАТОРИ РИНКУ. Надання Тому прошу виключити речення про надання листа-пояснення щодо відсутності сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга як таке, яке не відповідає діючому законодавству. ВІДПОВІДЬ 3. Ваше зауваження прийнято до уваги, та будуть внесені зміни. ПРОСИМО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
В даному зверненні Ви помилилися.
1) В даній спрощеній закупівлі Замовник просить надати документи ДОДАТОК 3 «документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005) або сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь – якої організації в харчовому ланцюзі).
2) ВІДПОВІДНО ДО ВАШОЇ ВИМОГИ ПРИБРАТИ РЕЧЕННЯ : «Тому прошу виключити речення про надання листа-пояснення щодо відсутності сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга як таке, яке не відповідає діючому законодавству» ПОВІДОМЛЯЮ: Що дане речення в цій закупівлі відсутне. Також Додатком 1 в даній спрощеній закупівлі є «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікація та вимоги до предмета закупівлі)», а не Додаток 1 до ТД «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону».
щодо сертифікаціі
Дата подання: 25 листопада 2020 20:11
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:48
Статтею 23 пунктом 5 передбачено 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Просимо Вас внести зміни щодо підтвердження сфери акредитації компетентного органу який видав вище зазначені документи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Згідно ч. 5-6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник МОЖЕ вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги Замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Тобто обов’язку вимагати конкретні документи Замовник не має.
В нашій ТД Додаток 3 передбачено: «Товар що поставляється в порядку та на умовах Договору, повинно відповідати технічним умовам документації, а також вимогам чинних нормативних правових актів та нормативних документів щодо показників якості та безпеки харчових продуктів тваринного походження, упаковки, маркування, транспортування, зберігання» що не є перешкодою для надання учасником документів, що підтверджують відповідність пропонованих товарів заявленим технічним характеристикам, при цьому посилання на таку можливість саме в тендерній документації Закон не вимагає.
щодо тд
Дата подання: 29 листопада 2020 22:07
Дата відповіді: 30 листопада 2020 14:50
Шановний Замовнику! Тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте враховуючи ,що зміни в тендерній документації були внесені після вимоги внесення змін до тендерної документації до інших процедурр закупівлі, які оголошувались раніше . І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Також Законом України №77 І «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено обов’язковість розроблення,введення в дію та застосування постійно діючих процедур,що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Відповідно до статті 20 Закону України №771 оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють. Враховуючи вищезазначене, оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в діють та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Слід зазначити , що згідно зі ст. 22 ЗУ №771 сертифікація постійно діючих процедур системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках , не є обов’язковою .Законодавством прописана лише вимога щодо запровадження НАССР на підприємстві, але немає вимоги щодо отримання сертифікату НАССР. На цьому наголошує Департамент безпечності харчових продуктів т а ветеринарної медицини. Ці настанови розроблені відпозідво до ст. 33 ЗаконуУкраїни №771 від 22.07.2014 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України в ід 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо впровадження та застосування постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР .Обовязкова сертифікація законодавством не вимагається. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі відповідно до Закону, а не до вимог учасників, інтереси яких ви відкрито лобіюєте!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1. В оголошенні спрощеної закупівлі Додаток №1 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікація та вимоги до предмета закупівлі ) вимагається «ДОКУМЕНТИ, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАПРИКЛАД, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005) або сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь – якої організації в харчовому ланцюзі).» Наголошуємо ОБОВ»ЯЗКУ надавати саме сертифікат ІSO наше оголошення про спрощену закупівлю НЕ ВИМАГАЄ. Прошу вимоги читати уважно. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Статтею 64 цього Закону передбачено відповідальність за невиконання обов'язку щодо впровадження на потужностях постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) та тягне за собою накладення штрафу:
- для юридичних осіб - у розмірі від тридцяти до сімдесяти п'яти мінімальних заробітних плат;
- для фізичних осіб - підприємців - у розмірі від трьох до п'ятнадцяти мінімальних заробітних плат та зупинення роботи потужності.
Тому всі Учасники повинні належним чином підтвердити впровадження системи НАССР, оскільки продукти харчування закуповуються для навчальних закладів.
2. Звинувачення що у Замовника є заздалегідь визначений переможець є категорично БЕЗПІДСТАВНИМИ, наголошуємо, що згідно Згідно ст. 68 Конституції України, кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Праву на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань кореспондує обов’язок не поширювати про особу недостовірну інформацію та таку, що принижує її гідність, честь чи ділову репутацію, тож просимо не поширювати недостовірну інформацію. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності. Конституцією України кожному гарантується СУДОВИЙ ЗАХИСТ права спростовувати недостовірну інформацію та права вимагати вилучення будь-якої інформації, а також право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої збиранням, зберіганням, використанням та поширенням такої недостовірної інформації.
3. Ви посилаєтесь на ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Наголошую що дана стаття регламентує проведення відкритих торгів, наша закупівля СПРОЩЕНА та регламентується статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно роз’яснення Лист МЕРТУ 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 р щодо проведення спрощених закупівель:
● Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) не передбачає: розроблення та затвердження замовником тендерної документації, проте вимоги до предмета закупівлі, визначені• замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель; встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у• закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників; встановлення замовником строку дії пропозицій учасників.
● Вимоги до предмета закупівлі МОЖУТЬ містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
● В оголошенні може зазначатися інша інформація.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гребенюк О.О. 97 393,00
UAH з ПДВ
84 323,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 96 628,00
UAH з ПДВ
86 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 01:32
Електронний підпис
10 грудня 2020 01:30
крупи.rar

