Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПГВ 20П(СЗ)-019_ДК 021:2015_71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Виготовлення технічної документації із землеустрою, щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) під УСП «Котельва» ГПУ «Полтавагазвидобування»)
Очікувана вартість
65 576,00 UAH
UA-2020-11-25-005388-c 1ea54c48cccd47e9b1294919934d4d91
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Рогожин

+380532515560 roman.rohozhyn@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 00153100
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Європейська, буд. 173
Контактна особа: Роман Рогожин
+380532515560
roman.rohozhyn@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 15:00
Очікувана вартість: 65 576,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,44%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Вимоги до предмета закупівлі викладено у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Місце надання послуг:
- об’єкт Замовника ГПУ «Полтавагазвидобування» (ГПУ ПГВ), що розташований на території Котелевської селищної ради, Котелевського району, Полтавської області (УСП Котельва);
- виробнича база Виконавця.
Строк надання послуг: до 31.03.2021 р.
Єдиним критерієм оцінки згідно цієї спрощеної закупівлі є «ціна».
Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення технічної документації із землеустрою, щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) під УСП «Котельва» ГПУ «Полтавагазвидобування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг та отримання рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 11:41
Оголошення №ПГВ 20П(СЗ)-019.docx
25 листопада 2020 11:41
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи).xlsx
25 листопада 2020 11:41
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи).xls
25 листопада 2020 11:41
Додаток 5 Розрахунок приведеної вартості.xlsx
25 листопада 2020 11:41
Додаток 4 Проект Договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРАС-ЛЕНД" 45 900,00
UAH з ПДВ
45 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 16:16
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:15
Додаток 3.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРАС-ЛЕНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРАС-ЛЕНД"
#40039321
Переможець 45 900,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРАС-ЛЕНД"
#40039321
45 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 10:20
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 14:22
Додаткова угода №3 до договору №1443-20 від 23.12.2020.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 12:02
Додаткова угода №2 до договору №1443-20 від 31.05.2021.pdf зміни до договору
31 травня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:53
Додаткова угода №1 до договору №1443-20 від 23.12.2020.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 12:50
Договір Форас-Ленд.pdf укладений
23 грудня 2020 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення строку надання послуг до 30.04.2021 р. та строку дії Договору до 31.05.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 1443/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1443/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору продовжено до 31.01.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 1443/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 30 січня 2022
Сума оплати за договором: 38 250,00
UAH