Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0525 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка на ділянках км 0+000 - км 2+000, км 5+000 - км 8+800»
Очікувана вартість
142 202 286,00 UAH
UA-2020-11-25-007320-c c0d7731698734df29e5c2a1c12ffc328
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 11:22
Очікувана вартість: 142 202 286,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 133 034,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 711011 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0525 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка на ділянках км 0+000 - км 2+000, км 5+000 - км 8+800»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Надання попередньої оплати Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після подання Підрядником заявки. Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами), за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються ф. КБ-2в, ф. КБ-3. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо розширення вимоги підтвердження наявності асфальтобетонного заводу з можливістю застосування учасниками мобільного АБЗ без підтвердження дозволу на викиди
Дата подання: 09 грудня 2020 19:38
Дата відповіді: 10 грудня 2020 08:36
Шановний Замовнику, повідомляємо, що для виконання робіт (у випадку перемоги у даній процедурі закупівлі) наше підприємство планує використовувати мобільний асфальтобетонний завод. Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ. Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту). ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин…. Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км. З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км. В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км. Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску. Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт. Однак в ТД Замовник вимагає, щоб учасник розраховував відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу. Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі. Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим. Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки. Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо). Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо). Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі. Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації. Враховуючи вищевикладене, умова «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці нижче» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, з метою посилення конкуренції саме у Вашому регіоні, просимо Вас у разі залучення учасниками мобільного заводу: 1. Виключити вимоги щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції та щодо надання дозволу на викиди забруднюючих речовин. 2. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником заплановано внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-25-007320-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34898640
Дата подання: 13 січня 2021 16:19
Скарга на рішення замовника щодо розгляду тендерних пропозицій
Сарга на рішення замовника щодо розгляду тендерних пропозицій. (дивись в файлі Скарга ТОВ ЄВРОБУД ПЛЮС відхилення пропозиції UA-2020-11-25-007320-c.pdf)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 січня 2021 18:42
рішення від 14.01.2020 № 473 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 18:42
рішення від 22.01.2021 № 1123.pdf
Дата публікації: 27 січня 2021 19:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконуючи рішення АМКУ від 22.01.2021 № 1123-р/пк-пз, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" та рішення про визначення ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП" переможцем процедури закупівлі. Повернути на кваліфікацію зазначених учасників Закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 28 січня 2021 13:56
Номер скарги: UA-2020-11-25-007320-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34898640
Дата подання: 09 лютого 2021 17:19
Скарга на рішення замовника щодо розгляду тендерних пропозицій
Скарга на рішення замовника щодо розгляду тендерних пропозицій (дивись файл Скарга 2 ТОВ ЄВРОБУД ПЛЮС відхилення пропозиції UA-2020-11-25-007320-c)
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2021 10:00
рішення від 11.02.2021 № 2440 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2021 09:59
інформація про перенесення від 23.02.2021 № 2200.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 17:56
рішення від 05.03.2021 № 4278.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 19:22

Документи подані скаржником

13 січня 2021 15:09
Наказ.pdf
13 січня 2021 15:09
Довіреність.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

09 лютого 2021 16:43
рішення від 20.01.2021 № 986.pdf
09 лютого 2021 16:44
Балансова Довідка.pdf
09 лютого 2021 16:45
Наказ.pdf
09 лютого 2021 16:45
Довіреність.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" 129 500 000,00
UAH з ПДВ
129 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 139 360 500,00
UAH з ПДВ
137 227 465,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 142 140 000,00
UAH з ПДВ
139 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАНКОМ 141 491 274,00
UAH з ПДВ
141 491 274,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 141 902 286,00
UAH з ПДВ
141 902 286,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2021 15:11
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:38
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2021 14:25
Електронний підпис
16 квітня 2021 11:58
Електронний підпис
16 квітня 2021 09:54
Електронний підпис
16 квітня 2021 09:51
9. Довідка (корупція ФО).zip
16 квітня 2021 09:51
8. Довідка (корупція ЮО).zip
16 квітня 2021 09:51
6. Довідка МВС 06.04.2021.pdf
16 квітня 2021 09:51
5. Статут.pdf
09 лютого 2021 08:52
Електронний підпис
04 лютого 2021 23:29
Електронний підпис
04 лютого 2021 17:32
Статут.pdf
04 лютого 2021 17:32
МВС 01.02.21.pdf
15 січня 2021 22:11
Електронний підпис
15 січня 2021 22:11
Протокол.pdf
15 січня 2021 16:00
Електронний підпис
13 січня 2021 22:59
Електронний підпис
10 січня 2021 23:56
Статут.pdf
10 січня 2021 23:56
МВС 17.12.20.pdf
10 січня 2021 23:56
Довідка (корупція ЮО).zip
23 грудня 2020 12:42
Електронний підпис
23 грудня 2020 02:29
Електронний підпис

