Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілю
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2020-11-25-008876-c 41c0a5bca02b44a4bdf2f8f25a5eff2b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Савічева

+380677862241 sava9210@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 40477150
Місцезнаходження: 65012, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. КАНАТНА, буд. 83
Контактна особа: Тетяна Савічева
+380677862241
sava9210@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Спаська, 42а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником здійснюється за фактично надані Виконавцем Послуги на підставі Рахунку – фактури та підписаних Сторонами Актів надання послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами зазначених Актів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 13:48
ПРОЄКТ_ДОГОВІР.doc
25 листопада 2020 13:48
пропозиція.doc
25 листопада 2020 13:48
кваліфікація.rtf
25 листопада 2020 13:48
Технічні вимоги.doc
25 листопада 2020 13:48
Оголошення про проведення закупівлі.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 27 листопада 2020 17:11
Дата відповіді: 30 листопада 2020 09:41
Відповідно до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник зазначає наступне: «Якщо за результатами розгляду пропозиції нас буде визначено переможцем, ми беремо на себе зобов'язання у строк не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю підписати Договір між Замовником та Переможцем та подати Замовнику документи (за адресою: 65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83), згідно Додатку до документації». Просимо пояснити згідно якого Додатку та які саме документи потрібно буде надати Замовнику Переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно оголошення про проведення закупівлі, Переможець повинен надати документи, що підтверджують відповідність вимогам до учасників та копію статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю.
В реченні Додатку 3 «Пропозиція»: «Якщо за результатами розгляду пропозиції нас буде визначено переможцем, ми беремо на себе зобов'язання у строк не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю підписати Договір між Замовником та Переможцем та подати Замовнику документи (за адресою: 65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83), згідно Додатку до документації.» передбачено надання вищевказаних документів та документів згідно Додатку 2.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕГРОВ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ 17 970,00
UAH з ПДВ
17 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕГРОВ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕГРОВ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ
#2884808111
Переможець 17 970,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 12:20

Документи

04 грудня 2020 12:20
Електронний підпис
04 грудня 2020 12:17
Протокол_7.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕГРОВ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ
#2884808111
17 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 12:20
Електронний підпис
04 грудня 2020 12:17
Протокол_7.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:40
Негров Дод.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:37
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 11:54
Договір 115.PDF укладений
15 грудня 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Викласти пункт 2.2. Договору в наступній редакції: «Місце надання Виконавцем Послуг Замовнику є: м. Миколаїв, вул. Спаська,42а.». 2. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 970,00
UAH