Публічні документи

10 грудня 2020 09:17
Електронний підпис
10 грудня 2020 09:16
скани мед книжки.pdf
10 грудня 2020 09:16
Сертифікат ISO.pdf
10 грудня 2020 09:16
реєстрація потужності.pdf
10 грудня 2020 09:16
Рахунок Сокуренко (1).pdf
10 грудня 2020 09:16
паспорт код.pdf
10 грудня 2020 09:16
копії мед кижки.pdf
10 грудня 2020 09:16
довідки загальні.pdf
10 грудня 2020 09:16
дезинфекція акти.pdf
10 грудня 2020 09:16
гарантія темп режим.pdf
10 грудня 2020 09:16
гарантія зберігання.pdf
10 грудня 2020 09:16
гарантія довкілля.pdf
10 грудня 2020 09:16
гарантійні листи.pdf
10 грудня 2020 09:16
витяг з єдр.pdf
10 грудня 2020 09:16
якісні крупи.pdf
10 грудня 2020 09:16
технічні вимоги.pdf
10 грудня 2020 09:16
проект договору крупи.pdf
10 грудня 2020 09:16
перелік закладів.pdf
10 грудня 2020 09:16
опис товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гребенюк О.О.

ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гребенюк О.О.
#3259515082
Переможець 84 323,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 16:40

Документи

14 грудня 2020 16:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гребенюк О.О.
#3259515082
84 323,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2020 16:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:21
Додаткова угода № 3 від 30.12.2021 року до договору 407-20 Гребенюк борошно та крупи.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:18
Додаткова угода № 2 Гребенюк крупи та борошно 2.jpg зміни до договору
21 грудня 2021 14:18
Додаткова угода № 2 Гребенюк крупи та борошно 1.jpg зміни до договору
21 грудня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 16:04
ДУ № 1 від 20.01.2021р Гребенюк борошно.jpg зміни до договору
20 січня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:25
Договір № 407-20 від 29.12.2020 року борошно та крупи.pdf укладений
29 грудня 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною назви та рахунків існує необхідність внести в договір зміни в частині зміни реквізитів
Номер договору про закупівлю: 407-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 407-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення договору у відповідність до фактичних кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 407-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 65 231,64
UAH