Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48620000-0: Операційні системи «Операційна система Windows 10 PRO SNGL OLP NL Legalization GetGenuine» (48624000-8 Пакети програмного забезпечення для операційних систем для персональних комп’ютерів)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-11-25-004812-b 8769a5df174e4e1995a7e15039766048
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Антощук

+380342790196 yogunp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40108798
Вебсайт: https://if.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15
Контактна особа: Іван Антощук
+380342790196
yogunp@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 18:59
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 19:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 14:18
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи


Пропозиції учасників повинні готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 найменувань
«Операційна система Windows 10 PRO SNGL OLP NL Legalization GetGenuine»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 48624000-8 — Пакети програмного забезпечення для операційних систем для персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 18:21
Оголошення (Операційна система) листопад 2020 (зі змінами2).doc
01 грудня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 18:21
Оголошення (Операційна система) листопад 2020 (зі змінами2).doc
27 листопада 2020 10:24
Оголошення (Операційна система) листопад 2020 (зі змінами).doc
25 листопада 2020 18:59
Оголошення (Операційна система) листопад 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо типу поставки ліцензій та бюджету.
Дата подання: 26 листопада 2020 16:05
Дата відповіді: 27 листопада 2020 10:12
Доброго дня! Відповідно до ТД Замовник планує придбати ОЕМ версію програмного забезпечення. ОЕМ версія передбачена для зборщиків компьютерів. Придбання ліцензій окремо від обладнання (тобто комп'ютера) неможливо Якщо буде виявлено неправомірне використання ліцензій за бухгалтерськими документами, наслідки будуть, як у випадку повного відсутності ліцензій. Прохання уточнити тип поставки ліцензій та відповідно бюджет (збільшити або зменшити кількість примірників) адже всі інші типи ліцензій коштують значно дорожче.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам, за Ваше зауваження. Відповідні зміни будуть внесени в оголошення до закупівлі.
Порушеня Тендерної документації
Дата подання: 27 листопада 2020 15:10
Дата відповіді: 27 листопада 2020 15:51
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону під час проведення надпорогових закупівель технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля проводиться по спрощеній закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 4 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі " цитуємо: У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо Вас, що Законом не зобов'язується при спрощеній закупівлі вказувати вираз "еквівалент".
технічні специфікації
Дата подання: 27 листопада 2020 15:17
Дата відповіді: 27 листопада 2020 15:51
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону під час проведення закупівель технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля проводиться по спрощеній закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 4 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі " цитуємо: У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо Вас, що Законом не зобов'язується при спрощеній закупівлі вказувати вираз "еквівалент".
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 29 листопада 2020 01:17
Дата відповіді: 30 листопада 2020 09:27
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля проводиться по спрощеній закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 4 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі " цитуємо: У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо Вас, що Замовником не вказується вираз "еквівалент"
Щодо строку поставки
Дата подання: 30 листопада 2020 18:15
Дата відповіді: 01 грудня 2020 18:18
Доброго дня. Шановний Замовнику, згідно проекту договору Оголошення про закупівлю Строк поставки становить 5 (п'ять) днів з дати підписання Договору, але не пізніше 22 грудня 2020 року. Доводимо до вашого відома, що фактичний строк обробки замовлення Microsoft становить близько 14 днів, а наприкинці року цей термін може бути збільшено до 20 днів. Це зумовлено тим, що усі замовлення компоративних ліцензій проходять ручну перевірку представниками Microsoft та впливати на швидкість такої обробки неможливо жодним чином. З огляду на такі оставини, прохання переглянути установлений термін постачання ліцензій до 15, а краще до 20 днів. В іншому випадку учасники ризикують не постачанням ліцензій у заявлені строки та несенням штрафних санкцій за договором. Дякуємо за увагу та розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора шановний учаснику. Повідомляємо Вас, що строк поставки Програмного забезпечення продовжити неможливо, у зв'язку із закінченням поточного бюджетного року.
ПЗ
Дата подання: 01 грудня 2020 10:30
Дата відповіді: 01 грудня 2020 11:07
Шановний Замовнику, Предмет закупівлі та проєкту договору передбачають поставку Програмного забезпечення, а не надання послуг. У зв’язку з цим, по тексту проєкту договору необхідно виправити термін «послуги» на «Програмне забезпечення», термін «надання» на «постачання», термін «акт приймання-передачі наданих послуг» на «акт приймання-передачі Програмного забезпечення». У зв’язку з цим, просимо Вас викласти п.п. 4.1, 4.2, 5.2, 5.3, 5.4 та 6.1.1. проєкту Договору у наступній редакції: «4.1. Розрахунки проводяться протягом 14 робочих днів, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, протягом бюджетного періоду. Підставою для проведення розрахунків є акт приймання-передачі Програмного забезпечення.» «4.2. Сторони дійшли спільної згоди, що оплата за поставлене Програмне забезпечення Виконавцем, буде проводитись з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника.» «5.2. Передача та приймання Програмного Забезпечення проводиться уповноваженими представниками Сторін на підставі акту приймання-передачі Програмного забезпечення.» «5.3. Датою постачання Програмного Забезпечення є дата акту приймання-передачі Програмного забезпечення, підписаного уповноваженими представниками Замовника.» «5.4. Після підписання акту приймання-передачі Програмного забезпечення представниками обох Сторін, претензії щодо кількості Програмного Забезпечення виключаються.» «6.1.1. прийняти поставлене Програмне Забезпечення згідно з актом приймання-передачі Програмного забезпечення"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Ваше зауваження враховане, та будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 190 050,00
UAH
150 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТАНСОФТ" 169 960,00
UAH
168 970,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 175 973,70
UAH
169 958,25
UAH
Документи

Публічні документи

12 грудня 2020 12:57
Електронний підпис
12 грудня 2020 12:56
Паспорт Міщенко М.С..rar
12 грудня 2020 12:56
Лист Гарантія.pdf
12 грудня 2020 12:56
Досвід.rar
12 грудня 2020 12:56
Документи Компаком 2000.rar
12 грудня 2020 12:56
Вытяг 02.07 (1).zip
12 грудня 2020 12:56
Лист-відгук.pdf
12 грудня 2020 12:56
Лист відгук.png
12 грудня 2020 12:56
Проект договора.pdf
12 грудня 2020 12:56
Лист згода.pdf
12 грудня 2020 12:56
propozitsiya_ 190050.00.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 11:31
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:30
Пропозиція.pdf
14 грудня 2020 11:30
Контактні дані.pdf
14 грудня 2020 11:30
Виписка з ЄДР.pdf
14 грудня 2020 11:30
Витяг з ЄДР 30.11.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ТАНСОФТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 150 000,00
UAH
16 грудня 2020 15:58
ТОВ "ТАНСОФТ"
#42962055
Переможець 168 970,00
UAH
16 грудня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАНСОФТ"
#42962055
168 970,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:50
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 13:43
Договір №663 від 22.12.2020.pdf укладений
22 грудня 2020 13:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 168 970,00
UAH