Публічні документи

23 грудня 2020 10:35
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:27
Протокол Н1.7Z
23 грудня 2020 10:27
Наказ Фролова Ю.1.7Z
23 грудня 2020 10:27
Лист для клієнті1.7z
23 грудня 2020 10:27
Гарантія 12210-20.7z
23 грудня 2020 10:27
Витяг із Статут1.7z
23 грудня 2020 10:27
Банківська ліцензі1.7z
23 грудня 2020 10:27
20.Лист-згода.pdf
23 грудня 2020 10:27
18.Статут.pdf
23 грудня 2020 10:27
17.Проект договору.pdf
23 грудня 2020 10:27
12.Календарний графік.pdf
23 грудня 2020 10:27
8.Банківська гарантія.pdf
23 грудня 2020 10:27
4.Ліцензії та дозволи.pdf
23 грудня 2020 10:27
3.7.ОМС.pdf
23 грудня 2020 10:27
3.5.Кваліфікація.pdf
23 грудня 2020 10:27
3.3.Основні спеціалісти.pdf
23 грудня 2020 10:27
3.2.Аналогічний договір.pdf
23 грудня 2020 10:27
2.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 13:55
Електронний підпис
23 грудня 2020 13:54
Тендерна пропозиція.PDF
23 грудня 2020 13:54
Пакет 4(Техніка).pdf
23 грудня 2020 13:54
Пакет 3 (Працівники).pdf
23 грудня 2020 13:54
Пакет 1.pdf
23 грудня 2020 13:54
Календарний графік.PDF
23 грудня 2020 13:54
G8736.20.7z
23 грудня 2020 13:54
Договір про надання БГ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ ДАНКОМ

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Рішення скасоване 139 000 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 13:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ"
#34252469
Рішення скасоване 129 500 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 13:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Рішення скасоване 137 227 465,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 13:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Рішення скасоване 139 000 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 13:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ"
#34252469
Відхилено 129 500 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 13:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Відхилено 137 227 465,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2021 15:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 139 000 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 15:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (пропонуємо учаснику виправити, виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення в електронній системі закупівель) 1. Учасником на вимогу Додатку № 4 ТД надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій по позиціях №№ 28, 29, 30 (в частині HYDROG SR-2000Kompakt), 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 не надано документи, що підтверджують факт отримання/надходження та факт оплати/безоплатної передачі механізмів та обладнання. Порушення: не відповідає вимогам Додатку №4 ТД. Усунення невідповідностей: надати документи, що підтверджують факт отримання/надходження та факт оплати/безоплатної передачі механізмів та обладнання. 2. Учасником на вимогу Додатку № 4 ТД надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій по позиції № 63 (Спеціалізований вантажний автопідйомник ISUZU NPR XLONG KT-285.25-25M) не надано підтвердження у вигляді копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності). Дані про зазначену техніку містяться у Додатку №2 до договору від 24.03.2020 №ПМ 2403-20, який не передбачено умовами договору, тобто не є його частиною. Порушення: не відповідає вимогам Додатку № 4 ТД. Усунення невідповідностей: надати документи, що підтверджують факт отримання/надходження та факт оплати/безоплатної передачі техніки або документальне підтвердження орендованого парку машин та механізмів, надання послуг техніки у вигляді копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності) 3. Учасником на вимогу Додатку № 4 ТД надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій по позиції № 73 (Бульдозер Т-170Б) не надано підтвердження у вигляді копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності). Дані про зазначену техніку відсутні у предметі договору та містяться у Додатку № 1 (Специфікація) до договору від 03.06.2020 №030620, який відповідно до п.4.3. договору визначає тарифи на вихідні та святкові дні, а не підтверджує факт передачі техніки. Порушення: не відповідає вимогам Додатку № 4 ТД. Усунення невідповідностей: надати документи, що підтверджують факт отримання/надходження та факт оплати/безоплатної передачі техніки або документальне підтвердження орендованого парку машин та механізмів, надання послуг техніки у вигляді копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності). 4. Учасником на вимогу Додатку № 4 ТД надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій по позиції № 77 (Молотки відбійні) не надано підтвердження у вигляді копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності), а саме кількості – 2 (дві) одиниці. Порушення: не відповідає вимогам Додатку № 4 ТД. Усунення невідповідностей: надати документи, що підтверджують факт отримання/надходження та факт оплати/безоплатної передачі техніки або документальне підтвердження орендованого парку машин та механізмів, надання послуг техніки у вигляді копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності). 5. Учасником на вимогу Додатку № 4 ТД надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій по позиції № 58 (автокран ЗІЛ 133 ГЯ) зазначено договір про надання послуг від 23.03.2020 № ПМ2303-20. Також Учасником надано копію договору від 23.03.2020 №ПМ2303-20. Разом з цим на вимогу Додатку №4 ТД не надано лист-підтвердження від надавача послуг з підтвердженням дії договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт. Порушення: не відповідає вимогам Додатку № 4 ТД. Усунення невідповідностей: надати лист від надавача послуг з підтвердженням дії договору від 23.03.2020 № ПМ2303-20 на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт. 6. Учасником на вимогу Додатку № 4 ТД надана інформаційна довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, у якій по позиціям №№ 11, 16,19 є невідповідність інформації, зазначеній в довідці, з документами державного зразку про відповідну освіту кожного спеціаліста. Порушення: не відповідає вимогам Додатку № 4 ТД. Усунення невідповідностей: виправити зазначені невідповідності шляхом виправлення даних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. 7. Учасником на вимогу Додатку № 4 ТД надана Довідка про виконання аналогічного договору (від 17.12.2020 № 4039т), у якій зазначена сума виконання аналогічного договору у розмірі 38 424 419,00 грн. відповідно до договору від 23.04.2019 № 01/04-19Б з ДП «Дороги Харківщини». Разом з тим, згідно з додатковою угодою від 11.11.2019 № 2 до вказаного договору його сума складає 38 424 419,59 грн., а в листі- відгуку ДП «Дороги Харківщини» від 18.06.2020 № 01-14/847 вказана сума виконаного зазначеного договору - 38 424 419,45 грн. Порушення: не відповідає вимогам Додатку № 4 ТД. Усунення невідповідностей: виправити зазначені невідповідності шляхом приведення суми виконання аналогічного договору, зазначеної в довідці та листі-відгуку до фактичної договірної ціни та надати скан-копії відповідних документів. 8. Учасником на вимогу Додатку № 4 ТД наданий договір від 12.05.2020 № 12-05-20 з ТОВ «Науково виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» про надання послуг з проведення контролю якості будматеріалів, виробів тощо. Але не наданий лист від надавача послуг з підтвердженням дії зазначеного договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт, як передбачено п. 3.1. ТД. Порушення: не відповідає вимогам п. 3.1. ТД. Усунення невідповідностей: виправити зазначені невідповідності шляхом завантаження відповідного листа від надавача послуг. 9. Учасником на вимогу додатку № 6 тендерної документації (далі – ТД) надана сканована копія паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та договору, а саме сторінки 1–5 та місце проживання. Не надана копія сторінки 6. Порушення: не відповідає вимогам додатку № 6 ТД. Усунення невідповідностей: виправити зазначені невідповідності шляхом завантаження сканованої копії паспорту згідно з вимогами додатку № 6 ТД

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
139 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 12:08
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 15:05
ДУ №8 КАП №51_21 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка (км 0+000-км 2+000, км 5+000-км 8+800).PDF зміни до договору
14 грудня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 14:01
ДУ №7 КАП №51_21 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка (км 0+000-км 2+000, км 5+000-км 8+800).PDF зміни до договору
07 грудня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 11:14
ДУ №6 КАП №51_21 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка (км 0+000-км 2+000, км 5+000-км 8+800).PDF зміни до договору
03 грудня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 09:07
ДУ №5 КАП №51_21 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка (км 0+000-км 2+000, км 5+000-км 8+800).PDF зміни до договору
25 червня 2021 09:04
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 13:53
ДУ №4 КАП №51_21 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка (км 0+000-км 2+000, км 5+000-км 8+800).PDF зміни до договору
17 червня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 15:34
ДУ №3 КАП №51_21 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка (км 0+000-км 2+000, км 5+000-км 8+800).PDF зміни до договору
16 червня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 11:24
ДУ №2 КАП №51_21 Покровськ - Гришине - Новоолександрівка (км 0+000-км 2+000, км 5+000-км 8+800).PDF зміни до договору
15 червня 2021 11:23
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 15:01
ДУ №1 КАП №51_21 Покровськ-Гришине-Новоолександрівка (км 0+000-км 2+000, км 5+000-км 8+800).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 15:00
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 11:36
Договір КАП №51-21 Покровськ-Гришине-Новоолександрівка км 0+000-км 2+000, км 5+000-км 8+800.PDF укладений
20 квітня 2021 11:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 квітня 2021 11:26
41 170 000,00 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA068201720355349000000701245
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
Оплачений
24 червня 2021 16:22
32 976 270,94 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA413003460000026002095809601
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
Оплачений
30 червня 2021 14:11
18 800 000,00 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA413003460000026002095809601
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
Оплачений
30 липня 2021 12:46
530 000,00 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA443805260000026001001045706
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
Оплачений
28 серпня 2021 14:38
14 882 743,93 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA443805260000026001001045706
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
Оплачений
30 вересня 2021 14:27
1 954 352,30 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA443805260000026001001045706
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
Оплачений
12 жовтня 2021 12:24
1 320 389,69 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA443805260000026001001045706
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
Оплачений
12 жовтня 2021 13:12
7 250 848,91 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA443805260000026001001045706
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
Оплачений
27 жовтня 2021 15:49
988 076,80 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA443805260000026001001045706
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
Оплачений
13 грудня 2021 11:59
1 459 329,11 UAH UA438201720344281018107081822
Департамент РБГП ДОДА
UA443805260000026001001045706
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 51/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 51/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 51/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 51/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 51/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 51/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 51/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 51/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 129 812 318,18
UAH (в тому числі ПДВ 21 635 386,36 UAH)