Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво громадської вбиральні на території об'єкту «Візит — Центр» Садиба Бантиша» регіонального ландшафтного парку «Краматорський» по вул. Самаркандська 78 м. Краматорська
Очікувана вартість
1 631 362,00 UAH
UA-2020-11-25-010178-c f498452ba02f41b494ad2da7c1ce8300
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Курячий

+380626452374 kramlpark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний ландшафтний парк "Краматорський"
Код ЄДРПОУ: 32934901
Вебсайт: http://kramlandpark.at.ua/
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 30, оф. 16
Контактна особа: Костянтин Курячий
+380626452374
kramlpark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 13:53
Очікувана вартість: 1 631 362,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 156,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівництво громадської вбиральні на території об'єкту «Візит — Центр» Садиба Бантиша» регіонального ландшафтного парку «Краматорський» по вул. Самаркандська 78 м. Краматорська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво громадської вбиральні на території об'єкту «Візит — Центр» Садиба Бантиша» регіонального ландшафтного парку «Краматорський» по вул. Самаркандська 78 м. Краматорська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Самаркандська 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020  —  30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 12:18
зміна тд.pdf
01 грудня 2020 12:18
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc
25 листопада 2020 14:32
Оголошення про закупівлю.doc
25 листопада 2020 14:29
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rtf
25 листопада 2020 14:29
Проект договору.doc
01 грудня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 12:18
зміна тд.pdf
01 грудня 2020 12:18
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc
25 листопада 2020 14:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc
25 листопада 2020 14:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc
25 листопада 2020 14:32
Оголошення про закупівлю.doc
25 листопада 2020 14:29
Оголошення про закупівлю.doc
25 листопада 2020 14:29
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rtf
25 листопада 2020 14:29
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАМЕЛІТБУД" 1 604 745,53
UAH з ПДВ
1 596 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" 1 629 622,35
UAH з ПДВ
1 604 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» 1 630 852,89
UAH з ПДВ
1 630 852,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 15:54
Електронний підпис
18 грудня 2020 15:52
IMG_0005.pdf
18 грудня 2020 15:52
IMG_0004.pdf
18 грудня 2020 15:51
IMG_0003.pdf
18 грудня 2020 15:51
IMG_0002.pdf
11 грудня 2020 11:29
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:28
17.Лист-згода директор.pdf
11 грудня 2020 11:28
10.Кошторис.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:28
10.Кошторис.pdf
11 грудня 2020 11:28
9.Договорна ціна.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:28
9.Договорна ціна.pdf
11 грудня 2020 11:28
8.Цінова пропозиція.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:28
8.Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2020 11:28
7.Рішення засновника.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:28
7.Рішення засновника.pdf
11 грудня 2020 11:28
6.Наказ директор.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:28
6.Наказ директор.pdf
11 грудня 2020 11:28
5.Ліцензія копія.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:28
5.Ліцензія копія.pdf
11 грудня 2020 11:28
3.Довідка Банк.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:28
3.Довідка Банк.pdf
11 грудня 2020 11:28
2.Витяг ПДВ.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:28
2.Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2020 11:28
1.Статут Крамелитбуд.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:28
1.Статут Крамелитбуд.pdf

Публічні документи

21 січня 2021 09:38
Електронний підпис
05 січня 2021 11:53
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:37
28 Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2020 16:37
17 Проект договору.pdf
10 грудня 2020 16:37
9_0 Ліцензія.PDF
10 грудня 2020 16:37
5_1 Виписка з протоколу.PDF
10 грудня 2020 16:37
3 Статут з Описом.pdf
10 грудня 2020 16:37
0 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 20:31
Електронний підпис
10 грудня 2020 20:30
Сертифікати.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАМЕЛІТБУД"

ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРАМЕЛІТБУД"
#43064125
Рішення скасоване 1 596 588,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 13:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 15:58
ТОВ "КРАМЕЛІТБУД"
#43064125
Відхилено 1 596 588,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 13:24
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Переможець 1 604 740,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2021 12:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

1) Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації у складі тендерної пропозиції вимагається надання документів у наступному вигляді: Документи не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються Учасником в Системі. Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами, без зазначення ID закупівлі, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, Замовник може прийняти рішення про відхилення (дискваліфікацію) такого Учасника. Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» у складі тендерної пропозиції надав документи сформовані не у відповідності з вимогами без зазначення ID закупівлі. 2) Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації у складі тендерної пропозиції вимагається надання : Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» у складі тендерної пропозиції надав Кошторисну документацію без підпису усіх сторінок, а також немає підпису хто склав/перевірив Кошторисну документацію. 3) Відповідно до вимог пункту 2 Розділу І. Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції вимагається надання: Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання будівельних робіт, а саме будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційновідновлювальні та пусконалагоджувані роботи, об’єктом будівництва яких є будинки та будівлі що виконані за бюджетні кошти. Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» надав у якості аналогічних договорів наступні договори, які не відповідають вимогам тендерної документації: - Договір підряду №7 від 17.10.2019р. на виконання робіт : «Будівництво водопроводу для підключення ВСП КЗОЗ «Обласний клінічний протитуберкульозний диспансер м. Слов’янська» до центральної системи водопостачання, розташованого за адресою: смт. Райгородок, вул. Ювілейна, 2г» - Договір про закупівлю №58а від 12.05.2020р. на виконання робіт : Послуги з поточного ремонту огородження набережної м. Святогірськ. ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» Надані у складі тендерної пропозиції договори не є договорами об’єктів будівництва, яких є будинки та будівлі. 4) Відповідно до пункту 1 Розділу І. Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції вимагається надання : Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання. Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» не зазначив інформацію щодо терміну використання у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №236 від 08.12.2020р. 5) Відповідно до пункту 2 Додатку 3 Тендерної документації «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» у складі тендерної пропозиції вимагається надання: гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» надав Гарантійний лист №240 від 08.12.2020р., в якому зазначив саме Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-25-010178-c, а не посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-25-010178-c. 6) Відповідно до вимог Додаток 7 до тендерної документації «Форма Листа-згоди на обробку персональних даних учасника» у складі тендерної пропозиції вимагається надання: *(для учасників фізичних осіб, в т.ч. фізичних осіб-підприємців та посадової особи або представника учасника закупівлі юридичної особи, уповноважених підписувати документи пропозиції, та працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору) Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» не надав Листи-згоди на обробку персональних даних на працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору у своїй тендерній пропозиції. 7) Відповідно до вимог пункту 2 «Інша інформація» Розділу V. Оцінка тендерних пропозицій у складі тендерної пропозиції вимагається надання: Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, підтвердження даного пункту має міститися у складі пропозиції. Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» не надав підтвердження даного пункту у складі своєї тедерної пропозиції. 8) Відповідно до вимог пункту 8 Умови оплати Розділу I. Загальні положення у складі тендерної пропозиції вимагається надання: Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника з відтермінуванням оплати до 20 банківських днів з дати виконання робіт, про що учасник надає згоду у складі пропозиції. Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» не надав згоду даного пункту у складі своєї тедерної пропозиції. 9) Відповідно до вимог пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції вимагається надання: Якщо учасник допустив арифметичну (технічну) помилку в ціні тендерної пропозиції (за одиницю, в підсумковій ціні), його тендерна пропозиція відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації з чим учасник має погодитись у складі пропозиції. Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» не надав згоду даного пункту у складі своєї тедерної пропозиції. 10) Відповідно до вимог пункту 4 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції вимагається надання: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, про що учасник надає гарантійний лист. Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» не надав гарантійний лист щодо даного пункту у складі своєї тедерної пропозиції. 11) Відповідно до вимог пункту ІІ. ІНША ІНФОРМАЦІЯ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Розділу 1 Інші документи від Учасника: Учасник повинен надати наступні документи: - протокол погодження договірної ціни; - договірна ціна; - календарний графік виконання робіт; - план фінансування; - титул будови Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» надав титул будови, що не відповідає постанові КМУ від 7 травня 2008 р №436, понад цього наданий титул будови не заповнено певним чином, строки виконання робіт не співпадають з вимогами Замовника. У складі тендерної пропозиції учасника торгів було надано проект договору підряду невід’ємними додатками до якого є Додаток 1- протокол погодження договірної ціни; Додаток 2 - договірна ціна; Додаток 3 - календарний графік виконання робіт; Додаток 4 - план фінансування; Додаток 5 - титул будови Але 1 додатком учасник надав протокол узгодження договірної ціни, такожж 1 додаток-календарний графік виконання робіт, 2 та 3 додатки-відсутні у документі «18. Проект Договору з додатками» 12) Згідно Додатку 3 до тендерної документації п. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасникам має в період уточнень обстежити об’єкт, на якому будуть виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника. У Складі тендерної пропозиції учасником було надано лист-пояснення, про те, що ТД було змінено, проте вимога щодо огляду об`єкту зазначена у всіх варіантах тендерної документації замовника. 13) У формі Цінової пропозиції, що надано учасником зазначено наступне: «Ми, ТОВ «Крамелітбуд», надаємо свою пропозицію для підписання договору за результатами аукціону на закупівлю послуг «Будівництво громадської вбиральні на території об'єкту «Візит — Центр» Садиба Бантиша» регіонального ландшафтного парку «Краматорський» по вул. Самаркандська 78 м. Краматорська»., що не співпадає з предметом закупівлі.

Документи

24 грудня 2020 13:24
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:22
IMG_0001.pdf
24 грудня 2020 13:22
IMG_0002.pdf
24 грудня 2020 13:22
IMG_0004.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно п 12. Договору. : Невід'ємною частиною цього Договору є: Додаток № 1 – протокол погодження договірної ціни .; Додаток № 2 – договірна ціна; Додаток № 3 – календарний графік виконання робіт; Додаток № 4 – план фінансування. Додаток № 5 - титул будови. У складі документів,що було надано учасником закупівлі відсутній протокол погодження договірної ціни. У календарному графіку виконання робіт відсутній стовбчик з суммами, що будуть витрачені за кожним найменуванням робіт.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
1 604 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 13:49
IMG_0001.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 15:41
IMG_0001.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 09:24
IMG_0001.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 15:47
IMG_0001.pdf зміни до договору
12 березня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:03
Укладений договыр.pdf укладений
01 лютого 2021 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При підписанні договору підряду виявлені невідповідності вимогам чинного законодавства, та невідповідність посилання на пункти договору.
Номер договору про закупівлю: 01/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 01/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проєктно-кошторисної документації Сторони погодилися змінити і доповнити Договір підряду №01/21 від 01.02.2021 року та змінити п. 1.1 Договору та викласти його у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 01/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 01/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 604 740,00
UAH (в тому числі ПДВ 267 456,66 UAH)