Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини системи охолодження серверної (компресор, конденсатор, клапан, інше) з супутніми послугами
Parts of the server cooling system (compressor, capacitor, valve, etc.) with related services
Очікувана вартість
123 000,00 UAH
UA-2020-11-25-007826-c 56504846bd384cf7ad4c9f029a8352cc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анісіфорова Світлана

+380504110057
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Анісіфорова Світлана
+380504110057,+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Anisiforova Svitlana
+380504110057
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi kyivskoi miskoi dyrektsii
National ID: 01189979
Contact point: Anisiforova Svitlana
+380504110057,+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Additional contacts: Anisiforova Svitlana
+380504110057
anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 13:00
Початок аукціону: 13 січня 2021 12:09
Очікувана вартість: 123 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 25 листопада 2020 13:08
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 123 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 615 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на товари та послуги. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Київської міської дирекції АТ «Укрпошта».
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Застосовані критерії оцінки – ціна.
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні.
Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Розгорнути Згорнути
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Goods and Services as part of the tender proposals. Customer's Name: Joint-stock company "Ukrposhta". Customer's Location: 01001, Kyiv, Khreshchatyk str., 22. Code according to the USREOU of the Customer: 21560045. Customer's Category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. Purchaser's Name: JSC "Ukrposhta" represented by the Kyiv City Directorate of JSC "Ukrposhta".
The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Applied evaluation criteria - price.
The tender security is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement.
Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers specified in the announcement.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Компресор кондиціонера спіральний (Compressor, scroll 220-240/1/50 10KW Danfoss-spare hart) з монтажем, пусконаладкою та тестуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького,16/4
ДК 021:2015: 42512500-3 — Частини кондиціонерів повітря

Compressor, scroll 220-240/1/50 10KW Danfoss-spare hart, with installation, commissioning and testing
CPV: 42512500-3
Період постачання: по 31 березня 2021
1 штуки
Клапан (VALVE TXV ½ ODFX5/8ODF EXTND R410a 3 TON)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького,16/4
ДК 021:2015: 42512500-3 — Частини кондиціонерів повітря

VALVE TXV ½ ODFX5/8ODF EXTND R410a 3 TON
CPV: 42512500-3
Період постачання: по 31 березня 2021
1 штуки
Конденсатор ємнісний метало-плівковий поліпропіленовий (Capacitor Metelized Poliypropylene 370 V 70 UF – Spare Part)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького,16/4
ДК 021:2015: 42512500-3 — Частини кондиціонерів повітря

Capacitor Metelized Poliypropylene 370 V 70 UF –Spare Part
CPV: 42512500-3
Період постачання: по 31 березня 2021
1 штуки
Фільтр осушувач (під пайку) (Filter –Drier ½ ʼʼODF Solder-Spare Part)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького,16/4
ДК 021:2015: 42514300-5 — Фільтрувальна апаратура

Filter –Drier ½ ʼʼODF Solder-Spare Part
CPV: 42514300-5
Період постачання: по 31 березня 2021
1 штуки
Супутні послуги з монтажем обладнання (Third Party Switch Gear Maintenance Contractоr for Managed Maintenance Services)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького,16/4
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Third Party Switch Gear Maintenance Contractоr for Managed Maintenance Services
CPV: 42510000-4
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Київської міської дирекції АТ «Укрпошта». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 січня 2021
UA-2020-11-25-007826-c56504846bd384cf7ad4c9f029a8352cc
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 січня 2021 10:26
ООО "Современные инженерные сети" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 09:11

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції встановлено невідповідність у документах, наданих на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», міститься інформація щодо договору поставки кондиціонера від 18.11.2020р. №18/11/1, водночас відсутня інформація на підтвердження аналогічності цього договору за предметом закупівлі відповідно до вимог Тендерної документації – договору поставки прецизійних кондиціонерів або запасних частин до них. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункти 1.1 та 1.2 додатку 1 до Тендерної документації та пункт 1 додатку 4 до Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон), стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); та Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про виконання аналогічного* договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору (надається щодо договору зазначеного у довідці за п. 1.1 додатку 1 до Тендерної документації). *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за яким постачалися або постачаються прецизійні кондиціонери або запасні частини до них.

Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 12:17
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:16
Аналогічний договір 2.PDF
24 грудня 2020 15:18
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:18
Електронний підпис
24 грудня 2020 14:44
Електронний підпис
24 грудня 2020 14:44
Електронний підпис
24 грудня 2020 14:43
7. Проект договору.pdf.p7s
24 грудня 2020 14:43
7. Проект договору.pdf
24 грудня 2020 14:43
5.3. Сертифікат Матвєєв.pdf
24 грудня 2020 14:43
3.3. Витяг ПДВ.pdf.p7s
24 грудня 2020 14:43
3.3. Витяг ПДВ.pdf
24 грудня 2020 14:43
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 грудня 2020 14:43
1. Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2020 14:43
5.2. Сертифікат Сопенко.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції встановлено невідповідність у документах «Сертифікат навчання Schneider - Барвинок.PDF», «Сертифікат навчання Schneider - Борисенко.PDF», наданих на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відсутній переклад українською мовою зазначених документів. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 додатку 1 до Тендерної документації, пункт 1 додатку 4 до Тендерної документації та пункт 7 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: сертифікати або інші документи працівників Учасника, що підтверджують проходження навчання в навчальному центрі на заводі виробнику електрообладнання Schneider Electric, викладені на іншій мові ніж українська або російська, з їх перекладом українською мовою.

Документи

Публічні документи

21 січня 2021 17:52
Електронний підпис
18 січня 2021 10:27
Електронний підпис
18 січня 2021 10:27
Витяг з ЄДР_18.01.2021.pdf
15 січня 2021 15:11
Електронний підпис
15 січня 2021 11:33
Електронний підпис
15 січня 2021 11:32
Довідка_банкрутство.pdf
14 січня 2021 16:50
Електронний підпис
14 січня 2021 16:42
Електронний підпис
14 січня 2021 16:42
Фін.звіт_9міс_2020.pdf
14 січня 2021 16:42
Фін_звітність_2019.pdf
14 січня 2021 16:42
Статут_2019.pdf
30 грудня 2020 11:30
Електронний підпис
28 грудня 2020 11:37
Електронний підпис
28 грудня 2020 11:37
Електронний підпис
28 грудня 2020 11:36
Сертифікат АРС by Schneider.pdf
28 грудня 2020 11:36
Лист_відгук «ДеНово».pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ООО "Современные инженерные сети"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2021 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "Современные инженерные сети" 115 000,00
UAH з ПДВ
100 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 116 229,68
UAH з ПДВ
101 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 17:52
Електронний підпис
18 січня 2021 10:27
Електронний підпис
18 січня 2021 10:27
Витяг з ЄДР_18.01.2021.pdf
15 січня 2021 15:11
Електронний підпис
15 січня 2021 11:33
Електронний підпис
15 січня 2021 11:32
Довідка_банкрутство.pdf
14 січня 2021 16:50
Електронний підпис
14 січня 2021 16:42
Електронний підпис
14 січня 2021 16:42
Фін.звіт_9міс_2020.pdf
14 січня 2021 16:42
Фін_звітність_2019.pdf
14 січня 2021 16:42
Статут_2019.pdf
30 грудня 2020 11:30
Електронний підпис
28 грудня 2020 11:37
Електронний підпис
28 грудня 2020 11:37
Електронний підпис
28 грудня 2020 11:36
Сертифікат АРС by Schneider.pdf
28 грудня 2020 11:36
Лист_відгук «ДеНово».pdf

Публічні документи

31 грудня 2020 12:17
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:16
Аналогічний договір 2.PDF
24 грудня 2020 15:18
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:18
Електронний підпис
24 грудня 2020 14:44
Електронний підпис
24 грудня 2020 14:44
Електронний підпис
24 грудня 2020 14:43
7. Проект договору.pdf.p7s
24 грудня 2020 14:43
7. Проект договору.pdf
24 грудня 2020 14:43
5.3. Сертифікат Матвєєв.pdf
24 грудня 2020 14:43
3.3. Витяг ПДВ.pdf.p7s
24 грудня 2020 14:43
3.3. Витяг ПДВ.pdf
24 грудня 2020 14:43
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 грудня 2020 14:43
1. Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2020 14:43
5.2. Сертифікат Сопенко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "Современные инженерные сети"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "Современные инженерные сети"
#37922293
Переможець 100 998,00
UAH з ПДВ
14 січня 2021 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2021 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "Современные инженерные сети"
#37922293
100 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2022 09:26
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 13:23
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 13:23
Дог 66-274 від 29.01.21.pdf укладений
01 лютого 2021 13:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 100 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 833,00 UAH)