Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вікна металопластикові: код ДК 021:2015: 44220000-8 -Столярні вироби
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2020-11-25-006308-c 5225e12dbfba42c9a90b7fc7f5c81018
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Романчук

+380671375904 romanchukiv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Білоцерківський центр підвищення кваліфікації персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України
Код ЄДРПОУ: 25800486
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Івана Кожедуба, буд. 333
Контактна особа: Ірина Романчук
+380671375904
romanchukiv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
Вікна металопластикові: код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Івана Кожедуба,333
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. До рахунку додається видаткова накладна на Товар Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 12:10
Додаток 4 до оголошення.docx
25 листопада 2020 12:10
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій