Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісло офісне
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2020-11-25-008022-c 8a0adb4d1df34e24b0713e7ee3b4bcc7
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гапій Олександр

380969068586 Oleksandr.1311@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 40918711
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Гапій Олександр
380969068586
Oleksandr.1311@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 08:00
Очікувана вартість: 10 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів, з дати підписання акту приймання-передачі Товару, видаткової накладної, та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. У разі поставки Товару партіями (поетапно) розрахунки за кожну партію проводяться у тому ж порядку. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Товар здійснювати протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 13:17
Оголошення, документація, проект договору на публікацію..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІ ЕФ ДЖИ" 10 500,00
UAH з ПДВ
10 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 16:13
ВИПИСКА09072020 (1).pdf
04 грудня 2020 16:13
НаказДиректор.pdf
04 грудня 2020 16:13
Статут.pdf
04 грудня 2020 16:13
ПДВ BFG.pdf
04 грудня 2020 16:13
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 16:13
Відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІ ЕФ ДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІ ЕФ ДЖИ"
#43700881
Відхилено 10 500,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:18

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій