Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти
Очікувана вартість
1 450 265,00 UAH
UA-2020-11-25-011825-c a88c6f7dcc5b41afb0b49d84ea4647ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 14:59
Очікувана вартість: 1 450 265,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 кг
ДК 021:2015: 15131130-5 ковбаса варена вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, згідно дислокації закладів дошкільної освіти Московського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
4400 кг
ДК 021:2015: 15131120-2 сосиски вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, згідно дислокації закладів дошкільної освіти Московського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
500 кг
ДК 021:2015: 15131000-5 яловичина тушкована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, згідно дислокації закладів дошкільної освіти Московського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування, Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Постачальником. Місцезнаходження замовника. 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Вид закупівлі: для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: Ціна 100 %. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 09:18
Перелік змін до М_ясопродукти 2021 р.rtf
04 грудня 2020 09:18
ТД М_ЯСОПРОДУКТИ зі змінами 2020.doc
25 листопада 2020 17:05
ТД М_ЯСОПРОДУКТИ 2020.doc
25 листопада 2020 15:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ М_ЯСОПРОДУКТИ 2020.doc
25 листопада 2020 15:17
ОГОЛОШЕННЯ М_ЯСОПРОДУКТИ.docx
04 грудня 2020 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 09:18
Перелік змін до М_ясопродукти 2021 р.rtf
04 грудня 2020 09:18
ТД М_ЯСОПРОДУКТИ зі змінами 2020.doc
25 листопада 2020 17:05
ТД М_ЯСОПРОДУКТИ 2020.doc
25 листопада 2020 16:30
ТД М_ЯСОПРОДУКТИ 2020.doc
25 листопада 2020 15:17
ТД М_ЯСОПРОДУКТИ 2020.doc
25 листопада 2020 15:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ М_ЯСОПРОДУКТИ 2020.doc
25 листопада 2020 15:17
ОГОЛОШЕННЯ М_ЯСОПРОДУКТИ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА 1 450 240,00
UAH з ПДВ
1 450 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САРЕЦЯН СЕРГІЙ ВАЧАГАНОВИЧ 1 450 265,00
UAH з ПДВ
1 450 265,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 08:43
ст.17 переможця.pdf
23 грудня 2020 08:43
МВС переможця.pdf
09 грудня 2020 12:01
Пропозиція.pdf
09 грудня 2020 12:01
Звіт 1ДФ 3кв 2020.pdf
09 грудня 2020 12:01
Додатки 1-10 та довідки.pdf
09 грудня 2020 12:01
Договори Учасника.pdf

Публічні документи

06 грудня 2020 11:05
повідомлення Сарецян.pdf
06 грудня 2020 11:05
печатка.pdf
06 грудня 2020 11:05
пдв.pdf
06 грудня 2020 11:05
додаток.pdf
06 грудня 2020 11:05
додат.pdf
06 грудня 2020 11:05
дов підпис.pdf
06 грудня 2020 11:05
витяг Сарецян.pdf
06 грудня 2020 11:05
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САРЕЦЯН СЕРГІЙ ВАЧАГАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
#3049222845
Переможець 1 450 240,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 13:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
#3049222845
1 450 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 12:10
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 15:43
Додаткова угода 3 М_ясопродукти.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 10:02
Допугода _ 2 М_ясопродукти.pdf зміни до договору
27 липня 2021 10:01
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:59
ДУ _ 1 м_ясопродукти(реквізити).pdf зміни до договору
19 січня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:21
Договір _ 429 М_ясопродукти.pdf укладений
31 грудня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.1. ДОГОВОРУ, за взаємною згодою сторін, внести зміни в преамбулу договору та до розділу ХІІІ договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» в частині «Постачальник» і викласти їх в наступній редакції: 1.1 Преамбула: «Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради в особі начальника Гресь Оксани Володимирівни, що діє на підставі Положення (далі - Замовник), з однієї сторони, і фізична особа-підприємець Мельник Юлія Анатоліївна, що діє на підставі Виписки (Витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-підприємців та громадських формувань (далі – Постачальник) з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір):» 1.2 розділ ХІІІ Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: «Замовник» - Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради, Код ЄДРПОУ 02146334 61146, м. Харків, вул. Валентинівська,буд. 27-Г, тел.(факс) (057)725-15-60, р/р UA068201720344220014000025610, р/р UA228201720344211014200025610, ДКСУ, м. Київ, МФО 820172.».
Номер договору про закупівлю: 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з пунктами 11.1, 11.2 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до пунктів 1.2, 3.1, додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги): ковбаса варена вищого ґатунку (ДК 021: 2015: 15131130-5); сосиски вищого ґатунку (ДК 021: 2015: 15131120-2); яловичина тушкована (ДК 021: 2015: 15131000-5), (ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти). Кількість товарів за цим Договором: - ковбаса варена в/г – 4400 кг; - сосиски в/г – 4400 кг.; - яловичина тушкована – 239,4 кг. Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків 3.1. Ціна цього Договору становить 1 412 974,20 грн. (один мільйон чотириста дванадцять тисяч дев’ятсот сімдесят чотири гривні 20 коп.), без ПДВ грн.
Номер договору про закупівлю: 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з пунктами 11.1, 11.2 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до пунктів 1.2, 3.1, додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги): ковбаса варена вищого ґатунку (ДК 021: 2015: 15131130-5); сосиски вищого ґатунку (ДК 021: 2015: 15131120-2); яловичина тушкована (ДК 021: 2015: 15131000-5), (ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти). Кількість товарів за цим Договором: - ковбаса варена в/г – 4 398,908 кг; - сосиски в/г – 4400 кг.; - яловичина тушкована – 239,4 кг. Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків 3.1. Ціна цього Договору становить 1 412 791,53 грн. (один мільйон чотириста дванадцять тисяч сімсот дев’яносто одна гривня 53 коп.), без ПДВ грн.
Номер договору про закупівлю: 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 412 791,52
UAH